Do Usunięcia
Aktualny czas: 14-03-25, 02:24 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[Dowolny] Do Usunięcia
Nqusim Offline
*


Liczba postów: 16
Dołączył: 29-09-16

Pomógł: 0



Post: #1
Do Usunięcia

Spoiler: (Otwórz)

[Obrazek: vwqw0n.jpg]
Dobra gra to nie tylko "mega" grafika, ale także wciągająca, dobrze opowiedziana historia.
Masz dobry głos do dubbingu? Pisz na pv.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-01-17 16:35 przez Nqusim.)
29-09-16 18:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
AlmostNoRuby Offline
*


Liczba postów: 174
Dołączył: 22-09-16

Pomógł: 33



Post: #2
RE: [MV]MroK: Era Smoków

Po pierwsze, witamy w świeżo zarejestrowanych, sam jestem świeżo zarejestrowany ale mniejsza.

Cytat:W MroKu wcielamy się w Ellatiela — elfa wysokiego rodu, który wychowywany był przez Arcymagów Zakonu Vearnusa. Protagonista postanawia opuścić terytorium wojenne i wrócić do swojej krainy, by odnaleźć swoją rodzinę.
Dobra, rodzina ważna rzecz i ważny cel. Tylko wydaje mi się lekko oklepany schemat, ratowania kogoś/czegoś w grach (nie mówię o Ultimie). Ale to tylko taki mój wniosek. Zawsze coś innego niż jakiś Zły XYZ, który morduje i trzeba go pokonać, a to jest już trochę bardziej oklepane.
Cytat:Wówczas poznaje swego przyjaciela Ciladrilla — także elfa, lecz z niższego rodu.
Miło będzie grać w grę z dwojgiem głównych bohaterów, bo albo jest jeden, albo cała 4- lub 8osobowa gromadkawink
Cytat:- będzie posiadać otwarty świat*
- 15 Grobowców, które można przeszukać
:shock:
O, akurat otwarte światy to lubię. Takie poboczne zadanka będą jak najbardziej na miejscu. Już czekam na demo wink
Cytat:Dlatego cały świat można będzie przemierzać dopiero od IV aktu do IX aktu, który ostatecznie kończy fabułę, ale nie kończy gry.
:shock:
Życzę miłej pracy, i nie mówię tego ironicznie.
Cytat:**Byłaby walka w czasie rzeczywistym, ale wszystkie ABS pod RPG MV bardzo źle się prezentują. Mam nadzieję, że w II części gry ABS już będzie.
Zawsze gdy się znajdzie lepszy ABS, to można stworzyć coś w rodzaju "Special Edition" albo, jak kto woli, "edycji rozszerzonej".
A i drobne zastrzeżenia co do hud'a. EXP wylatuje poza HUD, ale wiem, RPG Maker MV dopiero raczkuje. W razie czego troszkę znam się na JavaScript'cie i może ci trochę tego HUDA poprawię, chyba, że to wina obrazka, to potrzebny będzie większy.

Tileset ładny, nie powiem że nie, ale ten na mapie świata jest trochę źle zrobiony/zripowany, góry i drzewa mają przeskoki, i jakby to określić, góra urywa się w połowie i tile zaczyna się od nowa.

Podsumowując, jeżeli fabuła i lokalizacje poboczne będą ciekawie i dobrze zrobione, a tilesety... no cóż, dorobione, pod pełną wersją będzie jak najwięcej gwiazdek mrgreen

Powodzenia!

