Gothic - Zło Powraca
Aktualny czas: 18-10-17, 05:46 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VXAce] Gothic - Zło Powraca
Sharkingv2 Offline
*


Liczba postów: 32
Dołączył: 29-03-17

Pomógł: 0



Post: #11
wykrzyknik RE: Gothic - Zło Powraca Patch 1.1

Witam, od dzisiaj będę wstawał co 2 tygodnie Patche, które będą ulepszały grę. wink

Co dodałem w dzisiejszym patchu:
  • Nowe dwie umiejętności: Szybkie Uderzenie, i Cios Berserkera.
  • Nową Miksture: Eliksir Wskrzeszenia.
  • Nowe 2 rodzaje jedzenia: Kiełbasa, i Szynka, oraz Mleko.
  • Teraz z Żądła Krwiopijcy można wyrabiać Truciznę pod warunkiem, że mamy przy sobie Menzurkę.
  • Trochę bardziej zbalansowałem system walki.
  • Niekrórym broniom zostały zmnienione statystyki.
  • Zostały wprowadzone nowe obrazki. Title Screen został zmieniony, a także obrazek wyświetlający Rozdział 1, i GameOver (dzięki Yoriookami). smiles
  • Został wprowadzony opis klas. Na początku gry.
  • Teraz już nie powinno występować błędów ze śmiercią przeciwników.
  • Zostały usunięte Face z dialogów pobocznych, Face zostały tylko w Zadaniach Głównych.
  • Został nieco zmieniony jeden z dialogów w Prologu.
  • Lekko został ulepszony Poradnik do Gry.
  • Zostały dodane animacje dla wszystkich Broni.
  • Był pewien błąd z Przedmiotami w Jaskiniach, można było po nich chodzić. Zostało to już zmienione.
  • Zwierzęta teraz działają na dotknięcie zdarzenia a nie na dotknięcie bohatera.
  • Kiedyś jeśli wykonaliśmy zadanie "Tajemnicza Jaskinia" to Nordmarczyk, nie odchodził z drużyny. I można było z nim chodzić gdzie się chciało. Zostało to zmienione.

Co zostanie dodane w następnym Patchu 1.2:
  • Opis pancerza z cieniostowra. Ponieważ jest w opisie napisane, że jest wykonany ze skóry Wilka.
  • Po nauczeniu się umiejętności: Szybie Uderzenie, i Cios Berserkera. Umiejętność nie dodawała się nam do technik.
  • Zostanie zmienione to, że nie będzie można chodzić po rozwalonej skrzyni, w jakiniach i w normalnych światach.
  • Zostanie ulepszony ekwipunek Tharana myśliwego. Ponieważ zadaje za mały DMG zwierzętom.
  • Nie wszystkie zwierzęta są ustawione na dotknięcie zdarzenia, tylko na dotknięcie bohatera. To zostanie zmienione.
  • Zauważyłem, że jest sporo błędów z zadaniem "Ostateczne Pojedynki", zostanie wszystko poprawione.
  • Poprawiony zostanie teleport do jaskini w, których się ukrywają Strażnicy, w zadaniu "Strażnicy - Obywatele". Bo go wogóle nie ma.
  • Błędy w Prologu z za szybkim pomijaniem dialogów, zostaną poprawione. Ponieważ mogła się gra zaciąć. I trzeba będzie od początku zaczynać cały Prolog.
  • No i jeszcze kilka mniejszych błędów z grą.

Gra z RTP:
http://www.mediafire.com/file/ba3gbvcrjh....z+RTP.exe

Gra bez RTP:
http://www.mediafire.com/file/cja47u3iid...ez+RTP.exe

Poradnik:
http://www.mediafire.com/file/quobrb9yof...owraca.pdf

Czcionkę podałem w opisie Dema gry, więc teraz już nie podaję.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-07-17 15:31 przez Sharkingv2.)
21-07-17 15:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Sharkingv2 Offline
*


Liczba postów: 32
Dołączył: 29-03-17

Pomógł: 0



Post: #12
serce RE: Gothic - Zło Powraca Patch 1.2

Witam, to jest już zapowiedź do Patcha 1.2. Jutro lub pojutrze się pojawi Patch. Chciałem oznajmić, ponieważ napisałem, że będę dodawał co 2 tygodnie, ale nie zdążę dzisiaj. Przepraszam! :-/

Co zostanie dodane w jutrzejszym lub pojutrzejszym Patchu:
  • Opis pancerza z cieniostowra. Ponieważ jest w opisie napisane, że jest wykonany ze skóry Wilka. Zostało już zmienione.
  • Po nauczeniu się umiejętności: Szybie Uderzenie, i Cios Berserkera. Umiejętność nie dodawała się nam do technik. Teraz już jest dodawana.
  • Zostało zmienione to, że nie będzie można chodzić po rozwalonej skrzyni, w jaskiniach i w normalnych światach.
  • Został ulepszony ekwipunek Tharana myśliwego. Ponieważ zadawał za mały DMG zwierzętom.
  • Nie wszystkie zwierzęta są ustawione na dotknięcie zdarzenia, tylko na dotknięcie bohatera. To zostało zmienione.
  • Zauważyłem, że jest sporo błędów z zadaniem "Ostateczne Pojedynki", zostało wszystko poprawione.
  • Poprawiony został teleport do jaskini w, których się ukrywają Strażnicy, w zadaniu "Strażnicy - Obywatele". Bo go w ogóle nie było ma.
  • Błędy w Prologu z za szybkim pomijaniem dialogów, zostały poprawione. Ponieważ mogła się gra zaciąć. I trzeba było od początku zaczynać cały Prolog.
  • No i jeszcze kilka mniejszych błędów z grą zostało naprawione.
  • Drugi Rozdział został dodany.

