Fabuła:
W roku 2092 populacja ziemi osiągnęła 17 i pół mialiarda. W obliczu rosnącego zagrożenia wielkiego przeludnienia rząd Ziemii rozpoczął projekt "Nowe Światło" którego celem było terraformowanie Marsa oraz założenie baz na powierzchni Księżyca, projekt zakładał też rozbudowę MSS (Main Space Station) tak by mogła przyjmować duże promy kosmiczne i okrętów terraformujących a także stanowić .
Zakończenie rozbudowy MSS i ukończenie pierwszej bazy księżycowej w roku 2106 stanowiło 'drugi krok' dla ludzkości ku lepszej przyszłości. 43 lata później w roku 2149 1/4 Marsa zostaje przystosowana dla ludzi do życia, 2 lata później ukończona zostaje ostatnia planowana baza księżycowa a populacja ziemi wynosi już 9 miliardów.
W roku 2223 na orbicie saturna Ziemskie satelity przechwyciły sygnał nieznanego pochodzenia przekazujący koordynaty jednego z układów słonecznych w galaktyce M63, 6 lat później w roku 2229 rząd Ziemi postanowił zbadać koordynaty wysyłając flotę ekspedycyjną.
Jako kapitan jednego z okrętów eskorty - fregaty "Gungnir" - masz za zadanie chronić ponad własne życie Ziemski okręt badawczy podczas rozpoznania i akcji badawczych na obcym terenie.
Opis:
Gra RPG z gatunku fantastyki naukowej, posiadajaca elementy visual novel, system zarządzania okrętem wojennym i wali turowe. Posiadająca (w założeniach :] ) wartką akcje jej zwroty i suspensy.
Chcę aby wybory podejmowane przez gracza miały odzwierciedlenie w dalszej grze i miały większy lub mniejszy wpływ na zakończenie gry.
Chciałbym także jak najbardziej oddać realizm świata przedstawionego (chociaż nie da się go uniknąć do końca). Chciałbym także wprowadzić parę (bo to nie komedia) elementów komediowych.
Co do muzyki to chciałbym stworzyć jakieś własne loopy i wrzucić to do gry. Mimo tego pare ścieżek będzie zapożyczonych z gier, filmów etc.
Charsety postaci będą głównie zapożyczone z internetu. Reszte stanowić będą postacie wygenerowane w generatorze lub moje edity
Facesetów nie będzie, będą za to obrazki postaci od pasa w górę (konkretnie od połowy ud do góry) wygenerowane w pewnym generatorze. To chyba lepszy wybór niż facesety dla gry zawierającej elementy Visual Novel.
Grę planuje wydać najpierw po polsku a następnie po angielsku, jeżeli gra będzie dobra dla polskich graczy to będzie musiała się spodobać 'im'.
W miarę rozwijania się projektu będę was raczył nowymi nowinkami i screenami, będę też dążył do przedstawienia wam w przyszłości dema mojego projektu. Projekt będę rozwijał tylko ultimie do czasu wydania wersji finalnej wtedy może pokaże go na resztach for RMowych.
Nie bójcie się zadawać pytań, postaram się odpowiedzieć na każde z nich.
ScreenTime:
1. Ogólny ogląd jak wygląda rozmowa z wykorzystaniem grafik postaci o których mówiłem wyżej. (Na dniach będę dodawał nowe SS'y)
Droga administracjo bądźcie łaskawi, po pracy mam naprawdę niedużo wolnego czasu.