Historia Zaginionej Marchewki
Aktualny czas: 16-10-18, 03:09 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[2k3] Historia Zaginionej Marchewki
CrashuR Offline
*


Liczba postów: 356
Dołączył: 30-04-13

Pomógł: 32



Post: #1
Historia Zaginionej Marchewki

[Obrazek: dU893KO.png]

[Obrazek: mBfNd9b.png]
Z lekkim opóźnieniem, ale udało się ukończyć projekt. Mam nadzieję, że wersja finalna przypadnie wam do gustu. Życzę miłej gry!
Przez jakiś czas "zatrzymałem" swoje życie scenowe, a co za tym idzie również projekty. Nic nie tworzyłem, brakowało mi weny, ale owy przestój dobrze mi zrobił. Zaowocowało to wprowadzeniem w życie kilku pomysłów i spróbowaniem swoich sił w programie przez wielu uznanym jedynym "tru makerem". Tak oto powstał szalony pomysł na grę z może nie do końca epickimi warzywami w roli głównej! Jesteście ciekawi, co wyniknie ze współpracy chłopaka zwykle polegającego na skryptach i programu, który takowych nie posiada? Dobrze trafiliście lol

[Obrazek: UO84GV3.png]
Dawno dawno temu w odległej galaktyce...
To chyba nie ta opowieść... Zacznijmy, więc jeszcze raz. :)
Pewnego dnia główny bohater gry o imieniu Bartek, który jest wegetarianinem wyrusza do miasteczka po codzienną dostawę swoich ukochanych warzyw. Niestety na miejscu okazje się, iż wszystkie warzywa zniknęły i nikt nie wie, co się z nimi stało. Bartek postanawia poruszyć swoje szare komórki, zakłada czapkę detektywa, a następnie wyrusza w drogę za złodziejem warzyw. Czy uda mu się znaleźć odpowiedni dowody i odkryć bandytę?

[Obrazek: JkHjGtl.png]
Jak wiadomo od dawna w majkerze najlepiej sprzedają się przygodówki, gry które opierają się raczej o eksplorowanie terenu, a więc w tym przypadku nie będzie inaczej. Projekt zawiera CustomMenu, które odpalane jest za pomocą klawicza "0" (zero). Pojawiać się będą w nim przedmioty, które do użycia będą potrzebowały uprzedniego przypisania jako "przedmiot interaktywny". Dodatkowo w sekcji "items" znajdziecie każdy przedmiot z dokładnym opisem.

Za wskazówki i rady bardzo dziękuję Sojicie oraz Prekiemu, a Kleo za wytrwałą i krwiożerczą walkę z bugami! Jesteś kochana, bardzo, bardzo dziękuję! :przytul:

[Obrazek: wwuTA8e.png]
Spoiler: (Otwórz)
[Obrazek: 5VQRwzM.png]
Ukończone:
HZM - Mediafire
HZM - Zippyshare
Gra zawiera wszystkie pliki potrzebne do odpalenia
(w tym RTP 2k3)
[Obrazek: c2gI1SQ.png]

Ponieważ, gdyż, bo tak. ~ CrashuR
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-05-15 23:55 przez CrashuR.)
02-05-15 01:44
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
krakoman Niedostępny
*


Liczba postów: 125
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 7



Post: #2
RE: Historia Zaginionej Marchewki

Pobieram, pogram, zobaczymy :)

EDIT:
Nie wiem czy tak miało być, ale zacząłem grę Vaderem i łapie owce...Przeczytałem fabułę 3 razy i nic nie ogarniam :P Spotkałem listonosza, który mnie zna (pierwszy raz typa na oczy widzę) i dalej nie wiem o co chodzi. Coraz częściej zastanawiam się czy na pewno spawn gracza był w dobrym miejscu...ale gram dalej XD

EDIT2:
Dlaczego mój bohater to Tomek, jak w opisie jest Bartek xD Nie ogarniam, gram dalej xD

EDIT3:
Nie mam pojęcia co zrobić :/ Wszędzie leżą "kawałki karteczek", nie mogę ich podnieść xD Daję New Game i znowu zaczynam grę jako Vader i minigierkę z owcami...czy to jest zamierzone?

