Przedmiot wywołujący skrypt
Wystąpiły następujące problemy:
Warning [2] Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/ayene/public_html/forum/inc/languages/polish/global.lang.php:1) - Line: 411 - File: inc/plugins/google_seo/redirect.php PHP 5.6.40 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/plugins/google_seo/redirect.php 411 header
/inc/plugins/google_seo/redirect.php 399 google_seo_redirect_header
/inc/class_plugins.php 101 google_seo_redirect_hook
/global.php 101 pluginSystem->run_hooks
/showthread.php 22 require_once
Warning [2] Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/ayene/public_html/forum/inc/languages/polish/global.lang.php:1) - Line: 1710 - File: inc/functions.php PHP 5.6.40 (Linux)
File Line Function
[PHP]   errorHandler->error
/inc/functions.php 1710 header
/inc/functions.php 1772 my_setcookie
/inc/functions_indicators.php 42 my_set_array_cookie
/showthread.php 578 mark_thread_read



Aktualny czas: 18-04-24, 19:10 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Wątek zamknięty 
[VX] Przedmiot wywołujący skrypt
aron155 Offline
*


Liczba postów: 70
Dołączył: 12-08-13

Pomógł: 0



Post: #1
Przedmiot wywołujący skrypt

Witam.

Czy jest możliwość bezpośredniego wywołania skryptu przez przedmiot? Na zasadzie, że jak się użyje np. zwoju to wywołany zostanie skrypt? Wiem, że można zrobić to przez typowe zdarzenie, ale chcę tego uniknąć ze względu na konieczność stworzenia ogromnej ilości takich zdarzeń :/ Jest może jakaś komenda wpisywana w notatce, która wywoła podany przez nas skrypt?
09-12-13 21:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
ADI Offline
*


Liczba postów: 274
Dołączył: 09-12-13

Pomógł: 12



Post: #2
RE: Przedmiot wywołujący skrypt

Nie znam się zbyt na skryptach ruby, ale to też zalerzy jaki skrypt chcesz wywołać...
A w "Typowych zdarzeniach" można ustawić coś takiego jak warunek startu itp. :D

Admini mnie obserwują XD

[Obrazek: rm1ftf.png]
10-12-13 09:31
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
aron155 Offline
*


Liczba postów: 70
Dołączył: 12-08-13

Pomógł: 0



Post: #3
RE: Przedmiot wywołujący skrypt

Może inaczej. W zdarzeniu jest opcja uruchamiająca skrypt. W okienku wpisuję komendę odpowiadającą za aktywację skryptu. Są też skrypty, które można wywołać poprzez notatkę w przedmiocie jak np HP od broni. Chodzi mi o to, czy jest uniwersalna wpisana w notatce, która wywoła skrypt. Coś takiego jak zmiana koloru tekstu.
10-12-13 13:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
ADI Offline
*


Liczba postów: 274
Dołączył: 09-12-13

Pomógł: 12



Post: #4
RE: Przedmiot wywołujący skrypt

Nie wiem niestety jak Ci pomóc bo tak jak pisałem wcześniej nie znam Ruby.
Ale wiem że będziesz musiał dać w Edytorze Skryptów dać nową klase, tam dać swój skrypt.
A później w zdarzeniu dać wywołanie skryptu tego i owego.

Mógłbyś spróbować samemu się w tym pobawić.

http://forum.ultimateam.pl/Thread-Podsta...9zyka-ruby

Admini mnie obserwują XD

[Obrazek: rm1ftf.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-12-13 11:55 przez ADI.)
11-12-13 11:53
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
aron155 Offline
*


Liczba postów: 70
Dołączył: 12-08-13

Pomógł: 0



Post: #5
RE: Przedmiot wywołujący skrypt

...
Może wytłumaczę jeszcze raz na konkretnym przykładzie. Używam skryptu na Crafting. Żeby jakiś przedmiot móc stworzyć, to muszę go najpierw ,,umieć" zrobić. W tym celu muszę wywołać komendę:

$game_crafting.discover(1)

Mogę to zrobić przy użyciu typowego zdarzenia. Mogę również przerobić skrypt tak jak jest to ze skryptem dodającym HP/MP od broni. Ale nie wiem, czy jest sens się z tym bawić, ponieważ może jest taka komenda.

Dlatego pytam. Czy jest jakaś konkretna komenda (jak np \c[10] zmieniająca kolor tekstu...), która po wpisaniu w notatkę przedmiotu zużywalnego (mikstury, zwoju) wywoła mi ten skrypt? Np.:

\wywolajskrypt $game_crafting.discover(1)
11-12-13 22:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Ayene Offline
*


Liczba postów: 758
Dołączył: 09-04-13

Pomógł: 112



Post: #6
RE: Przedmiot wywołujący skrypt

Możesz spróbować tego (wklej nad Main):
class Scene_Item < Scene_Base
  alias aye_sc_it_det_item determine_item
  def determine_item        
    if @item.note =~ /<skrypt (.*)>/i
      eval($1)
    end  
    aye_sc_it_det_item
  end
end

W oknie notatek wpisz wówczas:
<skrypt WYRAŻENIE>
np.
<skrypt $game_variables[5]=3>

[Obrazek: aye_furniture_pres.png]
12-12-13 01:33
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
anemone Offline
*


Liczba postów: 2
Dołączył: 13-05-13

Pomógł: 0



Post: #7
RE: Przedmiot wywołujący skrypt

Nie jestem pewien, czy zrozumiałem, ale chcesz aby po użyciu np. mikturki hp wywołać skrypt, tak? Nie wystarczy tego zrobić na Typowych Zdarzeniach?
Ustaw do przedmiotu typowe zdarzenie np. 001, a w nim daj "wywołaj skrypt".
12-12-13 08:48
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
aron155 Offline
*


Liczba postów: 70
Dołączył: 12-08-13

Pomógł: 0



Post: #8
RE: Przedmiot wywołujący skrypt

Dzięki Ayene, za chwilę go sprawdzę.

Czy to jakaś fala nabijania sobie postów?? Przecież piszę, że chcę ominąć typowe zdarzenia, bo będę ich musiał robić kilkaset... Ludzie, nauczcie się czytać...


Ayen, dzięki. Działa świetnie :D Miałem nadzieję, że jest taki skrypt już w silniku VX standardowo.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-12-13 13:03 przez aron155.)
12-12-13 12:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Rave Offline
*


Liczba postów: 327
Dołączył: 02-05-13

Pomógł: 3



Post: #9
RE: Przedmiot wywołujący skrypt

(10-12-13 13:22)aron155 napisał(a):  Może inaczej. W zdarzeniu jest opcja uruchamiająca skrypt. W okienku wpisuję komendę odpowiadającą za aktywację skryptu. Są też skrypty, które można wywołać poprzez notatkę w przedmiocie jak np HP od broni. Chodzi mi o to, czy jest uniwersalna wpisana w notatce, która wywoła skrypt. Coś takiego jak zmiana koloru tekstu.

Nie ma uniwersalnej komendy. Czy notatka, czy komentarz, czy wywołanie, to zależy od konkretnego skryptu.

Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
[Obrazek: UXIyBZb.gif][Obrazek: UXIyBZb.gif]

Spoiler: (Otwórz)
12-12-13 14:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
aron155 Offline
*


Liczba postów: 70
Dołączył: 12-08-13

Pomógł: 0



Post: #10
RE: Przedmiot wywołujący skrypt

Dzięki :D To mnie najbardziej zastanawiało ;)
12-12-13 20:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.