Co zostanie dodane w następnym Patchu, 1.3:
  • Spróbuję dodać następny rozdział. smiles

Gra z RTP:
Zostanie dodana jutro lub pojutrze.

Gra bez RTP:
Zostanie dodana jutro lub pojutrze.

Poradnik:
Zostanie dodany jutro lub pojutrze.

Tym razem podam czcionkę:
https://zachowajto.pl/!8834i9n43zgq/goth...-kruka-ttf


Prosiłbym o podawanie wykrytych błędów na priv lub w komentarzach. DZIĘKI! ;-)
31-07-17 23:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Sharkingv2 Offline
*


Liczba postów: 32
Dołączył: 29-03-17

Pomógł: 0



Post: #13
wykrzyknik RE: Gothic - Zło Powraca powrót patcha 1.2

Witam!
Wracam po długiej przerwie z Patchem 1.2 do Gothic - Zło Powraca. Tak długa przerwa była spowodowana tym, że po prostu chciałem odpocząć od RPG Makera. Ale wróciłem z nowym patchem. Sporo rzeczy zostało wprowadzonych, a także poprawionych. Testowałem grę, i żadnych błędów nie wykryłem. Jeżeli ktoś z was znajdzie jakiś błąd prosiłbym o pisanie w komentarzach i do mnie na priv, postaram się jak najszybciej je poprawić.

Demo Gry:
http://www.mediafire.com/file/zakol35e8i...owraca.exe

Poradnik:
http://www.mediafire.com/file/k39wekq65d...owraca.pdf

Czcionka:
https://zachowajto.pl/!8834i9n43zgq/goth...-kruka-ttf

Czcionka jest niezbędna, inaczej gra nie odpali, a bez poradnika raczej ciężko będzie samemu wykonywać zadania.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-10-17 17:16 przez Sharkingv2.)
01-10-17 16:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Revlis Offline
*


Liczba postów: 260
Dołączył: 04-03-15

Pomógł: 79



Post: #14
RE: Gothic - Zło Powraca

Pograłem z godzinkę z czystej ciekawości.
Wiem że nie da się przenieść klimatu z gry na inny silnik, ale widzę że tutaj
jakaś część w istocie jest. Podoba mi się odwzorowanie świata (no, na razie
miasta) mniej więcej w 90% tak, jak wyglądało to w G2 (budynki i postacie
stoją w tych samych miejscach). Jedyna rzecz która niezbyt przypadła mi
do gustu to dźwięk wykonanego zadania (chyba z Wiedzmina III). O ile
muzyka w grze buduje wrażenie że gramy w coś co kształtem przypomina
grę w świecie Gothic, to ten dźwięk automatycznie z tego wrażenia wyrywa.

Poza tym, sporo błędów językowych (spokojnie, przy dużej ilości dialogów
jest to nieuniknione - można się tym zająć po dokończeniu innych kwestii).
Naliczyłem też kilka błędów związanych ze zdarzeniami. Lista w spoilerze.
Spoiler: (Otwórz)
01-10-17 21:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Sharkingv2 Offline
*


Liczba postów: 32
Dołączył: 29-03-17

Pomógł: 0



Post: #15
RE: Gothic - Zło Powraca

Dzięki, że chociaż jedna osoba wypisała błędy. Postaram się jak najszybciej poprawić. Z tym dźwiękiem, to może serio masz racie. Zaraz się z nim policzę (usunę go smiles). A co do innych błędów znalezionych przez Ciebie to:
1. Dzięki, że o tym wspomniałeś, już zabieram się za poprawianie tego błędu.
2. Już poprawiłem ten błąd.
3. Ten las jest odblokowywany dopiero wtedy gdy pójdziemy z myśliwymi zapolować na Starego Cieniostwora w zadaniu "Stary Cieniostwór". smiles
4. Już to naprawiłem.
5. A to już moja sprawka, po prostu muszę pobawić się trochę dłużej w grafika.
(A tak przy okazji, znasz kogoś kto pomógł by mi zrobić lepsze grafiki potworów?)
6. Już to zostało naprawione.
7. Naprawione.
8. Naprawiłem już, sorka za błąd.
8(dałeś dwie, 8). Tak je zaprojektowałem, wiem kiepsko trochę.
9. To samo co w punkcie 5. Poprawię. biggrin
10. To jest taka czcionka, po prostu na końcu każdej linijki stawia taki znak.
11. To samo co w punkcie powyżej. (10)
12. Jestem słabym grafikiem potworów.
13. To było zamierzone, i te szare coś to kamień (oczywiście w moim wykonaniu smiles) powtarzam jestem słabym grafikiem.
14. Już zrobiłem tak, że nie da się zdobyć skóry Warga do tego zadania w inny sposób.
02-10-17 19:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
XBroX Offline
*


Liczba postów: 2
Dołączył: 15-09-17

Pomógł: 0



Post: #16
RE: Gothic - Zło Powraca

Chętnie pogram. Po prostu interesuje mnie jak odzwierciedliles klimat Gothica w tej grze.
04-10-17 11:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.