Ultima Forum

Pełna wersja: Wywołanie okna za pomocą klawisza
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Co musiałbym dać w wywołaj skrypt aby załóżmy klikając jakiś klawisz odpaliły mi się przedmioty? W sensie, ominięcie funkcji wchodzenia w menu i tam klikania
Cytat:W sensie, ominięcie funkcji wchodzenia w menu i tam klikania
A przypadkiem tego nie tłumaczyłem tutaj? Tylko tam tłumaczyłem dla XP, dla VX(Ace) jest inaczej.

Trochę mam zagwoztkę bo wersji makera nie podałeś.
Wersja makera wpisana jest w tytuł tematu. Poza tym - jemu chyba chodzi, by za pomocą klawisza ,,odpalać" menu przedmiotów.

Możesz to zrobić tak:

Wejdź w common events (typowe zdarzenia), następnie ustaw Trigger(wyzwalacz bodajże na polskiej wesji) ustaw parrarel. Następnie w condition switch(poprostu przełącznik) ustaw przełącznik który włączysz na początku gry(po to, by osoba mogła w dowolnej chwili wywołać menu przedmiotów). W List of event commands (poniżej, na takiej białej karcie) ustaw conditional branch (ustaw warunek), i ustaw klawisz. Następnie w wywołaj skrypt wpisz

$scene = Scene_Item.new

AlmostNoRuby wkleił ci temat, w którym pytałem, jak można bezpośrednio z menu przedmiotów wrócić na mapę. Możesz przeczytać go, by z pomocą klawisza wejść do menu przedmiotów, a potem wrócić bezpośrednio na mapę.
Mi też się tak wydawało, że chodzi o samo wywołanie menu, ale potem przeczytałem zacytowany tekst i stwierdziłem, że może chodzi o to.

A to że nikt nie jest nieomylny to inna sprawa.
Przekierowanie