Kopiowanie ataku
Aktualny czas: 22-07-17, 18:45 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VX] Kopiowanie ataku
AlmostNoRuby Offline
*


Liczba postów: 111
Dołączył: 22-09-16

Pomógł: 20



Post: #11
pusto Ech...

Chwila, po pierwsze: jakie rozwiązanie? Ja podałem tylko dwie linijki kodu, które nie mają nic wspólnego z rozwiązaniem. Co ja chciałem zrobić:
  1. Z klasy Game_Enemy zdobyć, z funkcji
    make_action zdobyć ostatni skill dla dowolnej akcji przeciwnika (czy to item, czy to użycie skilla bezpośr.) i wpisać do zmiennej globalnej $enemy_last_skill[id], gdzie id to numer przeciwnika;
  2. W Scene_Battle w funkcji execute_action_skill sprawdzić, czy numer skilla odpowiada temu z konfiguracji, ustawić warunek, spełnienie (warunku) oznacza losowanie skilla z zmiennej $enemy_last_skill, z której zostaną usunięte wartości nil, 0 oraz 1 (by usunąć błędy/brak nauki), nauczenie umiejętności oraz zapis jej numeru do jakiejś zmiennej.
  3. W tej samej klasie, tylko w funkcji display_exp_and_gold usunąć nabytą umiejętność, której numer był w zmiennej.
  4. Złożyć to do kupy w jakiś skrypt.

Na pewno dla rubowego laika lepiej wsadzić pod Main skrypt z konfiguracją, niż grzebać po kodzie, by pozyskać dane do zdarzeniówki...
(ale co ja będę dyskutował)

[Obrazek: 4869108.gif]
[a]nr team working:
big map technology for RPGVX - 2000x2000 maps! :D
Cosmos Setback can be wait :D
27-05-17 08:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.