Czas w grze
Aktualny czas: 14-03-25, 02:19 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[Dowolny] Czas w grze
Kryzz333 Offline
*


Liczba postów: 209
Dołączył: 15-01-15

Pomógł: 44



Post: #1
Czas w grze

Niektóre gry zawierają dialogi wyświetlające się na chwilę (symulujące np. przerwane zdanie), czasem wybór w dialogu ma limit czasowy w czasie którego trzeba się zastanawiać.
Czasem także misje trzeba wykonywać pod upływem czasu.

A jak się wam widzą takie rozwiązania? Wolicie wygodę i brak możliwości popełnienia błędu, czy wyzwanie i klimatyczność (?) rozwiązań z odliczaniem czasu?
02-08-15 13:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Revlis Offline
*


Liczba postów: 266
Dołączył: 04-03-15

Pomógł: 80



Post: #2
RE: Czas w grze

Każdy ma swoje upodobania
Mnie bardziej przypada do gustu możliwość swobodnego wyboru, bez presji czasu.
02-08-15 14:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Adrapnikram Offline
*


Liczba postów: 571
Dołączył: 04-10-13

Pomógł: 45



Post: #3
RE: Czas w grze

Zależy w jakiej grze. Jak w RPG to myślę, że to raczej zbędne, chyba że całe RPG jest tak zbudowane. Chociaż taki limit na wybranie opcji w RM ciekawy by był w jakiś stresujących rozmowach (na przesłuchaniu). Widziałbym taki system np. w Tale of Exile podczas sceny w sądzie czy na sali.
02-08-15 15:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Mateusz SSJ8 Offline
*


Liczba postów: 511
Dołączył: 10-05-13

Pomógł: 40



Post: #4
RE: Czas w grze

Najlepiej zastosować system naliczania punktów za czas, jak na przykład w "Sonic the hedgehog 2006", że im szybciej przejdziemy etap, tym więcej dostaniemy punktów, a jak przekroczymy limit czasowy, za ukończenie etapu w którym dostaniemy przynajmniej jeden punkt, to możemy dalej ukończyć etap, jednakże nie dostaniemy za to punktów. Owszem, misję musimy ukończyć w wyznaczonym czasie, bo inaczej nie zaliczy nam jej, choćbyśmy mieli możliwość ukończenia jej po tym, jak czas nam się skończył. W starciu z ostatnim bossem w grze zręcznościowej, jeśli możemy zbierać życia, to każde się przyda. Nie lubię Mario za te limity czasowe, wiem, mówiłem już to. Ale w ostatnim czasie udało mi się UCZCIWIE przejść moją pierwszą grę z Soniciem. Pokaz możecie obejrzeć na moim kanale na youtube. Niestety, w "Mario", jak koniec czasu nas zabijał, tak nadal nas zabija. W takim stresie nie da się myśleć.

Nienawidzony i nienawidzący. Przez nienawiść tego drugiego obaj będą martwi.
02-08-15 15:58
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Keibi Offline
*


Liczba postów: 22
Dołączył: 14-02-15

Pomógł: 2



Post: #5
RE: Czas w grze

Ja tam wolę, jak w grach nie ma nic na czas, chyba że ma to fabularnie lub logicznie rację bytu, np. ucieczka z pożaru, przesłuchanie, zaniesienie listu kupcowi w innym mieście zanim odjedzie...
02-08-15 17:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a): Avaron
Yotta Offline
*


Liczba postów: 156
Dołączył: 22-12-13

Pomógł: 3



Post: #6
RE: Czas w grze

Według mnie, w sytuacjach zagrożenia jest lepiej, jeśli na wybieranie opcji mamy określony czas. Jeśli np. goni nas stado owiec i spotkamy kogoś, kto chce nam pomóc, nielogiczne byłoby spędzenie tygodnia na dumanie nad wyborem "przyjąć pomoc czy nie".

Kto pyta, nie błądzi. Kto nie błądzi, ten znajdzie drogę. Kto znajdzie drogę, ten odnajdzie własne szczęście.
Spoiler: (Otwórz)
05-09-15 11:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.