System RPG VXAce - Sekta
Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/ayene/public_html/forum/inc/languages/polish/global.lang.php:1) - Line: 411 - File: inc/plugins/google_seo/redirect.php PHP 5.6.40 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/google_seo/redirect.php 411 header
/inc/plugins/google_seo/redirect.php 399 google_seo_redirect_header
/inc/class_plugins.php 101 google_seo_redirect_hook
/global.php 101 pluginSystem->run_hooks
/showthread.php 22 require_once
Warning [2] Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/ayene/public_html/forum/inc/languages/polish/global.lang.php:1) - Line: 1710 - File: inc/functions.php PHP 5.6.40 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/functions.php 1710 header
/inc/functions.php 1772 my_setcookie
/inc/functions_indicators.php 42 my_set_array_cookie
/showthread.php 578 mark_thread_read



Aktualny czas: 19-04-24, 13:37 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VXAce] System RPG VXAce - Sekta
Nhadala Offline
*


Liczba postów: 3
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 0



Post: #11
RE: System RPG VXAce - Sekta

No i super :D pewnie znów pojawią się chęci do nie tyle przejścia gry, co zrobienia solucji do niejwink Szpital polowy i Pustkowia Chaosu nom bosko, jeszcze tylko pojawienie się oczywistych wypowiedzi i będzie bosko biggrin Super pomysł na zapowiedźsmiles Lajk dla Pani :-)

[Obrazek: sygnasys.png]
[Obrazek: userbar_rikku.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-05-13 13:08 przez Nhadala.)
30-05-13 13:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Aki Stratego Offline
*


Liczba postów: 69
Dołączył: 26-05-13

Pomógł: 0



Post: #12
RE: System RPG VXAce - Sekta

Ja zadam może pytanie odnośnie mechanicznej strony. Czy gra będzie zawierała pewne ulepszenia, mające na celu lepiej oddać system mechaniczny, który stosowaliście na sesjach RPG (rzuty kośćmi, testy sytuacyjne, umiejętności i zdolności nie tylko bojowe ale i użytkowe jak np. wspinaczka, pływanie, kradzież kieszonkowa czy choćby bieg) czy może będzie to generic RPG, które skupia się wyłącznie na przebiegu fabularnym? (pytanie częściowo jest już pokryte postem Ayene, ale mierze teraz w konkrety).
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-05-13 21:00 przez Aki Stratego.)
30-05-13 15:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Ayene Offline
*


Liczba postów: 758
Dołączył: 09-04-13

Pomógł: 112



Post: #13
RE: System RPG VXAce - Sekta

Odpowiedź nie jest prosta, gdyż brzmi "i tak i nie". System walki nie będzie przenoszony na wersję elektroniczną, gdyż podobny silnik został już wykorzystany w innej produkcji - w Systemie Arena. Mechanika oparta na rzutach kostkami nigdy nie przeszła nam przez myśl, może dlatego że skorzystał z niej już Ravenone wink Zdolności i umiejętności bojowe - specyficzne dla każdej postaci - są wiernie odwzorowywane w każdej produkcji TagTeamu (no może poza Pustkowiami). Co do pływania czy wspinaczki itd. nie są one brane pod uwagę, gdyż nigdy nie tworzyliśmy mechaniki opartej na tego typu czynnościach. Druga część pytania jest zatem bardziej zbieżna z naszym celem. Fabuła i zachowanie bohaterów - to jest dla nas najważniejsze.

[Obrazek: aye_furniture_pres.png]
30-05-13 21:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Aki Stratego Offline
*


Liczba postów: 69
Dołączył: 26-05-13

Pomógł: 0



Post: #14
RE: System RPG VXAce - Sekta

To w takim razie ugryzę was z innej strony. Jakie zabiegi przewiduje twórca/przewidujecie by przedstawić świat stworzony, fabułe, postacie? Będzie się to odbywało tylko przez opisy czy planujecie poszerzyć wachlarz np. animacji postaci dodając charsetom expresje, animować tła bądź stosować dynamiczne cut-scenki. Proszę wybaczyć moją dociekliwość, lecz staram się nakreślić w swojej głowie poziom produkcji, jakie są prezentowane na tym forum. Nic zdrożnego, chcę wiedzieć czy nie ośmieszę się wydawaniem własnego projektu jeśli będzie odbiegał od reszty zbyt bardzo wykonaniem.
31-05-13 16:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Rambo Offline
*


Liczba postów: 4
Dołączył: 28-05-13

Pomógł: 0



Post: #15
RE: System RPG VXAce - Sekta

Dawno mnie nie było! Ale widzę, że nie spoczęliście na laurach. Tytuł zapowiada się znakomicie. Brakuje tylko kilku wybuchów i serii z kałasznikowa. Liczę, że zostanie to dopracowane wink No i :cmok: dla SaE. Czołem.

[Obrazek: 86869813494a4e6441b33.png]
31-05-13 17:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
X-Tech Offline


Liczba postów: 876
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 23



Post: #16
RE: System RPG VXAce - Sekta

O cukru. Nie słodzę herbaty więc mi się to nie wylewa uszami.

Nie wiadomo co się zapowiada. Sądząc po screenach - może humorystyczna rozpierducha nastawiona na dialogi, może...

Jeśli to będzie śmieszne - naprawdę śmiesznie (jak shikima) warto będzie poznać "tę historię" Jeśli poznawanie "historyjki" będzie związane z graniem lepiej dla was - a powinno tak przynajmniej być - przygodowo.

Nie można nic powiedzieć po za jakimiś wycinkami życiorysu postaci/świata. Jeśli nie tony humoru - to co będzie gierką.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-05-13 18:43 przez X-Tech.)
31-05-13 17:46
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Lartarin Offline
*


Liczba postów: 147
Dołączył: 12-04-13

Pomógł: 6



Post: #17
RE: System RPG VXAce - Sekta

Tonę w komplementach :shikima: sry, nie ta emotka.
Sekta będzie kolejnym szambowym projektem TakTima, nic specjalnego. Ale fajnie, że daliście się nabrać na zapowiedź :lartarin:
14-06-13 21:24
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Leoś Offline
*


Liczba postów: 61
Dołączył: 04-05-13

Pomógł: 1



Post: #18
RE: System RPG VXAce - Sekta

Jak ważnym elementem będzie walka, coś jak w Shikimie?
15-06-13 10:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
NatsuDragneel Offline
*


Liczba postów: 64
Dołączył: 14-05-13

Pomógł: 0



Post: #19
RE: System RPG VXAce - Sekta

Boję się, że te wszystkie poboczne projekty jak Shikima, kopytka czy to opóźniają "Wymiar X", na który bardzo czekam ;(. Mimo, że to bardzo fajne "chwilówki", oczekuję jednak czegoś innego.
25-06-13 19:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Lartarin Offline
*


Liczba postów: 147
Dołączył: 12-04-13

Pomógł: 6



Post: #20
RE: System RPG VXAce - Sekta

Leoś napisał(a):Jak ważnym elementem będzie walka, coś jak w Shikimie?
Będzie równie istotna jak w Pustkowiach... No może trochę mniej, ale na pewno bardziej niż w Shikimie :lartarin:

Siora i niektórzy userzy zainspirowali mnie do dalszego tworzenia.
Nowe screeny:
Spoiler: (Otwórz)
Ave Moi.
24-07-13 14:07
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.