~ KeepMoving ~
Krótki opis:
Skrypt umożliwia interakcję ze zdarzeniami podczas ich poruszania się. Takie zdarzenia nie przestaną się poruszać i nie obrócą się w naszym kierunku, tylko będą szły dalej.
Można ten skrypt wykorzystać do ustawienia zachowania zdarzenia zależnie od tego w którym kierunku jest obrócone przy interakcji. To idealne rozwiązanie do gier ze skradaniem, gdzie chcemy np. uderzyć przeciwnika od tyłu żeby stracił przytomność.
Autor:
Shaz
Tłumaczenie:
Yoroiookami
Skrypt:
//=============================================================================
// Niewstrzymanie Ruchu (Keep Moving)
// Skrypt napisany przez Shaza
// Przetłumaczony przez Yoroiookami
// Ostatni update: 04.11.2015
//=============================================================================
/*:
* @plugindesc Pozwala zdarzeniom na poruszanie się, nawet podczas rozmowy.
* @author Shaz
*
* @help
* Ten plugin zmienia zwykłe zachowanie zdarzeń, gdzie podczas rozmowy
* zwykle zatrzymują się i obracają w kierunku gracza.
*
* Użyj tego "plugin command" (3 strona zdarzenia) w wybranym zdarzeniu:
* KeepMoving
*/
(function() {
var _Game_Event_initMembers = Game_Event.prototype.initMembers;
Game_Event.prototype.initMembers = function() {
_Game_Event_initMembers.call(this);
this._nolock = false;
};
var _Game_Event_clearPageSettings = Game_Event.prototype.clearPageSettings;
Game_Event.prototype.clearPageSettings = function() {
_Game_Event_clearPageSettings.call(this);
this._nolock = false;
};
var _Game_Event_setupPageSettings = Game_Event.prototype.setupPageSettings;
Game_Event.prototype.setupPageSettings = function() {
_Game_Event_setupPageSettings.call(this);
if (this.list().some(function(cmd) {
return cmd.code === 356 && cmd.parameters[0].split(" ").shift().toUpperCase() === "KEEPMOVING";
})) {
this._nolock = true;
}
};
var _Game_Event_lock = Game_Event.prototype.lock;
Game_Event.prototype.lock = function() {
if (!this._nolock) {
_Game_Event_lock.call(this);
}
};
})();
Screeny:
Dodatkowe informacje:
Skrypt w postaci pliku .js należy umieścić w folderze gry
js/plugins.