Pytania i Odpowiedzi
Aktualny czas: 15-12-17, 21:38 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Wątek zamknięty 
Pytania i Odpowiedzi
Maselko Offline
*


Liczba postów: 34
Dołączył: 07-07-13

Pomógł: 0



Post: #31
RE: Pytania i Odpowiedzi

Czy Rpg VX można dodać więcej Tile np Tile F jeśli tak to jak:)
08-07-13 14:58
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
kanumerki Offline
*


Liczba postów: 247
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 45



Post: #32
RE: Pytania i Odpowiedzi

Niestety ale nie da się więcej niż pozwala program, no chyba że jesteś taki dobry i przerobisz by się dało. Chociaż po co komu więcej Tile?

Stary nick:ka0909
Pomagam w przerabianiu lekkich skryptów smiles
08-07-13 15:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Maselko Offline
*


Liczba postów: 34
Dołączył: 07-07-13

Pomógł: 0



Post: #33
RE: Pytania i Odpowiedzi

(08-07-13 15:14)kanumerki napisał(a):  Niestety ale nie da się więcej niż pozwala program, no chyba że jesteś taki dobry i przerobisz by się dało. Chociaż po co komu więcej Tile?

Tzn. nie potrzebuje ale z ciekawości chciałem wiedzieć czy się da
08-07-13 15:16
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
kanumerki Offline
*


Liczba postów: 247
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 45



Post: #34
RE: Pytania i Odpowiedzi

Na pewno się da, ale nie odbędzie się bez dużej ingerencji w przerobienie programu tak, by mógł on zapisywać i obsługiwać więcej warstw tile.

Stary nick:ka0909
Pomagam w przerabianiu lekkich skryptów smiles
08-07-13 15:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
TheKetrab Offline
*


Liczba postów: 19
Dołączył: 02-07-13

Pomógł: 1



Post: #35
RE: Pytania i Odpowiedzi

Ale jak ci na tym zależy, to użyj RMXP ;)
Tam możesz zrobić "nieskończoność" tile'ów

Znacie jakiś dobry ABS (oprócz Mr. Mo i Blizz ABS)?

Tutaj kiedyś coś będzie...
--------------------------
W życiu wielu Ultimowiczów przychodzi czas na napisanie sygnatury, a tak prezentuje się moja ^_^
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-07-13 17:17 przez TheKetrab.)
08-07-13 17:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Pan Cube Offline
*


Liczba postów: 166
Dołączył: 06-06-13

Pomógł: 0



Post: #36
RE: Pytania i Odpowiedzi

TheKetrab napisał(a):Ale jak ci na tym zależy, to użyj RMXP ;)
Tam możesz zrobić "nieskończoność" tile'ów
:kable: Jemu chodziło o to żeby było Tile_F, Tile_G itd.
A nie żeby było wiele tilesetów. To samo można mieć w Ace...

[Obrazek: 2855344481.png]

Aktualny projekt:
Wymiar Śmierci
Księga I
Fabuła: 12%
Questy: 1%
Mapping: 5%
Gra: 1%
Razem: 4,75%
Księga II
Fabuła: 3%
Questy: 0%
Mapping: 0%
Gra: 0,1%
Razem: 0,775%
08-07-13 17:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Misth Offline
*


Liczba postów: 12
Dołączył: 18-06-13

Pomógł: 0



Post: #37
RE: Pytania i Odpowiedzi

Jak wyłączyć opcje ucieczki z całej gry, tj. podczas każdej walki w ace'ie
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-07-13 22:26 przez Misth.)
08-07-13 20:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
TheKetrab Offline
*


Liczba postów: 19
Dołączył: 02-07-13

Pomógł: 1



Post: #38
RE: Pytania i Odpowiedzi

(08-07-13 17:34)GmenGul napisał(a):  
TheKetrab napisał(a):Ale jak ci na tym zależy, to użyj RMXP ;)
Tam możesz zrobić "nieskończoność" tile'ów
:kable: Jemu chodziło o to żeby było Tile_F, Tile_G itd.
A nie żeby było wiele tilesetów. To samo można mieć w Ace...

Dobra, sorry, pomyliło mi się, dawno VX'a nie używałem... :roll:

Tutaj kiedyś coś będzie...
--------------------------
W życiu wielu Ultimowiczów przychodzi czas na napisanie sygnatury, a tak prezentuje się moja ^_^
08-07-13 21:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Maselko Offline
*


Liczba postów: 34
Dołączył: 07-07-13

Pomógł: 0



Post: #39
RE: Pytania i Odpowiedzi

Czym się różni VX od VX Ace
10-07-13 11:07
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
tracersgta Offline
*


Liczba postów: 237
Dołączył: 09-06-13

Pomógł: 0



Post: #40
RE: Pytania i Odpowiedzi

VXAce ma większe możliwości, m.in.:
-nowsza wersja języka Ruby, RGSS3
-każda mapa może mieć oddzielny tileset, w VX jeden tileset na całą grę
-większe możliwości blokowania i oznaczania tilesetów
-bardziej rozbudowane RTP
-możliwość podzielenia mapy na regiony, których używają skrypty
-większe wymagania sprzętowe
-wbudowany generator sprite'ów i face'ów, zmiana koloru windowskina

To takie ważniejsze zmiany. Jest też wiele pomniejszych zmian i bugfix'ów...

I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
[Obrazek: userbarrf.png]
[Obrazek: LbEbK.gif]
10-07-13 12:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.