Podziemia
Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/ayene/public_html/forum/inc/languages/polish/global.lang.php:1) - Line: 411 - File: inc/plugins/google_seo/redirect.php PHP 5.6.40 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/google_seo/redirect.php 411 header
/inc/plugins/google_seo/redirect.php 399 google_seo_redirect_header
/inc/class_plugins.php 101 google_seo_redirect_hook
/global.php 101 pluginSystem->run_hooks
/showthread.php 22 require_once
Warning [2] Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/ayene/public_html/forum/inc/languages/polish/global.lang.php:1) - Line: 1710 - File: inc/functions.php PHP 5.6.40 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/functions.php 1710 header
/inc/functions.php 1772 my_setcookie
/inc/functions_indicators.php 42 my_set_array_cookie
/showthread.php 578 mark_thread_read
Warning [2] Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/ayene/public_html/forum/inc/languages/polish/global.lang.php:1) - Line: 1710 - File: inc/functions.php PHP 5.6.40 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/functions.php 1710 header
/inc/functions.php 1772 my_setcookie
/inc/functions_indicators.php 218 my_set_array_cookie
/inc/functions_indicators.php 48 mark_forum_read
/showthread.php 578 mark_thread_read



Aktualny czas: 20-04-24, 12:22 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[XP] Podziemia
Adrapnikram Offline
*


Liczba postów: 571
Dołączył: 04-10-13

Pomógł: 45



Post: #1
Podziemia

[Obrazek: iFTjHfh.png]

Gra RPG tworzona na programie RPG Maker XP
Gatunek: Fantasy

Geneza
Spoiler: (Otwórz)
Świat gry
Spoiler: (Otwórz)
Fabuła
Spoiler: (Otwórz)
Mechanika
Spoiler: (Otwórz)
Dostępne klasy

Spoiler: (Otwórz)
Talenty

Spoiler: (Otwórz)
ScreenShoty
Spoiler: (Otwórz)
Credits
Spoiler: (Otwórz)
Link do dema (ok. 33 Mb):
[Obrazek: KVUg27R.png]
Przybliżona data ukończenia: Nieokreślono. Nie spieszy mi się. Najważniejszy jest fun.
Projekt zaczęty: 17.07.14
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-12-15 03:27 przez Adrapnikram.)
23-08-14 16:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Szymkim213 Offline
*


Liczba postów: 75
Dołączył: 18-03-14

Pomógł: 4



Post: #2
RE: Podziemia

Tylko powiem że projekt zapowiada się nieźle...
Jak widać tilesety są z RTP postacie to tylko przekolorowane i domyślam się że został użyty skrypt na widoczny ekwipunek [na mapie]...
Na przed ostatnim screenie jest użyty system piecyka jak w Minecraft'cie...
Ikonki są z różnych gierek...
Jak widać to chary są z neta...
I na pierwszym screenie wyrazy się sklejają [np.: Kopać.Tunel.Kopać.Tunel. Wzięte z piosenki o minecraft'cie XD ]...
Moja ocena w skali od zera do dziesięciu to 9999999999999.99/10!!!
Życzę powodzenia w projektcie :D

Spoiler: (Otwórz)
23-08-14 16:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Adrapnikram Offline
*


Liczba postów: 571
Dołączył: 04-10-13

Pomógł: 45



Post: #3
RE: Podziemia

Cytat:Jak widać tilesety są z RTP
Tilesety użyte w projekcie to tilesety BenBena i Inquistora
Cytat:postacie to tylko przekolorowane
Są robione w generatorze TiTka albo od początku do końca przeze mniebiggrin.
Cytat:i domyślam się że został użyty skrypt na widoczny ekwipunek [na mapie]...
Nie, nie został użyty
Cytat:Na przed ostatnim screenie jest użyty system piecyka jak w Minecraft'cie...
Nigdy nie grałem w Minecrafta... I raczej nie zagram. Ale miałem wrażenie, gdy zrobiłem ten system, że już to gdzieś widziałem. :roll:
Cytat:Ikonki są z różnych gierek...
Prawie wszystkie grafiki mam z jednego źródła (strony).
Cytat:I na pierwszym screenie wyrazy się sklejają [np.: Kopać.Tunel.Kopać.Tunel. Wzięte z piosenki o minecraft'cie XD ]...
Jak napisałem wyżej, nigdy nie grałem w Minecrafta :-| . A ten typ to nawiązanie do ulubionego stworka, który rozmawiał ze skałami, z pewnej książki.
Cytat:Moja ocena w skali od zera do dziesięciu to 9999999999999.99/10!!!
Życzę powodzenia w projektcie :D
Dzięki, ale wolałbym raczej o jakąś krytykę w celu poprawienia czegoś czy coś razz.

