Dynamic Lighting Module (Thomas Edison VX)
Aktualny czas: 19-11-19, 04:24 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VX] Dynamic Lighting Module (Thomas Edison VX)
krakoman Niedostępny
*


Liczba postów: 125
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 7



Post: #1
Dynamic Lighting Module (Thomas Edison VX)

~ Dynamic Lighting Module (Thomas Edison VX) ~


Krótki opis:
Skrypt dodaje dynamiczne oświetlenie do naszego projektu. Używałem go w moim anulowanym już projekcie.

Autor:
Marc

Demo:
[Obrazek: demo_download.png]

Dodatkowe informacje:
Ja zrobiłem demko ponieważ nie mogłem znaleźć oryginalnej wersji (zrobiłem tylko mapkę i tyle). Skrypt jest w demie :)

Aktualny projekt:
Brak
25-06-13 17:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Maker Owiec Offline
*


Liczba postów: 40
Dołączył: 01-05-13

Pomógł: 2



Post: #2
RE: Dynamic Lighting Module (Thomas Edison VX)

Dałbyś chociaż screena -.-

Spoiler: (Otwórz)
26-06-13 08:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
tracersgta Offline
*


Liczba postów: 237
Dołączył: 09-06-13

Pomógł: 0



Post: #3
RE: Dynamic Lighting Module (Thomas Edison VX)

A kto o tym nie slyszal? Normalny skrypt na oswietlenie...

I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
[Obrazek: userbarrf.png]
[Obrazek: LbEbK.gif]
26-06-13 14:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Pan Cube Offline
*


Liczba postów: 166
Dołączył: 06-06-13

Pomógł: 0



Post: #4
RE: Dynamic Lighting Module (Thomas Edison VX)

Pisze że "Dynamic Lighting Module" co oznacza "Moduł dynamicznego oświetlenia"...
On akurat robi że widać tylko wokół bohatera (3-6 kratek chyba)...
Jest jeszcze "Dynamic Light effects" czyli "Efekt dynamicznego oświetlenia"...
Ten drugi(Effects) robi że widać tylko tam gdzie jest światło...

[Obrazek: 2855344481.png]

Aktualny projekt:
Wymiar Śmierci
Księga I
Fabuła: 12%
Questy: 1%
Mapping: 5%
Gra: 1%
Razem: 4,75%
Księga II
Fabuła: 3%
Questy: 0%
Mapping: 0%
Gra: 0,1%
Razem: 0,775%
26-06-13 14:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
tracersgta Offline
*


Liczba postów: 237
Dołączył: 09-06-13

Pomógł: 0



Post: #5
RE: Dynamic Lighting Module (Thomas Edison VX)

To jest skrypt Thomas Edison VX, a nie Dynamic Lighting, wiec nie myl.

I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
[Obrazek: userbarrf.png]
[Obrazek: LbEbK.gif]
26-06-13 15:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
helio108 Offline
*


Liczba postów: 208
Dołączył: 20-10-13

Pomógł: 4



Post: #6
RE: Dynamic Lighting Module (Thomas Edison VX)

Mogę ten skrypt użyć do celów komercyjnych?

MARCUS :D
05-08-15 14:58
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Adrapnikram Offline
*


Liczba postów: 571
Dołączył: 04-10-13

Pomógł: 45



Post: #7
RE: Dynamic Lighting Module (Thomas Edison VX)

Jeśli nie ma w skrypcie to sprawdź tu:
http://rmrk.net/index.php?topic=33433.0

Ale temat z 2009 może być za późno

@Avaron
Trzeba jakoś zarabiać na życie :P
Poza tym są wakacje, za dużo czasu itd.
05-08-15 17:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.