Wejdź w skrypt Scene_Title i linijkę (ok. 40):
@command_window = Window_Command.new(192, [s1, s2, s3])
zamień na:
s4 = "New Game 2"
@command_window = Window_Command.new(192, [s1, s4, s2, s3])
Następnie wartość 288 w linijce (ok. 44):
zamień np. na 256.
We fragmencie (ok. 56~60):
if @continue_enabled
@command_window.index = 1
else
@command_window.disable_item(1)
end
Cyfry 1 zamień na 2.
Fragment (ok. 98~105):
case @command_window.index
when 0 # New game
command_new_game
when 1 # Continue
command_continue
when 2 # Shutdown
command_shutdown
end
zamień na:
case @command_window.index
when 0 # New game
map, x, y = $data_system.start_map_id, $data_system.start_x, $data_system.start_y
command_new_game(map, x, y)
when 1 # New game 2
command_new_game(2, 1, 1) # ID, X, Y
when 2 # Continue
command_continue
when 3 # Shutdown
command_shutdown
end
Przyjrzyj się dodanej linii:
command_new_game(2, 1, 1) # ID, X, Y
To tam wpisz w argumentach kolejno ID mapy i współrzędne XY.
Linijkę (ok. 114):
zamień na:
def command_new_game(map, x, y)
Linijki (ok. 136):
$game_map.setup($data_system.start_map_id)
zamień na:
I ostatnią linijkę (ok. 138):
$game_player.moveto($data_system.start_x, $data_system.start_y)
zamień na:
$game_player.moveto(x, y)