A i przypomniałeś mi, że nie napisałem creditsów
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-08-14 20:02 przez Adrapnikram.)
23-08-14 18:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
ziomsamsung Niedostępny
*


Liczba postów: 193
Dołączył: 15-08-14

Pomógł: 4



Post: #4
RE: Podziemia

Zrób więcej klas. W moim projekcie jest Mag, Druid, Złodziej, Łowca, Łucznik, Rycerz, Halabarder, Wojownik i Ninja.

A i zajefajne masz wyglądy tych klas.

Mój aktualny projekt.
Spoiler: (Otwórz)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-08-14 07:29 przez ziomsamsung.)
23-08-14 20:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Deuce Offline
*


Liczba postów: 312
Dołączył: 11-05-13

Pomógł: 34



Post: #5
RE: Podziemia

Gra zapowiada się naprawdę ciekawie, widzę sporo szczegółów jak alchemia czy hutnictwo, jedyna rzecz jaka według mnie nie pasuje do klimatu gry to windowskin.
Co do wypowiedzi wyżej to odradzam więcej klas, dołożysz sobie tym sporo pracy przy ustawianiu ekwipunku i wplataniu nowych klas w fabułę.
Całą zapowiedź gry oceniam na 8/10 ale to i tak nie istotne ;)
czekam z niecierpliwością na twoją grę, jeżeli wyjdzie pełna wersja to w końcu zagram w coś z Side View Battle System.

[Obrazek: 240x4ye.jpg]
23-08-14 20:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Altan Offline
*


Liczba postów: 88
Dołączył: 16-07-14

Pomógł: 1



Post: #6
RE: Podziemia

Cytat:Moja ocena w skali od zera do dziesięciu to 9999999999999.99/10!!!
Ach to łamanie zasad. :>

Cytat:Zrób więcej klas.
Ma 4 klasy oraz do każdej z nich 4 podklasy :/

Druid może być jedną z podklas maga.
Łowca może być podklasą łucznika.
Rycerz i Halabarder mogą być podklasami wojownika.
A ninja może być podklasą wojownika lub złodzieja.

Oczywiście są to przykłady z twojej gry.
I oczywiście podklasy mogą być inne. A poza tym będzie jeszcze więcej tych podklas niż które wymieniłem.

Cytat:Handel

Dostępne dla ??? (napiszcie w komentarzach)

Mag. Mag może używać magii aby przechylić cenę jakiegoś przedmiotu na swoją korzyść. (Jeśli dobrze pamiętam tak było w Wiedźminie.)

Na grę czekam, mam nadzieje że wyjdzie szybciej i nie utraci przy tym na jakości.

Altan

PS:Sorry, nie mogłem się powstrzymać przed podpisaniem się xD

Nudzi mi się... ;__;
25-08-14 15:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Yoroiookami Offline
*


Liczba postów: 985
Dołączył: 01-05-13

Pomógł: 137



Post: #7
RE: Podziemia

Zapowiada się ciekawie. Cztery klasy zupełnie wystarczą jeśli będą dobrze zrobione. Trzymam kciuki. mrgreen

[Obrazek: mt4dzY7.png]
[Obrazek: k5KQGOe.png]
25-08-14 18:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Adrapnikram Offline
*


Liczba postów: 571
Dołączył: 04-10-13

Pomógł: 45



Post: #8
RE: Podziemia

Nowe screeny, a stare zostały zastąpione mroczniejszymi czyli maska świetlna + fog

[Obrazek: 8wwszfef4msn.png]
Enu SBS z Add-ONem na ATB
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-10-14 15:46 przez Adrapnikram.)
26-08-14 01:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Dr Man Offline
*


Liczba postów: 58
Dołączył: 30-05-14

Pomógł: 10



Post: #9
RE: Podziemia

Jako że na XP to skuszę się ocenić zapowiedź.