[Obrazek: userbar1.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-09-16 21:22 przez AlmostNoRuby.)
29-09-16 21:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Nqusim Offline
*


Liczba postów: 16
Dołączył: 29-09-16

Pomógł: 0



Post: #3
RE: [MV]MroK: Era Smoków

Odniesienie do fabuły
Spoiler: (Otwórz)
Odniesienie do grafiki
Spoiler: (Otwórz)
Odniesienie do mechaniki (ABS)
Spoiler: (Otwórz)

[Obrazek: vwqw0n.jpg]
Dobra gra to nie tylko "mega" grafika, ale także wciągająca, dobrze opowiedziana historia.
Masz dobry głos do dubbingu? Pisz na pv.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-09-16 22:49 przez Nqusim.)
29-09-16 22:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Dakla Offline
*


Liczba postów: 110
Dołączył: 23-12-15

Pomógł: 4



Post: #4
RE: [MV]MroK: Era Smoków

Nie wiem, czy to ja się nie mylę, lecz w ,,Danych dotyczących MroKu"
napisałeś:

Nqusim napisał(a):- Ponad 40 przeciwników do zabicia
A potem:
Nqusim napisał(a):- Około 50 przeciwników
Czym to się różni? Tych 10 przeciwników nie da się zabić, czy co?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-09-16 10:37 przez Dakla.)
30-09-16 10:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
AlmostNoRuby Offline
*


Liczba postów: 174
Dołączył: 22-09-16

Pomógł: 33



Post: #5
Do: @dakla, @nqusim

Cytat:Scenę RPG Maker'a obserwowałem już od ponad roku. Grałem w bardzo wiele produkcji i doszedłem do wniosku, że moja gra, czyli MroK nie może mieć oklepanej fabuły, w której głównym celem jest ratowanie świata czy zabijania jakiegoś bossa. Fabuła gry nie jest jednak skierowana w kierunku poszukiwania rodziny i nie jest to wątek główny.
Miałem to na myśli, że pokonywanie Złego XYZ jest bardzo oklepane, jeśli mnie źle zrozumiałeś.
A i jeśli ratowanie rodziny nie jest głównym wątkiem, to dobrze. Pisałem to ~21, a o tej porze nie jestem zbyt skupiony (i czasem wypisuje dziwne rzeczy).
Cytat:Co do grafiki odniosę się tak:
Bardzo ranią mnie gry, w których grafika jest słaba lub się nie klei oraz gry z grafiką typowo RPG Maker'a. Sam zauważyłem błędy w tilesecie mapy oraz tilesecie lokacji do pierwszego dema wszystko zostanie poprawione. Aby w MroK każdemu grało się jak najlepiej już w demie wszystko będzie się zgadzało.
Akurat tu się zgodzę. RTP staram się unikać (oprócz produkcji UT bo tam nadrabia fabuławink), a raz się spotkałem z grą gdzie przeciwnikiem było zdjęcie nietoperza. Spokojnie, widziałem gorsze rzeczy niż przeskoki w tilesetach.
Albo jak wysoki char = wysokość drzewa, raz się chyba z taką produkcją spotkałem. No cóż, te nowe RM-y są raczej przystosowane do modelu postaci x/x a nie x/2x.

Cytat:Napisane przez Dakla - Dzisiaj 10:36
Nie wiem, czy to ja się nie mylę, lecz w ,,Danych dotyczących MroKu"
napisałeś:

Nqusim napisał(a):
- Ponad 40 przeciwników do zabicia
A potem:
Nqusim napisał(a):
- Około 50 przeciwników
Czym to się różni? Tych 10 przeciwników nie da się zabić, czy co?
Może trzeba je pokonać sprytem? Nie wiem. Albo autor się nie dopatrzył, albo jeszcze wszystkich nie zrobił lub tak, jak mówiłem. A poza tym, ponad 40 to może być 48 ;-)

[Obrazek: userbar1.png]
30-09-16 11:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a): Dakla
Nqusim Offline
*


Liczba postów: 16
Dołączył: 29-09-16

Pomógł: 0



Post: #6
RE: [MV]MroK: Era Smoków

(30-09-16 10:36)Dakla napisał(a):  Nie wiem, czy to ja się nie mylę, lecz w ,,Danych dotyczących MroKu"
napisałeś:

Nqusim napisał(a):- Ponad 40 przeciwników do zabicia
A potem:
Nqusim napisał(a):- Około 50 przeciwników
Czym to się różni? Tych 10 przeciwników nie da się zabić, czy co?