EDIT (ostatni):
Pierwsze 5 minut gry, a ja dalej nie ogarniam :C Jakiś typ w PuBie gada ciągle "Winko twoje ma być moje" xD O co tu chodzi :D Pobiorę z drugiego hostingu xD

Aktualny projekt:
Brak
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-05-15 19:36 przez krakoman.)
02-05-15 19:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
CrashuR Offline
*


Liczba postów: 356
Dołączył: 30-04-13

Pomógł: 32



Post: #3
RE: Historia Zaginionej Marchewki

Po wydaniu małej poprawki nie zauwazylem, ze w zlym miejscu jest spawn xD
Zaraz dodam normalna wersje xd

Edit:
HZM - Zippyshare

Ponieważ, gdyż, bo tak. ~ CrashuR
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-05-15 19:59 przez CrashuR.)
02-05-15 19:47
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
krakoman Niedostępny
*


Liczba postów: 125
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 7



Post: #4
RE: Historia Zaginionej Marchewki

Zagram jutro bo po dzisiejszym dniu mam dość xD

Aktualny projekt:
Brak
02-05-15 21:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Venesard Offline
*


Liczba postów: 227
Dołączył: 07-11-14

Pomógł: 36



Post: #5
RE: Historia Zaginionej Marchewki

Oświeć mnie jak dokładnie działa ta minigierka z duchami, bo utknąłem :)

Sam nie wiem czy coś tworzę.
02-05-15 21:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
CrashuR Offline
*


Liczba postów: 356
Dołączył: 30-04-13

Pomógł: 32



Post: #6
RE: Historia Zaginionej Marchewki

Dziala jak szkielecik. Musisz dojsc do konca sali niedotkniety :) Zombik i Kleo dali rade ;P

Ponieważ, gdyż, bo tak. ~ CrashuR
02-05-15 21:48
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Venesard Offline
*


Liczba postów: 227
Dołączył: 07-11-14

Pomógł: 36



Post: #7
RE: Historia Zaginionej Marchewki

Ja w Szkielecika nie grałem :D

Sam nie wiem czy coś tworzę.
02-05-15 21:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Yoroiookami Offline
*


Liczba postów: 877
Dołączył: 01-05-13

Pomógł: 104



Post: #8
RE: Historia Zaginionej Marchewki

Pograłem trochę, poutykałem. Gra mi się całkiem podoba bo ma pogodny klimat. Tekścikami przypomina mi Kejbla. :aww: Jak zapisać grę zorientowałem się dopiero po dziesięciu minutach gry. :lol2: Dziwne sterowanie ma ten mejker. :kiti:

Proponuję nieco zmienić tę minigierkę z duchami, bo bywa miejscami nie uczciwa. Poruszania duszków nie można przewidzieć bo miotają się na lewo i prawo. Ścieżek jest zwykle mniej niż duszków, także w wielu sytuacjach zwyczajnie nie ma ucieczki. W Pacmanie zwykle była jakaś opcja z wyminięciem przeciwnika. Może dlatego że tam te duszki tak nie zasuwały, sam nie wiem. :ehe:
Tak czy inaczej proponuję też dodać jakiś timer na to spowolnienie duszków. Bo najwięcej razy zginąłem myśląc że mam jeszcze sekundkę.

[Obrazek: mt4dzY7.png]
[Obrazek: k5KQGOe.png]
02-05-15 22:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Zombik Offline
*


Liczba postów: 47
Dołączył: 10-05-13

Pomógł: 0



Post: #9
RE: Historia Zaginionej Marchewki

Amatorzy XDDDDDDDDDDDDDD
02-05-15 23:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Venesard Offline
*


Liczba postów: 227
Dołączył: 07-11-14

Pomógł: 36



Post: #10
RE: Historia Zaginionej Marchewki

@Zombik cichaj xD wracaj lepiej do Travelersów :D

Sam nie wiem czy coś tworzę.
03-05-15 00:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.