Napis na ekranie zależny od zmiennej
Aktualny czas: 23-09-17, 13:01 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[XP] Napis na ekranie zależny od zmiennej
Dakla Offline
*


Liczba postów: 94
Dołączył: 23-12-15

Pomógł: 1



Post: #1
kartka Napis na ekranie zależny od zmiennej

Witam, jest jakaś możliwość na pokazanie na górze ekranu ikonkę z cyfrą zależną od zmiennej? Wiem, że ze złotem tak się robi w wiadomościach, ale ja chciałbym mieć 3 różne cyfry razem z ikonkami na górze ekranu. Dotychczas wstawiałem obrazki, lecz z uwagi na bardzo różniaste liczby musiałbym zrobić bardzo dużo obrazków.
Podsumowując: zna ktoś jakąś możliwość do tego lub skrypt?
03-06-17 00:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
AlmostNoRuby Offline
*


Liczba postów: 125
Dołączył: 22-09-16

Pomógł: 22



Post: #2
RE: Napis na ekranie zależny od zmiennej

Chwila, co?
Napis sugeruje coś innego, pierwsze zdanie coś innego a trzecie jeszcze coś innego. -_-
Czyli potrzebujesz okienko z mniej więcej czymś takim?

biggrin 100 :killer: 80 :kawa: 77

czy jak?

[Obrazek: 4869108.gif]
[a]nr team working:
big map technology for RPGVX - 2000x2000 maps! :D
Cosmos Setback can be wait :D
03-06-17 12:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Dakla Offline
*


Liczba postów: 94
Dołączył: 23-12-15

Pomógł: 1



Post: #3
RE: Napis na ekranie zależny od zmiennej

Może rzeczywiście trochę chaotycznie napisałem. Chodzi mi o to, by na górze ekranu pojawiła się jakaś ikonka i w zależności od zmiennych cyfra.
Na przykład tak: https://s22.postimg.org/nrjlj9vzl/lalalalalalal.jpg
No i chodzi o to, że normalnie nakładałbym obrazki na ekran, jednak cyfr jest tyle, że musiałbym to robić co najmniej z 2 miesiące. I czy zna ktoś do tego jakiś sposób czy skrypt.
03-06-17 23:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Yoroiookami Offline
*


Liczba postów: 769
Dołączył: 01-05-13

Pomógł: 89



Post: #4
RE: Napis na ekranie zależny od zmiennej

Nie używaj więc cyferek, tylko obrazków które pokazują w %. :L
Ja zawsze robiłem obrazki, ale miałem ich maksymalnie 100~.

[Obrazek: bhixcw.jpg]
[Obrazek: tumblr_static_eyes.gif]
04-06-17 02:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
AlmostNoRuby Offline
*


Liczba postów: 125
Dołączył: 22-09-16

Pomógł: 22



Post: #5
RE: Napis na ekranie zależny od zmiennej

No, o to mi chodziło razz
Trzeba utworzyć okno, które będzie pokazywało wartości.
Już się zabieram do roboty ;-)

[Obrazek: 4869108.gif]
[a]nr team working:
big map technology for RPGVX - 2000x2000 maps! :D
Cosmos Setback can be wait :D
04-06-17 11:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Dakla Offline
*


Liczba postów: 94
Dołączył: 23-12-15

Pomógł: 1



Post: #6
RE: Napis na ekranie zależny od zmiennej

(04-06-17 02:19)Yoroiookami napisał(a):  Nie używaj więc cyferek, tylko obrazków które pokazują w %. :L
Nie mogę tego robić w % bo jeśli wydajesz na przykład 40 metalu a posiadasz tego razem 650 to nie wiem jak to będzie w % wyglądało.

AlmostNoRuby, taka mała uwaga, bo boję się, że znowu się źle zrozumiemy: mi chodzi żeby podczas pokazywania tych wartości można było normalnie chodzić, więc raczej okno wiadomości przeniesione na górę
ekranu odpada, chyba, że mówiąc okno miałeś co innego na myśli :ehe:.
04-06-17 11:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
AlmostNoRuby Offline
*


Liczba postów: 125
Dołączył: 22-09-16

Pomógł: 22



Post: #7
RE: Napis na ekranie zależny od zmiennej

[Obrazek: wmmyn5n72m7c.png]
no takie okienko. Albo szersze. I tak, można podczas wyświetlania tego okienka chodzić.

[Obrazek: 4869108.gif]
[a]nr team working:
big map technology for RPGVX - 2000x2000 maps! :D
Cosmos Setback can be wait :D
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-06-17 13:02 przez AlmostNoRuby.)
04-06-17 13:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a): Dakla
Dakla Offline
*


Liczba postów: 94
Dołączył: 23-12-15

Pomógł: 1



Post: #8
RE: Napis na ekranie zależny od zmiennej

Właśnie o coś takiego mi chodziło!

Jeśli teraz napisałbyś mi jak to okienko zrobić, wywołać, schować, zmienić wartość i szerokość w okienku, to.... to.... to byłbym ci wdzięczny 8-)
04-06-17 13:33
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
AlmostNoRuby Offline
*


Liczba postów: 125
Dołączył: 22-09-16

Pomógł: 22



Post: #9
RE: Napis na ekranie zależny od zmiennej

to tak:
podaj nazwy plików ikonek (nazwy plików z folderu Icons) które chcesz użyć;
numery zmiennych, które będą wyświetlane;
i o ile cyfrowych liczbach mówimy przy każdy z parametrów (żeby dostosować odległości).
Wtedy wyślę skrypt który będziesz musiał wsadzić pod Scene_Map a nad Scene_Menu
Spoiler: (Otwórz)

[Obrazek: 4869108.gif]
[a]nr team working:
big map technology for RPGVX - 2000x2000 maps! :D
Cosmos Setback can be wait :D
04-06-17 19:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a): Dakla
Dakla Offline
*


Liczba postów: 94
Dołączył: 23-12-15

Pomógł: 1



Post: #10
RE: Napis na ekranie zależny od zmiennej

Numery zmiennych:106, 91, 92.
Nazwy raczej dużo ci nie powiedzą, ale to:
Minigra Surowce 1
Minigra Surowce 2
Minigra Surowce 3.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-06-17 22:37 przez Dakla.)
05-06-17 22:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.