Już poprawione. W MroKu będzie 40 przeciwników występujących podczas zwiedzania lokacji oraz 15 legendarnych (10 w grobowcach podziemnych i 5 w grobowcach leśnych). W demie dostępne będą po 2 grobowce z każdego rodzaju więc będzie możliwość sprawdzenia jak wszystkie potwory się prezentują (na dzień dzisiejszy) w walce turowej.

[Obrazek: vwqw0n.jpg]
Dobra gra to nie tylko "mega" grafika, ale także wciągająca, dobrze opowiedziana historia.
Masz dobry głos do dubbingu? Pisz na pv.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-09-16 15:09 przez Nqusim.)
30-09-16 14:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Amelanduil Offline
*


Liczba postów: 303
Dołączył: 30-04-13

Pomógł: 35



Post: #7
RE: [MV]MroK: Era Smoków

Cytat:Fabuła, którą pisałem do MroKu szacując wyszłaby na ponad 100 godzin gry.
Najdłuższa gra spod rpg makera uciąga jakieś 40-50h. W jaki sposób chcesz podwoić ten czas - nie mam pojęcia. Sama perspektywa tak długiej makerówki skłania mnie do wynajęcia terapeuty.
Cytat:Huda mam zamiar zmienić i dodać ekwipunek na ekran oraz Minimapę, aby łatwiej było eksplorować większe lokacje tj. lasy, które zawierają bardzo wiele potworów czy miasta i grobowce, w których jest bardzo wiele pobocznych zadań, skrzynek, gierek logicznych itp.
Jakoś nie czułem, żeby minimapa była potrzebna w 2D rpgach. HUD natomiast nie ma sensu, jeżeli zdecydujesz się na walkę turową.
Poza tym... jakoś nic szczególnie nie zwróciło mojej uwagi. Do bólu wręcz typowe rozwiązania jak craftingi, umiejętności, ABSy (których ludzie nigdy nie robią jak należy)... jakoś kompletnie do mnie nie trafiają.

Jakoś jakoś jakoś jakoś
Wybacz, jest 5-ta rano.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-10-16 05:49 przez Amelanduil.)
01-10-16 05:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Nqusim Offline
*


Liczba postów: 16
Dołączył: 29-09-16

Pomógł: 0



Post: #8
RE: [MV]MroK: Era Smoków

Cytat:Najdłuższa gra spod rpg makera uciąga jakieś 40-50h. W jaki sposób chcesz podwoić ten czas - nie mam pojęcia. Sama perspektywa tak długiej makerówki skłania mnie do wynajęcia terapeuty.
Nie mam zamiaru podwajać tego czasu, tylko rozłożyć go na 5 części. 100 godzin fabuły wymaga bardzo długiej pracy nad taką grą. Poza tym 20 godzin fabuły to nie tak dużo jak na jedną grę.

Cytat:Jakoś nie czułem, żeby minimapa była potrzebna w 2D rpgach. HUD natomiast nie ma sensu, jeżeli zdecydujesz się na walkę turową.
Poza tym... jakoś nic szczególnie nie zwróciło mojej uwagi. Do bólu wręcz typowe rozwiązania jak craftingi, umiejętności, ABSy (których ludzie nigdy nie robią jak należy)... jakoś kompletnie do mnie nie trafiają.
Każdy ma swój gust i inne upodobania. Jeśli ktoś nie będzie chciał mieć huda i zbędnych elementów na ekranie to będzie mógł je wyłączyć.

[Obrazek: vwqw0n.jpg]
Dobra gra to nie tylko "mega" grafika, ale także wciągająca, dobrze opowiedziana historia.
Masz dobry głos do dubbingu? Pisz na pv.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-10-16 11:17 przez Nqusim.)
01-10-16 11:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.