Ultima Forum

Pełna wersja: Skrypt na Rodzielczość HD
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, próbowałem sam zrobić takowy skrypt na rodzielczość HD lecz się nie udało nie wiem dlaczego obraz miał jakieś zakrzywienia ;__;, więc szukam jakiegoś skryptu który ma opcje zmiany rozdzielczości, najlepiej w ustawieniach. Ale jak nie będzie to trudno, normalnie też może być manualnie. Dziękuje z góry :)
Nie da się, bo nie da się. Poddaj się. :I
Skrypty były, lecz się zmyły :I
Była kiedyś jakaś biblioteczka *.dll która umożliwiała zmianę rozdzielczości nawet do 1600x1200, miałem ją nawet na dysku, ale niestety kilka miesięcy później zrobiłem format a w internecie nie mogę znaleźć D:
A jak rozciągasz okno, to rozciągasz... całą resztę.
Czyli próbowałem niemożliwego ? ;__; Nie da się zrobić fullscreen HD?

Muszę się nacieszyć z resztą rozdzielczością 640x480?
Nie da się. :L
Kiedyś szukałem i ludzie pisali, że trzeba by było poważnie ingerować w program, co zresztą jest chyba nielegalne, nawet jeśli go kupiłeś. Można chyba wybrać (używając skryptu) tylko pomiędzy 544x416 i 640x480, ale to zdaję się zależy od programu.
Co do tego to zobaczmy, największy kozak u nas nad tym pracuje xD
Mam pytanie jak ustawić wywoływanie skryptu za pomocą guzika w XP bo tu jest do VX
Podczas gry klikasz f1 -> 3 zakładka(keyboard) i na klawiszu "V" ustaw V:A(lub cokolwiek... Jak ci pasuje)
w common event ustaw też to:
- Name: i nazwij to np. "wywołanie bestiariusza" (Trigger: Parallel) a Condition switch ustaw o nazwie "w. bestiariusza" czy jak ci tam odpowiada.
(dalej w tym common evencie)Ustawiasz Conditional branch:
- 4 zakładka -> button i w tym wypadku "A"
- i dajesz wywołanie skryptu...
Na mapie ustawiasz nowe zdarzenie(autorun):
- Control Switch i w tym wypadku "w. bestiariusza" jest ON
- Erase event.
I po kliknięciu V powinno działać.
Dokładnie tak samo. >_>
Tylko niepotrzebne to klikanie F1.
Nie widzę kilku opcji :) jesteś w stanie napisać jak brzmią one po Polsku bo mogą się różnić od tłumaczenia
Polski RPG Makera jest zbugowany, więc odradzam.

"Common Event" tłumaczone chyba było na Zdarzenie Typowe.
"Trigger: Parallel" to ustawienie wywołania jako Równoległe (będzie sprawdzane cały czas podczas gry)
"Condition Switch" to 'włącznik' lub 'przełącznik' warunku, ale nie wiem jak przetłumaczyli.
"Conditional Branch" to chyba Ustaw Warunek.
"Control Switch" jest do uruchamiania i wyłączania przełączników.

Generalnie, jeśli chodzi o to gdzie masz to wszystko ustawiać, to chodzi o tę zakładkę w bazie danych:
[Obrazek: 446548f5b6.png]
W warunku jak jestem w czwartej zakładce to tam można tylko jedną opcje zaznaczyć czyli przycisk, skryptu wpisać już nie mogę wtedy ;__;

http://imgur.com/a/4JjUe zrobiłem takie coś, jak skrypt jest wstawiony to przycisk A nie działa, czego nie ogarniam...?
Stron: 1 2
Przekierowanie