Kejbyl V
Aktualny czas: 18-10-17, 05:58 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VX] Kejbyl V
Yoroiookami Offline
*


Liczba postów: 775
Dołączył: 01-05-13

Pomógł: 91



Post: #51
RE: Kejbyl V

Mam nadzieję, że charsety jakoś idą. :ehe:

Około 80% wątku głównego jest już gotowe. Dużo mi się po drodze pozmieniało. Pierwsze 10-20 minut gry to taki tutorial, także nawet zagubione owieczki sobie poradzą. smiles
Wiele zadań pobocznych jest już w grze, a większość ma niewielkie konsekwencje. Zależnie od wyborów możemy stracić broń, utknąć w więzieniu Jazza, czy zyskać nowego opcjonalnego towarzysza.

Dodałem też (wbrew rozsądkowi) frakcje. Są bardzo ultimowo-gospodziarskie i każdy na pewno znajdzie dla siebie miejsce. Nie są jakoś niesamowicie rozbudowane, ale mają przynajmniej jeden czy dwa unikalne zadania poboczne i pozwalają na zdobycie ekwipunku. smiles
Wybór może też nieco zmienić zakończenie gry, ale nie będą to wielkie różnice.
Są cztery grupy - Wilcze Bractwo Wilków, Inkfiizycja, Sekta Ayene a także Miłośnicy Galaretek.
Każda z grup ma własny obóz, trochę po gothickowemu. :I

Powoli tworzę także drzewko umiejętności. Choć to czy ostatecznie będzie przydatne i sensowne, to jeszcze zobaczymy. Tak czy inaczej coś próbuję. Oczywiście drzewko w bardzo kabelkowym stylu, z głupkowatymi opcjami jak przemiana w Wugula. :zmienny:

Karcianka
Karcianka, która jeszcze nie ma oficjalnej nazwy, jest już grywalna. Nadal muszę dorobić umiejętności stworów i efekty, więc jeszcze sporo pracy. Ale spokojnie można wygrać lub przegrać.
Poniżej filmik. Mondrzy i mądrzy ludzie na pewno łatwo zrozumieją reguły gry, bo nie są one specjalnie skomplikowane. :>
https://youtu.be/VZwBivKB5sU
Jedna gra karciana powinna trwać od 5-10 minut.

Zdecydowałem się zamienić wszystkie stworki warte 0 many na 1. Tak, żeby były bardziej przydatne.

To w sumie na tyle. Mógłbym się rozpisywać, ale nie widzę sensu. <3
Dziękuję wszystkim za wsparcie. :lol2:

[Obrazek: bhixcw.jpg]
[Obrazek: tumblr_static_eyes.gif]
06-09-17 20:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
AlmostNoRuby Offline
*


Liczba postów: 126
Dołączył: 22-09-16

Pomógł: 22



Post: #52
RE: Kejbyl V

Nieźle, nieźle. :klaszcze:
Karcianka wygląda na prostą, może to będzie jedyna growa którą ogarnę :lol2:.
A i mam nadzieję, że ten samouczek będzie pomijalny...
Trochę bez ładu i składu, ale odpowiadam biggrin a co do tego to robię wszystko inne, tylko nie te postacie :-/ (ważne, że coś)
Czekam.

[Obrazek: 4869108.gif]
[a]nr team working:
big map technology for RPGVX - 2000x2000 maps! :D
Cosmos Setback can be wait :D
07-09-17 15:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Yoroiookami Offline
*


Liczba postów: 775
Dołączył: 01-05-13

Pomógł: 91



Post: #53
RE: Kejbyl V

Kabelek ma tradycyjne opóźnienie, które powoli przekształci się w lunaterowe. Oczywiście żartujem, bo gra nadal ukaże się w tym roku. Nie wiem tylko kiedy dokładnie. :I

Z początku chciałem dodać drzewko umiejętności dla głupkowatego gagu, ale w końcu postanowiłem że najlepiej wykorzystać ten pomysł dając graczowi trochę więcej radochy i urozmaicenia.
Jest więc już funkcjonalne dżewko, które ma przyzwoitą liczbę opcji. smiles
[Obrazek: InIXD3U.png]
Większość z nich to pasywy, ale niektóre zapewniają nowe umiejętności.
W drugim drzewku, część opcji można odblokować wykonując zadania od mistrzów. Na przykład mistrz drzewka od wugulstwa (na screenie jest zablokowane) wymaga od nas wykradnięcia niekompletnego bestiariusza. :L

[Obrazek: m2K8syl.png]
Tutaj bonusowy screenshot. W Kabelku V nagle zrobiło się dużo 'zagadek'. Mam nadzieję, że nikomu nie będzie to przeszkadzało. Nie są niemożliwe do wykonania, ale mogą zająć kilka minut. :ahoy:

No i pozdrawiam. Nadal ciężko pracuję. <3

[Obrazek: bhixcw.jpg]
[Obrazek: tumblr_static_eyes.gif]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-10-17 19:20 przez Yoroiookami.)
08-10-17 19:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
AlmostNoRuby Offline
*


Liczba postów: 126
Dołączył: 22-09-16

Pomógł: 22



Post: #54
RE: Kejbyl V

Popadam już w lekką paranoję. Różowy w 50% kojarzy mi się z tą serią, a gdy piszę listę zakupów to zamiast chleb piszę chlebuś :I

[Obrazek: 4869108.gif]
[a]nr team working:
big map technology for RPGVX - 2000x2000 maps! :D
Cosmos Setback can be wait :D
09-10-17 14:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.