Krzywa Doświadczenia
Aktualny czas: 17-08-19, 22:38 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Wątek zamknięty 
[VXAce] Krzywa Doświadczenia
Sharkingv2 Offline
*


Liczba postów: 65
Dołączył: 29-03-17

Pomógł: 0



Post: #1
wykrzyknik Krzywa Doświadczenia

Witam,
Czy jest jakiś skrypt który zmienia, krzywą doświadczenia?
Chciałbym ustawić np. że na 2lvl. potrzeba 500exp. a nie 90.
Prosiłbym o pomoc!
21-07-19 18:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Yoroiookami Offline
*


Liczba postów: 920
Dołączył: 01-05-13

Pomógł: 111



Post: #2
RE: Krzywa Doświadczenia

Taki skrypt znalazłem:
https://pastebin.com/L6TFRA0Q

Powinien być okej. :I

[Obrazek: mt4dzY7.png]
[Obrazek: k5KQGOe.png]
21-07-19 20:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a): Sharkingv2
Sharkingv2 Offline
*


Liczba postów: 65
Dołączył: 29-03-17

Pomógł: 0



Post: #3
RE: Krzywa Doświadczenia

Dziękuję za skrypcik, a mogłbys wysłać mi jakiegoś screena jak to zmienić, bo nwm jak to zrobić, nie rozumiem tam kilku rzeczy ;(
21-07-19 21:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Yoroiookami Offline
*


Liczba postów: 920
Dołączył: 01-05-13

Pomógł: 111



Post: #4
RE: Krzywa Doświadczenia

1. Znajdujesz klasę postaci która ma mieć zmienioną krzywą doświadczenia i w notatkach klasy wklejasz
<expcurve1>
jeżeli używasz pierwszej krzywej, czy
<expcurve2>
jezeli używasz drugiej krzywej.
2. W skrypcie ustawiasz, ile każda krzywa ma wymagać doświadczenia na którym poziomie.
Basis = Podstawowa wartość do obliczenia wymaganego doświadczenia.
# Extra = Dodatkowa wartość o którą będzie zwiększało się wymaganie z każdym poziomem.
# Acceleration A = Wartość reprezentująca jak drastycznie zwiększa się ilość wymaganego doświadczenia. Dotyczy całej krzywej.
# Acceleration B = Wartość reprezentująca dramatyczną zmianę w ilości doświadczenia wymaganą w kolejnych poziomach. Dotyczy głównie wyższych poziomów.
(Przetłumaczone tak na szybko, więc coś może się nie zgadzać)

=============#
# EXP CURVE 1 #
#-------------#
# Przy tym ustawieniu konieczne będzie zdobycie 5 doświadczenia na każdym poziomie.
# MAKSYMALNA ILOŚĆ WYMAGANEGO DOŚWIADCZENIA:
# level 10 = 45 (doświadczenia)
# Level 25 = 120 (doświadczenia)
# Level 50 = 245 (doświadczenia)
# Level 99 = 490 (doświadczenia)
         BASIS = 0
         EXTRA = 5
ACCELERATION_A = 0
ACCELERATION_B = 0

Ustaw sobie odpowiednio i powinno działać.
Na twoim przykładzie, to mogłoby być:
Spoiler: (Otwórz)
I wtedy bohater powinien potrzebować 500 na kolejny level. Jeżeli chcesz żeby to wzrastało, pobaw się Acceleration A, a B możesz zapewne nie dotykać.

[Obrazek: mt4dzY7.png]
[Obrazek: k5KQGOe.png]
21-07-19 22:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a): Sharkingv2
Sharkingv2 Offline
*


Liczba postów: 65
Dołączył: 29-03-17

Pomógł: 0



Post: #5
RE: Krzywa Doświadczenia

Dziękuję jeszcze raz :>
22-07-19 01:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.