Rób Modele 3d i renderuj je do RM :)
Aktualny czas: 08-05-21, 18:31 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[Dowolny] Rób Modele 3d i renderuj je do RM :)
Tautulas Offline
*


Liczba postów: 24
Dołączył: 13-04-16

Pomógł: 2



Post: #1
zarowa Rób Modele 3d i renderuj je do RM :)

W części pierwszej Tutoriala:
Link do poradnika odpowiadającego na pytanie:
Jak wyrenderować modele 3d w Blenderze pod tilesety, charry itp do RM by pasowały rozmiarem kratki 32 piksele na 32 i perspektywą?

Link: https://www.mediafire.com/file/bu1lx1u6j...y.zip/file

Tak wygląda Tutorial:
[Obrazek: m7aa7bbjosorbuozg.jpg]
Obrazki z komentarzami co od czego jest, dlaczego tak a nie inaczej itp

Tutorial nie pokaże ci jak zrobić takie modele:
Spoiler: (Otwórz)
Ale pokaże ci jak wyrenderować dowolny model w takiej perspektywie i by zgadzały się rozmiarem gdzie jeden metr to 32 piksele.

Jeśli będzie zainteresowanie tematem to zrobię część drugą w której pokaże jak nałożyć tekstury.
Wtedy będziecie dysponowali wiedzą pozwalającą zrobić między innymi coś takiego:
https://opengameart.org/content/isometri...uildings-2
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-12-20 00:14 przez Tautulas.)
05-12-20 23:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Tautulas Offline
*


Liczba postów: 24
Dołączył: 13-04-16

Pomógł: 2



Post: #2
RE: Rób Modele 3d i renderuj je do RM :)

Obiecany w tutorialu pokazowy model. Bryg w 8 kierunkach :
Spoiler: (Otwórz)
Długi na 33 metry i szeroki na 10
06-12-20 17:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Tautulas Offline
*


Liczba postów: 24
Dołączył: 13-04-16

Pomógł: 2



Post: #3
RE: Rób Modele 3d i renderuj je do RM :)

A tak wygląda z teksturami na prostym modelu chaty:
Spoiler: (Otwórz)
10-12-20 13:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Tautulas Offline
*


Liczba postów: 24
Dołączył: 13-04-16

Pomógł: 2



Post: #4
RE: Rób Modele 3d i renderuj je do RM :)

2 filmy na zakończenie Tutoriala.
Jak uzyskać czysty render bez gradientowania przejść między kolorami:
https://www.youtube.com/watch?v=RQVAUaSUP-k
A tutaj gdyby ktoś chciał robić bardzo małe elementy jak świeczniki, dzbany, biżuterie itp. Filmik pokazuję jak ustawić blendera by piksel na texturze odpowiadał pikselowi na renderowanym modelu:
https://www.youtube.com/watch?v=RQVAUaSUP-k

I to by było na tyle z informacji, teraz pozostaje mi tylko co jakiś czas wrzucać co można uzyskać dzięki tej wiedzy.
Powodzenia :)
i chwalcie się pracami :)

(11-12-20 16:18)Tautulas napisał(a):  2 filmy na zakończenie Tutoriala.
Jak uzyskać czysty render bez gradientowania przejść między kolorami:
https://www.youtube.com/watch?v=zTo-GkSPSfc
A tutaj gdyby ktoś chciał robić bardzo małe elementy jak świeczniki, dzbany, biżuterie itp. Filmik pokazuję jak ustawić blendera by piksel na texturze odpowiadał pikselowi na renderowanym modelu:
https://www.youtube.com/watch?v=RQVAUaSUP-k

I to by było na tyle z informacji, teraz pozostaje mi tylko co jakiś czas wrzucać co można uzyskać dzięki tej wiedzy.
Powodzenia :)
i chwalcie się pracami :)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-12-20 16:21 przez Tautulas.)
11-12-20 16:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.