03-10-14, 01:58
03-10-14, 02:32
Ja mogę na zdarzeniach to zrobić w jakieś 30 sekund - 1 minuta xd
Jak wolisz skrypt ruby to twój wybór.
Jak wolisz skrypt ruby to twój wybór.
03-10-14, 02:37
(03-10-14 02:32)X-Tech napisał(a): [ -> ]Ja mogę na zdarzeniach to zrobić w jakieś 30 sekund - 1 minuta xd
Jak wolisz skrypt ruby to twój wybór.
Jeżeli potrafisz na zdarzeniach - to jak najbardziej. Ja nie widzę nigdzie warunku na otrzymanie poziomu.
03-10-14, 03:19
Patrz. 30 sekund XD
robisz typowe zd. równoległe
w nim:
komenda: Zmień zmienną np: 50 nazwij ją level i ustawiaj na postać x lvl
warunek: Zrób warunek, że jeśli zmienna 49 nazwij ją lvl jest różna od zmienna 50
to:
tutaj dajesz co ma byc za leevel w tym warunku:
np: dodaj potion
, a za tym :
Zmienna 49 ustaw postac x lvl
koniec warunku
Koniec skryptu Hhahahahh. Mocne co ? XD
Ja takie skrypty tworze w bani bez odpalania rma na zdarzeniach xd
Jak wolisz jednak skrypt ruby nie widze przeciwwskazan XD
robisz typowe zd. równoległe
w nim:
komenda: Zmień zmienną np: 50 nazwij ją level i ustawiaj na postać x lvl
warunek: Zrób warunek, że jeśli zmienna 49 nazwij ją lvl jest różna od zmienna 50
to:
tutaj dajesz co ma byc za leevel w tym warunku:
np: dodaj potion
, a za tym :
Zmienna 49 ustaw postac x lvl
koniec warunku
Koniec skryptu Hhahahahh. Mocne co ? XD
Ja takie skrypty tworze w bani bez odpalania rma na zdarzeniach xd
Jak wolisz jednak skrypt ruby nie widze przeciwwskazan XD
03-10-14, 07:39
Przyda się takie o coś ale troche jak dla mnie zbyt skomplikowane xD
03-10-14, 12:36
(03-10-14 03:19)X-Tech napisał(a): [ -> ]Patrz. 30 sekund XDMiałem nadzieję że jest mniej zmienno-chłonne rozwiązanie. Nie mniej dziękuję.
robisz typowe zd. równoległe
w nim:
komenda: Zmień zmienną np: 50 nazwij ją level i ustawiaj na postać x lvl
warunek: Zrób warunek, że jeśli zmienna 49 nazwij ją lvl jest różna od zmienna 50
to:
tutaj dajesz co ma byc za leevel w tym warunku:
np: dodaj potion
, a za tym :
Zmienna 49 ustaw postac x lvl
koniec warunku
Koniec skryptu Hhahahahh. Mocne co ? XD
Ja takie skrypty tworze w bani bez odpalania rma na zdarzeniach xd
Jak wolisz jednak skrypt ruby nie widze przeciwwskazan XD
03-10-14, 13:23
Jak za trudne zastąp skryptem z ruby, ale dla mnie pisanie takiego skryptu ruby co robi to samo jest 10x trudniejsze (zabierające 10x więcej czasu)
03-10-14, 14:51
(03-10-14 13:23)X-Tech napisał(a): [ -> ]Jak za trudne zastąp skryptem z ruby, ale dla mnie pisanie takiego skryptu ruby co robi to samo jest 10x trudniejsze XD Zawsze można użyć gotowca z Ruby od tego są.Niestety jestem rubiastym noobem, więc chyba zrobię to sposobem podobnym do tego, który opisałeś.