Kejbyl V
Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/ayene/public_html/forum/inc/languages/polish/global.lang.php:1) - Line: 411 - File: inc/plugins/google_seo/redirect.php PHP 5.6.40 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/google_seo/redirect.php 411 header
/inc/plugins/google_seo/redirect.php 399 google_seo_redirect_header
/inc/class_plugins.php 101 google_seo_redirect_hook
/global.php 101 pluginSystem->run_hooks
/showthread.php 22 require_once
Warning [2] Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/ayene/public_html/forum/inc/languages/polish/global.lang.php:1) - Line: 1710 - File: inc/functions.php PHP 5.6.40 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/functions.php 1710 header
/inc/functions.php 1772 my_setcookie
/inc/functions_indicators.php 42 my_set_array_cookie
/showthread.php 578 mark_thread_read
Warning [2] Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/ayene/public_html/forum/inc/languages/polish/global.lang.php:1) - Line: 1710 - File: inc/functions.php PHP 5.6.40 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/functions.php 1710 header
/inc/functions.php 1772 my_setcookie
/inc/functions_indicators.php 218 my_set_array_cookie
/inc/functions_indicators.php 48 mark_forum_read
/showthread.php 578 mark_thread_read



Aktualny czas: 19-04-24, 23:18 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VX] Kejbyl V
Yoroiookami Offline
*


Liczba postów: 985
Dołączył: 01-05-13

Pomógł: 137



Post: #51
RE: Kejbyl V

Mam nadzieję, że charsety jakoś idą. :ehe:

Około 80% wątku głównego jest już gotowe. Dużo mi się po drodze pozmieniało. Pierwsze 10-20 minut gry to taki tutorial, także nawet zagubione owieczki sobie poradzą. smiles
Wiele zadań pobocznych jest już w grze, a większość ma niewielkie konsekwencje. Zależnie od wyborów możemy stracić broń, utknąć w więzieniu Jazza, czy zyskać nowego opcjonalnego towarzysza.

Dodałem też (wbrew rozsądkowi) frakcje. Są bardzo ultimowo-gospodziarskie i każdy na pewno znajdzie dla siebie miejsce. Nie są jakoś niesamowicie rozbudowane, ale mają przynajmniej jeden czy dwa unikalne zadania poboczne i pozwalają na zdobycie ekwipunku. smiles
Wybór może też nieco zmienić zakończenie gry, ale nie będą to wielkie różnice.
Są cztery grupy - Wilcze Bractwo Wilków, Inkfiizycja, Sekta Ayene a także Miłośnicy Galaretek.
Każda z grup ma własny obóz, trochę po gothickowemu. :I

Powoli tworzę także drzewko umiejętności. Choć to czy ostatecznie będzie przydatne i sensowne, to jeszcze zobaczymy. Tak czy inaczej coś próbuję. Oczywiście drzewko w bardzo kabelkowym stylu, z głupkowatymi opcjami jak przemiana w Wugula. :zmienny:

Karcianka
Karcianka, która jeszcze nie ma oficjalnej nazwy, jest już grywalna. Nadal muszę dorobić umiejętności stworów i efekty, więc jeszcze sporo pracy. Ale spokojnie można wygrać lub przegrać.
Poniżej filmik. Mondrzy i mądrzy ludzie na pewno łatwo zrozumieją reguły gry, bo nie są one specjalnie skomplikowane. :>
https://youtu.be/VZwBivKB5sU
Jedna gra karciana powinna trwać od 5-10 minut.

Zdecydowałem się zamienić wszystkie stworki warte 0 many na 1. Tak, żeby były bardziej przydatne.

To w sumie na tyle. Mógłbym się rozpisywać, ale nie widzę sensu. <3
Dziękuję wszystkim za wsparcie. :lol2:

[Obrazek: mt4dzY7.png]
[Obrazek: k5KQGOe.png]
06-09-17 20:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
AlmostNoRuby Offline
*


Liczba postów: 174
Dołączył: 22-09-16

Pomógł: 33



Post: #52
RE: Kejbyl V

Nieźle, nieźle. :klaszcze:
Karcianka wygląda na prostą, może to będzie jedyna growa którą ogarnę :lol2:.
A i mam nadzieję, że ten samouczek będzie pomijalny...
Trochę bez ładu i składu, ale odpowiadam biggrin a co do tego to robię wszystko inne, tylko nie te postacie :-/ (ważne, że coś)
Czekam.

[Obrazek: userbar1.png]
07-09-17 15:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Yoroiookami Offline
*


Liczba postów: 985
Dołączył: 01-05-13

Pomógł: 137



Post: #53
RE: Kejbyl V

Kabelek ma tradycyjne opóźnienie, które powoli przekształci się w lunaterowe. Oczywiście żartujem, bo gra nadal ukaże się w tym roku. Nie wiem tylko kiedy dokładnie. :I

Z początku chciałem dodać drzewko umiejętności dla głupkowatego gagu, ale w końcu postanowiłem że najlepiej wykorzystać ten pomysł dając graczowi trochę więcej radochy i urozmaicenia.
Jest więc już funkcjonalne dżewko, które ma przyzwoitą liczbę opcji. smiles
[Obrazek: InIXD3U.png]
Większość z nich to pasywy, ale niektóre zapewniają nowe umiejętności.
W drugim drzewku, część opcji można odblokować wykonując zadania od mistrzów. Na przykład mistrz drzewka od wugulstwa (na screenie jest zablokowane) wymaga od nas wykradnięcia niekompletnego bestiariusza. :L