Fabuła

Myślę że historia w tym tekście jest nawet ciekawa.
Podoba mi się ten motyw że jesteśmy w podziemiach, walka ze szkieletami i innym robactwem. Mam nadzieję że jakąś fabułę rozwiniesz, oby nie było tak że wykokszony bohater Delti walczy na konću gry z tym Panem śmierci, a po pokonaniu uratuję cały gatunek ludzi, i żyć ze swoją żoną happy. Ale pewnie tak nie będzie, patrząc na twoją twórczość oczekiwał bym czegoś lepszego.

Dostępne klasy

Klasy w porządku nie mam nic do zarzucenia, mam nadzieję że zostaną jednakowo zbilansowane
No tak samo, koncepcja strojów dla danej profesji jest właśnie w The hero, ale mniejsza o to.

Bronie

No zawsze jakieś urozmaicenie w przedmiotach, ciekawe jak to zrealizujesz bo też coś podobnego ale nie aż tak będzie w mojej grze.

Umiejętności "zarobkowe" inaczej systemy.

No lubię takie systemy, tylko martwi mnie to że niektórzy czegoś nie mogą a niektórzy mogą i mało może być z tym zabawy. Lepiej by było że dana klasa ma jakieś ułatwienie w danej dziedzinie craftingu, ale nie żeby tylko jedna profesja mogła korzystać z np. Kowalstwa

Jedyne co mi się dziwne wydaję to system "Otwierania Drzwi" Ale to nie ja tworzę tą grę.


Dungeony i sekretne miejsca

Sekretne miejsca exp i karty, no okej oby były ciekawe, i nie za trudne i nie za łatwe do odnalezienia. O Duegony, to może być ciekawe.

Screeny

No teraz lepiej z fog'ami i maskami świetlnymi, jedyne co razi to Dynamic Lights, za bardzo wyraźne, zmień ich opacity na trochę mniejsze.
Do map nie mam za co się przyczepić, no ładnie wyglądają.

Ale co mnie najbardziej razi to ta walka, no kurcze battleback jest okropny, aż się na niego patrzeć nie mogę, niska jakość, do tego bardzo jasny.
Okno walki z bohatem puste, a windowskin mi się w ogóle nie podoba.
Zmień to najlepiej

Mapa świata fajna, bazowana na takim jednym poradniku z tego co wiem.

Mechanika

Tutaj nie ma co mówić, nie znam mechaniki, ale podoba mi się że będzie Enu SBS.

____
No i na koniec..

Gra prezentuję się dobrze, ale masz jeszcze przed sobą długą drogę.
Rób grę dalej, bo fabuła mi się podoba.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-08-14 22:15 przez Dr Man.)
28-08-14 16:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
X-Tech Offline


Liczba postów: 876
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 23



Post: #10
RE: Podziemia

Dobrze, że dodałeś do grafy trochę mrocznego tonu wg. zalecenia, ale nadal to miasto z kwiatkami w oknach mi śmierdzi tak jak screen z tłem walki. Unikaj takich elementów graficznych (tilesetów)

Opis świata/fabuła to ma trochę klimatu choć nie moje klimaty - klimat jest mroczny , a więc spoko. Wyobrażałem sobie mrok. Białe szkielety itd.Pomysł z państwem pod ziemią, jaskinie, mrok jest ok, ale niestety:

Kolorystyka/grafika menusów jest troche zła + KOLORY tam nie pasują do siebie.




Buduj grę na grafie z elementów, które znajdują się pod ziemią to zachowasz więcej klimatu. Olej to co znajduje się na zewnątrz (TILESETY miasta zewnętrznego itd.) i nie zamalowuj tego mrocznymi kolorami, bo wygląda to wg. mnie tandetnie.

Buduj grę na tilesetach z ostatniego i 1szego screena, a będzie git.
(system hutniarstwa, kopalnia)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-08-14 18:15 przez X-Tech.)
28-08-14 18:08
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.