Ataki Krytyczne
Aktualny czas: 18-10-17, 05:55 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VX] Ataki Krytyczne
Yoroiookami Offline
*


Liczba postów: 775
Dołączył: 01-05-13

Pomógł: 91



Post: #1
Ataki Krytyczne

Jest jakiś fajny skryptowy sposób na zmianę szansy na wywołanie ataków krytycznych przez wybranego bohatera? Chciałbym też móc zmienić obrażenia ataków krytycznych podczas gry. (Obecnie mam ustawione na 1.5 zwykłego ataku)

A jeżeli te opcje są bebe, to można chociaż jakoś aktywować "Critical Bonus" podczas gry? To jedna z opcji przy tworzeniu bohaterów.
[Obrazek: 456f8603a3.png]

:ahoy:

Nieaktualne co do szansy, bo znalazłem skrypt. :ehe:
Nadal chciałbym wiedzieć, czy można zmienić obrażenia krytyczne podczas gry?

[Obrazek: bhixcw.jpg]
[Obrazek: tumblr_static_eyes.gif]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-10-17 19:50 przez Yoroiookami.)
05-10-17 19:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Mateusz SSJ8 Offline
*


Liczba postów: 508
Dołączył: 10-05-13

Pomógł: 40



Post: #2
RE: Ataki Krytyczne

Osobiście nie bardzo widzę sens zwiększania obrażeń ataków krytycznych, bo sam daję do swoich gier pięć:
+szermierka (obrażenia +100%, działa tylko z ciosem)
+celny strzał (obrażenia +100%, działa tylko ze strzałem)
+super uderzenie (obrażenia +200%, działa tylko z walką bez broni)
+super rzut (obrażenia +1400%, działa tylko z rzutem)
+super cios (obrażenia +1400%, działa tylko z ciosem, unieważnia szermierkę)

W przypadku jednak, kiedy mimo to zamierzasz zwiększyć obrażenia ataków krytycznych, sugeruję dodać 2 parametry na cios krytyczny:
+szansa wykonania
+wzrost obrażeń

Nie zapomnij o umiejętnościach zwiększających je. Najlepiej, aczkolwiek nie najłatwiej, będzie zrobić to za pomocą zewnętrznych skryptów Ruby, a w Edytorze skryptów dokonać zmian uwzględniających to. I nie zapomnij, żeby standardowe ciosykrytyczne były zawsze wykonywane przy ciosach, strzałach, rzutach, uderzeniach pięścią, kopnięciach, ubodzeniach i uderzeniach ogonem. Bo nigdy nie wiesz, jakich przeciwników, ani bohaterów umieścisz w swojej grze.

Nienawidzony i nienawidzący. Przez nienawiść tego drugiego obaj będą martwi.
12-10-17 12:11
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.