[Obrazek: m2K8syl.png]
Tutaj bonusowy screenshot. W Kabelku V nagle zrobiło się dużo 'zagadek'. Mam nadzieję, że nikomu nie będzie to przeszkadzało. Nie są niemożliwe do wykonania, ale mogą zająć kilka minut. :ahoy:

No i pozdrawiam. Nadal ciężko pracuję. <3

[Obrazek: mt4dzY7.png]
[Obrazek: k5KQGOe.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-10-17 19:20 przez Yoroiookami.)
08-10-17 19:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
AlmostNoRuby Offline
*


Liczba postów: 174
Dołączył: 22-09-16

Pomógł: 33



Post: #54
RE: Kejbyl V

Popadam już w lekką paranoję. Różowy w 50% kojarzy mi się z tą serią, a gdy piszę listę zakupów to zamiast chleb piszę chlebuś :I

[Obrazek: userbar1.png]
09-10-17 14:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Yoroiookami Offline
*


Liczba postów: 985
Dołączył: 01-05-13

Pomógł: 137



Post: #55
RE: Kejbyl V

(09-10-17 14:04)AlmostNoRuby napisał(a):  Popadam już w lekką paranoję. Różowy w 50% kojarzy mi się z tą serią, a gdy piszę listę zakupów to zamiast chleb piszę chlebuś :I
Miło mi, jesteś chyba moim największym (jedynym) fanem. :lol2:

A oto lista zmian w Kejbyl V od ostatniego posta:
- 6 Walk z Bossami gotowa, a mam tu na myśli walki 'na mapie' jak z SaE w Kejbyl III. Każda taka walka ma nieco inną mechanikę.
- Przedmioty które pomogą nam podczas walk z Bossami, takie jak Beczka Drachusia.
- Ukończony wątek główny, czyli grę można spokojnie przejść od początku do końca.
- Unikalne uzbrojenie zależnie od frakcji i rangi, nie żeby były tak dobrze zrobione jak np. w Gothicu.
- Część zadań na dołączenie do frakcji jest gotowa.
- Wszyscy 'zwykli' przeciwnicy mają szansę na wydropienie przedmiotów.
- Dwie dodatkowe minigierki poza karcianką, tyle że o wiele mniej złożone.
- Dialogi zależne od towarzysza są skończone, przynajmniej jeżeli chodzi o walkę.
- HUD podczas walk z Bossami i w niektórych częściach gry.
- Wydajność gry na poziomie dzieł Ubisoftu.

Jedna z powyższych rzeczy jest kłamstwem, ale nigdy nie dowiecie się, która. :>
No i ten... proszę wszystkich o cierpliwość. <3

[Obrazek: c3j8bL5.png]

[Obrazek: mt4dzY7.png]
[Obrazek: k5KQGOe.png]
28-10-17 19:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Dakla Offline
*


Liczba postów: 110
Dołączył: 23-12-15

Pomógł: 4



Post: #56
RE: Kejbyl V

Zakładam, iż kłamstwem jest to zdanie z Ubisoftem, ale nigdy nie trafiłem żadnej liczby w totku, więc pewnie tutaj też nie trafię.
28-10-17 21:11
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Tautulas Offline
*


Liczba postów: 20
Dołączył: 13-04-16

Pomógł: 2



Post: #57
RE: Kejbyl V

Chcę w to zagrać :)
31-10-17 21:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Yoroiookami Offline
*


Liczba postów: 985
Dołączył: 01-05-13

Pomógł: 137



Post: #58
RE: Kejbyl V

Zgadłeś, Dakla. smiles

Gdyby ktoś chciał pomóc w testowaniu Kabelka, to proszę o wysłanie wiadomości do mojej skrzynki na forum. Niedługo powinienem mieć wersję gry zdatną do testów. Bardzo mi zależy, żeby testy nie trwały więcej niż 1-2 tygodnie. Pamiętam że miałem ochotników, ale w mojej skrzynce jest straszny bałagan i niestety zapomniałem kto. Z góry przepraszam te osoby. :-?

Przy okazji, dema raczej nie będzie. A jeżeli już to krótkie i nie związane z głównym wątkiem.

Jedna czy dwie osoby wystarczą. Obiecuję miejsce w creditsach i głaskanie po głowie. Pozdruwiam. :ahoy:

EDIT: Mam dwie osóbki. <3

[Obrazek: mt4dzY7.png]
[Obrazek: k5KQGOe.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-11-17 13:02 przez Yoroiookami.)
04-11-17 11:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Yoroiookami Offline
*


Liczba postów: 985
Dołączył: 01-05-13

Pomógł: 137



Post: #59
RE: Kejbyl V

DEMO Kable V 1.1 (46MB)
https://mega.nz/#!F8k0xSxA!XPfzb1qeW1x_X...Of2ZzCky20

Pełna wersja ukaże się zapewne gdzieś na początku roku 2018.
Ale wiecie jak to jest z moimi przewidywaniami. :lol2:

Wesołych Świąt. <3 :lala:

[Obrazek: mt4dzY7.png]
[Obrazek: k5KQGOe.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-12-17 10:25 przez Yoroiookami.)
24-12-17 11:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
~Nakhitto Offline
*


Liczba postów: 39
Dołączył: 04-06-13

Pomógł: 0



Post: #60
RE: Kejbyl V

Szkoda, że się nie wyrobisz przed 2018 - no ale lepiej sobie zagrać w dokończonego Kabelka <3
Demko mi się bardzo podobało, jest pare błędów (w zakończeniu, a dokładniej w dialogu zamiast Kleo jest Kable) ale poważniejszych to nie znalazłem mrgreen
Czekam z niecierpliwością :omgomg:
27-12-17 22:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.