~ Vocab PL ~
Krótki opis:
Polska wersja modułu Vocab. Jest to dotłumaczona wersja z twierdzówki (jak macie RPG Makera z tamtąd i przyjrzycie się dokładnie temu modułowi to zobaczycie, że kilka wyrazów jest nie przetłumaczonych)
Autor:
Enterbrain
Tłumaczenie:
Reptile, Mateix
Skrypt:
# Shop Screen
ShopBuy = "Kup"
ShopSell = "Sprzedaj"
ShopCancel = "Wyjdź"
Possession = "W posiadaniu"
# Status Screen
ExpTotal = "Doświadczenie"
ExpNext = "Następny %s"
# Save/Load Screen
SaveMessage = "Który plik zapisać?"
LoadMessage = "Który plik wczytać?"
File = "Plik"
# Display when there are multiple members
PartyName = "Drużyna %s"
# Basic Battle Messages
Emerge = "Atakuje %s!"
Preemptive = "%s atakuje pierwszy!"
Surprise = "%s atakuje z zasadzki!"
EscapeStart = "%s ucieka!"
EscapeFailure = "Ucieczka nieudana!"
# Battle Ending Messages
Victory = "%s zwyciężył!"
Defeat = "%s został pokonany."
ObtainExp = "Otrzymano %s punktów doświadczenia!"
ObtainGold = "Zdobyto %s%s!"
ObtainItem = "Znaleziono %s!"
LevelUp = "%s awansuje na %s %s!"
ObtainSkill = "Nauczono się nowej umiejętności: %s!"
# Battle Actions
DoAttack = "%s atakuje!"
DoGuard = "%s broni się."
DoEscape = "%s ucieka."
DoWait = "%s czeka."
UseItem = "%s używa %s!"
# Critical Hit
CriticalToEnemy = "Doskonałe uderzenie!"
CriticalToActor = "To musiało boleć..."
# Results for Actions on Actors
ActorDamage = "%s otrzymuje %s obrażenia!"
ActorLoss = "%1$s traci %3$s %2$s!"
ActorDrain = "%1$s absorbuje %3$s %2$s!"
ActorNoDamage = "%s nie otrzymuje obrażeń!"
ActorNoHit = "Unik! %s nie otrzymuje obrażenia!"
ActorEvasion = "%s unika ataku!"
ActorRecovery = "%1$s odzyskuje %3$s %2$s!"
# Results for Actions on Enemies
EnemyDamage = "%s otrzymuje %s obrażenia!"
EnemyLoss = "%1$s traci %3$s %2$s!"
EnemyDrain = "%1$s absorbuje %3$s %2$s!"
EnemyNoDamage = "%s nie otrzymuje obrażeń!"
EnemyNoHit = "Unik! %s nie otrzymuje obrażeń!"
EnemyEvasion = "%s unika ataku!"
EnemyRecovery = "%1$s odzyskuje %3$s %2$s!"
# Non-physical skills or items failed
ActionFailure = "Użycie %s nie przyniosło efektu..."
Dodatkowe informacje:
Podmieńcie tą część skryptu gdzie są te wyrazy do tłumaczenia.