Kingdom
Aktualny czas: 21-05-18, 06:49 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Ankieta: Czy zainteresowała cię gra
Tak
Nie
[Wyniki ankiety]
Uwaga: To jest publiczna ankieta, więc każdy może zobaczyć na co zagłosowano.
Odpowiedz 
[VXAce] Kingdom
GamesGal Offline
*


Liczba postów: 4
Dołączył: 02-04-18

Pomógł: 0



Post: #1
zarowa Kingdom

Kingdom

[Obrazek: ekran%2Btytu%25C5%2582owy%2BKingdom.png]

Gatunek: RPG
Data Rozpoczęcia Produkcji: 31.03.2018
Twórcy: Games Gal, Bedziu 98, Goblin! (Forum: Gospoda RM)



Fabuła:
Głównym bohaterem jest Miritius Von Gettenberg, który pochodzi z szlacheckiej rodziny która za dużo razy mieszała się w sprawy polityczne, przez to pewnego dnia zostali zamordowani. Moritius nie wiedział co zrobić z swoim życiem więc postanowił dołączyć do klasztoru (który był finansoway przez ojca) aby żyć w ciszy i obok boga. Pewnego dnia jednak okazało się że jego przeszłość jest za bardzo zaplamiona krwią i został wydalony z klasztoru. Moritius postanowił zemścić się na oprawcach swojej rodziny…

Mechanika:
Ma byc bardzo realistyczna (może nie tak bardzo jak Kingdom Come). Będzie posiadała system dnia i nocy który będzie wpływał na npce jak i zwierzęta w świecie gry.
"Twór będzie posiadał jeszcze system temperatury który będzie poważnym wrogiem gracza. Bohater będzie musiał się dostosować do temperatury w danej lokacji aby nie
zginąć. Kolejnym wrogiem będzie głód, komfort i sen. Chyba głód i sen każdy wie na czym polega a komfort? Hm... będzie wpływał na czytanie książek,
jak się wyśpimy itp. Kolejnym ważną "kłodą" będzie to że zwierzęta będą myśleć. To znaczy. Np Locha będzie chroniła swoje warchlaki i legowisko.
Wilki będą atakowały w stadzie. Jelenie będą uciekały na widok gracza itp. Taka sztampa.

Gra będzie oferowała około 3 dużych miast, około 5 zamków i 20 wiosek.
Ale to wszystko może się zmienić podczas produkcji.

Główny bohater bedzię musiał się nauczyć takich umiejętności jak: Czytanie, Pisanie, Gotowanie, Alchemia i wiele innych...

Szkriny:

[Obrazek: light%2Bszkrin%2B2.png]
[Obrazek: light%2Bszkrin%2B1.png]
[Obrazek: sszkrin%2Bzadania%2Baktywnego.png]
[Obrazek: klasztor%2B1.png]
[Obrazek: klasztor%2B3.png]

Kiedy demo:

Nie wiemy. Grę robimy kiedy mamy trochę czasu wolnego. Projekt dopiero raczkuje i uczy się chodzić. Muszimy jeszcze dużo rzeczy zrobić i wymyśleć.
Myślę że koniec wakacji to będzie jakieś grywalne demo.

Ogłaszamy też że szukam ludzi do współpracy nad projektem. Chętnie przyjmiemy każdego chętnego.

Zachęcam do komentowania zadawania pytań itp. Miłego dnia życzy Games Gal i reszta zespołu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-04-18 12:49 przez GamesGal.)
02-04-18 12:43
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Tautulas Offline
*


Liczba postów: 19
Dołączył: 13-04-16

Pomógł: 2



Post: #2
RE: Kingdom

Ładnie zrobione mapy, ale ogrom świata przeraża " 3 dużych miast, około 5 zamków i 20 wiosek" !!! Bardzo ambitne podejście...
Może z tego wyjść coś nietuzinkowego :)
Dlatego jestem chętny żeby wam pomóc.
02-04-18 18:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a): GamesGal
GamesGal Offline
*


Liczba postów: 4
Dołączył: 02-04-18

Pomógł: 0



Post: #3
RE: Kingdom

Ogrom ma właśnie przerażać, ale tych lokacji może być albo mniej albo więcej zależy od pomysłów i chęci twórców.
02-04-18 21:54
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Karteczeq Offline
*


Liczba postów: 3
Dołączył: 05-01-18

Pomógł: 0



Post: #4
RE: Kingdom

Ja podchodzę do tej produkcji trochę sceptycznie, ponieważ może być fajna i wgl. ale też może
mieć dużo bagów lub wogule zostać nieukończona.
Ale screeny zachęcają. ^^
Jestem chętny do pomocy
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-04-18 14:57 przez Karteczeq.)
16-04-18 06:51
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
GamesGal Offline
*


Liczba postów: 4
Dołączył: 02-04-18

Pomógł: 0



Post: #5
RE: Kingdom

Witam was drodzy czytelnicy forum. Dzisiaj chciałbym wam opisać o Kingdom.


