Kąt nachylenia kamery w rgss3
Aktualny czas: 18-10-17, 05:47 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VXAce] Kąt nachylenia kamery w rgss3
Hobar Offline
*


Liczba postów: 151
Dołączył: 14-08-14

Pomógł: 2



Post: #1
Kąt nachylenia kamery w rgss3

Czy jest możliwość wgrania skryptu i czy w ogóle istnieje skrypt nachylenia kamery w prawą stronę coś jak rzut izometryczny lub tym podobne bez zmiany tilesetów ? bardzo bym prosił o odpowiedz :)

i must see u perfect body and face my dear and my dear sister
13-09-16 13:11
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
AlmostNoRuby Offline
*


Liczba postów: 126
Dołączył: 22-09-16

Pomógł: 22



Post: #2
lezka RE: Kąt nachylenia kamery w rgss3

Możliwość, jak najbardziej, jest.
Tylko skryptu nie ma placz

Są skrypty na izometrykę, i to wiele, np. ta stronka (po angielsku), albo ta po portugalsku.
Tylko że wykorzystują jakieś swoje tilesety
Trzeba by było z każdego kafelka pobrać pixele i postawić je pod odpowiednim kątem, a potem przebudować mapy tak, żeby się zgadzały z siatką obróconą o 45*, i jeszcze eventy, żeby poruszały się na "ukos"... u, sporo roboty.
Możesz równie dobrze ustawić eventy tak, by chodziły po skosie, a mapy stworzyć na parralaxach. Ale więcej roboty jest ;-(

[Obrazek: 4869108.gif]
[a]nr team working:
big map technology for RPGVX - 2000x2000 maps! :D
Cosmos Setback can be wait :D
05-10-16 18:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.