Ultima Forum

Pełna wersja: Historia Zaginionej Marchewki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
[Obrazek: dU893KO.png]

[Obrazek: mBfNd9b.png]
Z lekkim opóźnieniem, ale udało się ukończyć projekt. Mam nadzieję, że wersja finalna przypadnie wam do gustu. Życzę miłej gry!
Przez jakiś czas "zatrzymałem" swoje życie scenowe, a co za tym idzie również projekty. Nic nie tworzyłem, brakowało mi weny, ale owy przestój dobrze mi zrobił. Zaowocowało to wprowadzeniem w życie kilku pomysłów i spróbowaniem swoich sił w programie przez wielu uznanym jedynym "tru makerem". Tak oto powstał szalony pomysł na grę z może nie do końca epickimi warzywami w roli głównej! Jesteście ciekawi, co wyniknie ze współpracy chłopaka zwykle polegającego na skryptach i programu, który takowych nie posiada? Dobrze trafiliście lol

[Obrazek: UO84GV3.png]
Dawno dawno temu w odległej galaktyce...
To chyba nie ta opowieść... Zacznijmy, więc jeszcze raz. :)
Pewnego dnia główny bohater gry o imieniu Bartek, który jest wegetarianinem wyrusza do miasteczka po codzienną dostawę swoich ukochanych warzyw. Niestety na miejscu okazje się, iż wszystkie warzywa zniknęły i nikt nie wie, co się z nimi stało. Bartek postanawia poruszyć swoje szare komórki, zakłada czapkę detektywa, a następnie wyrusza w drogę za złodziejem warzyw. Czy uda mu się znaleźć odpowiedni dowody i odkryć bandytę?

[Obrazek: JkHjGtl.png]
Jak wiadomo od dawna w majkerze najlepiej sprzedają się przygodówki, gry które opierają się raczej o eksplorowanie terenu, a więc w tym przypadku nie będzie inaczej. Projekt zawiera CustomMenu, które odpalane jest za pomocą klawicza "0" (zero). Pojawiać się będą w nim przedmioty, które do użycia będą potrzebowały uprzedniego przypisania jako "przedmiot interaktywny". Dodatkowo w sekcji "items" znajdziecie każdy przedmiot z dokładnym opisem.

Za wskazówki i rady bardzo dziękuję Sojicie oraz Prekiemu, a Kleo za wytrwałą i krwiożerczą walkę z bugami! Jesteś kochana, bardzo, bardzo dziękuję! :przytul:

[Obrazek: wwuTA8e.png]
Spoiler: (Otwórz)
[Obrazek: 5VQRwzM.png]
Ukończone:
https://drive.google.com/file/d/17IqMKPs...LCi8h/view
Gra zawiera wszystkie pliki potrzebne do odpalenia
(w tym RTP 2k3)
[Obrazek: c2gI1SQ.png]
Pobieram, pogram, zobaczymy :)

EDIT:
Nie wiem czy tak miało być, ale zacząłem grę Vaderem i łapie owce...Przeczytałem fabułę 3 razy i nic nie ogarniam :P Spotkałem listonosza, który mnie zna (pierwszy raz typa na oczy widzę) i dalej nie wiem o co chodzi. Coraz częściej zastanawiam się czy na pewno spawn gracza był w dobrym miejscu...ale gram dalej XD

EDIT2:
Dlaczego mój bohater to Tomek, jak w opisie jest Bartek xD Nie ogarniam, gram dalej xD

EDIT3:
Nie mam pojęcia co zrobić :/ Wszędzie leżą "kawałki karteczek", nie mogę ich podnieść xD Daję New Game i znowu zaczynam grę jako Vader i minigierkę z owcami...czy to jest zamierzone?

EDIT (ostatni):
Pierwsze 5 minut gry, a ja dalej nie ogarniam :C Jakiś typ w PuBie gada ciągle "Winko twoje ma być moje" xD O co tu chodzi :D Pobiorę z drugiego hostingu xD
Po wydaniu małej poprawki nie zauwazylem, ze w zlym miejscu jest spawn xD
Zaraz dodam normalna wersje xd

Edit:
HZM - Zippyshare
Zagram jutro bo po dzisiejszym dniu mam dość xD
Oświeć mnie jak dokładnie działa ta minigierka z duchami, bo utknąłem :)
Dziala jak szkielecik. Musisz dojsc do konca sali niedotkniety :) Zombik i Kleo dali rade ;P
Ja w Szkielecika nie grałem :D
Pograłem trochę, poutykałem. Gra mi się całkiem podoba bo ma pogodny klimat. Tekścikami przypomina mi Kejbla. :aww: Jak zapisać grę zorientowałem się dopiero po dziesięciu minutach gry. :lol2: Dziwne sterowanie ma ten mejker. :kiti:

Proponuję nieco zmienić tę minigierkę z duchami, bo bywa miejscami nie uczciwa. Poruszania duszków nie można przewidzieć bo miotają się na lewo i prawo. Ścieżek jest zwykle mniej niż duszków, także w wielu sytuacjach zwyczajnie nie ma ucieczki. W Pacmanie zwykle była jakaś opcja z wyminięciem przeciwnika. Może dlatego że tam te duszki tak nie zasuwały, sam nie wiem. :ehe:
Tak czy inaczej proponuję też dodać jakiś timer na to spowolnienie duszków. Bo najwięcej razy zginąłem myśląc że mam jeszcze sekundkę.
Amatorzy XDDDDDDDDDDDDDD
@Zombik cichaj xD wracaj lepiej do Travelersów :D
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie