Konfiguracja Enemy Equipped Weapons
Odszukaj poniższą linijkę i dostosuj ją jak chcesz
Kod:
when 1 # Enemy ID number
return 1 # Weapon ID number
when 2
return 10
when 34
return 200
Konfiguracja Animated Battlers:
Charset postaci musi być pojedyńczy, oraz umieszczony w folderze characters i battlers. CHARSETY W TYCH FOLDERACH MUSZĄ BYĆ IDENTYCZNE!! INACZEJ SKRYPT NIE ZADZIAŁA!
Poszukaj w skrypcie "Enemy Animated Battlers" linijki 34
Kod:
module K_ENEMY_BATTLERS
ENEMY_ID = [1,2,3] # list of enemies with batter sprites(ex. [1,24])
end
Dodajesz ID przeciwników, którzy mają animowane charsety.
ALE TO NIE WSZYSTKO!
W Linijkach 63, 77, 79 musisz ustawić cień battlera
Kod:
#--------------------------------------------------------------------------
# ● Enemy Shadow
#--------------------------------------------------------------------------
# Define a separate shadow image file for an enemy battler.
#
# return "shadow01" <- Image file name in .Graphics/Characters
# return "" <- No shadow used.
alias bubs_eab_shadow shadow
def shadow
case @enemy_id
when 1,2,3 # Ralph, Mercenary, Animated Slime
return "shadow00"
end
bubs_eab_shadow
end
#--------------------------------------------------------------------------
# ● Enemy Shadow Adjustment
#--------------------------------------------------------------------------
# Postive Y-values move the shadow down. Negatives move the shadow up.
#
# return [ X-Coordinate, Y-Coordinate]
alias bubs_eab_shadow_plus shadow_plus
def shadow_plus
case @enemy_id
when 33 # Animated Slime
return [ 0, 1]
when 1,2,3 # Ralph, Mercenary
return [ 0, 5]
end
bubs_eab_shadow_plus
end
Teraz powinno działać, oczywiście jeśli zainstalowaliśmy już skrypt główny :D