To tak co jest już zrobione:

1. I i II Rozdział
2.Jazda Koniem
3.Wioska Tallneberg
4. 6 zadań w tym główne większości
5. Losowi kupcy
6. Zarys świata
7.System gotowania

Obrazek:
[Obrazek: jazda%2Bkoniem%2Bkingdom.bmp]

Chciałby przedstawić wszystkich moich współpracowników:


1.Goblin! (z forum tsukuru) - grafik :) pomoc w wszystkim.
2.Bedziu98 (z forum tsukuru) - Scenarzysta, zadania poboczne i współzałożyciel gry.
3.Talaron (z forum tsukuru) - tworzy zadania poboczne i pomoc przy mapach.
4.Tautulas (z forum ultima) - system rozwoju postaci.
5.Karteczeq (z forum ultima) - tworzy zadania poboczne i nie które typowe zdarzenia.
6.GamesGal (Gotrym) (z forum tsukuru) - kierownik produkcji :)


Oczywiscie jak ktos chce cię przyłączyć to zespołu zapraszam śmiało.
06-05-18 18:17
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
XBroX Offline
*


Liczba postów: 31
Dołączył: 15-09-17

Pomógł: 1



Post: #6
RE: Kingdom

daj demo interesuje mnie czy zrobiles jeden z systemow tak ciekawie tak jak ja to sobie wymyslilem w swoim projekcie. jesli tak to wlasnie z ciekawosci chetnie bym sie pobawil grajac w to.
tylko nie rozumiem jak postac ma poruszac sie w grze i czytac jakie kolwiek znaki jesli ma nauczyc sie czytac jako cos extra. oj oby logika gry nie poszła w pień pod naporem skryptów xd daj demo szybszybko

oficjalne konto x-tech
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-05-18 09:38 przez XBroX.)
07-05-18 09:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
GamesGal Offline
*


Liczba postów: 4
Dołączył: 02-04-18

Pomógł: 0



Post: #7
RE: Kingdom

Witam was drodzy czytelnicy forum, dzisiaj kolejna dawka informacji na temat Kingdom


Zaczynamy:

1. Będzie możliwość nauczenia się kowalstwa i płatnerstwa

Kowalstwo - pozwala na wykucie nowej broni dzięki surowcowi: Żelazo (Surowa Stal)

Płatnerstwo - tutaj będzie możliwość stworzenia swojej zbroi od skórzanych do płytowych.

Umiejętność Kowalstwo i Płatnerstwo będzie można nauczyć się u Kowala.
[Obrazek: kuznia.bmp]


2. Życie Npców:

Każdy npc będzie miał swoje zajęcia w grze. np:

Kowal będzie rano i popołudniu pracował, wieczorem będzie odpoczywał w karczmie a w nocy będzie spał.
Gdy kowal będzie kuł jakąś broń będzie to widoczne tak będzie z większością npców że gdy coś robią zamiatają, sprzątają, rąbią drewno to wszystko będzie widoczne.

3.ABS

Zmienimy styl walki na ABS czyli walka w czasie rzeczywisty. Jak na razie jest w testach i próbujemy go udoskonalić. Będzie możliwość walki mieczem, piką, łukiem, kuszą i wiele innych.

4. System Kradzieży

System będzie polegał na systemie z Gothica, będzie to umiejętność którą nas nauczy Złodziej lub jakiś rzemieślnik.

5. Zdjęcie nowe:



[Obrazek: piwnica%2Bzdj.bmp]


6. Data premiery dema:

4 Września 2018 roku.

Koniec

Miłego dnia życzy Games Gal i zespół.

P.S.
Czekam na wasze opinię :) A jak ktoś chce pomóc nam w tworzeniu Kingdom proszę pisać śmiało.
16-05-18 14:20
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.