Pomysły na ciekawą walkę na mapie (Niezręcznościową)
Aktualny czas: 09-02-23, 11:39 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
Pomysły na ciekawą walkę na mapie (Niezręcznościową)
X-Tech Offline


Liczba postów: 876
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 23



Post: #11
RE: Pomysły na ciekawą walkę na mapie (Niezręcznościową)

@Deuce: To z kartami jest całkiem szalone i ciekawe jednak dla mnie ten sam motyw, że grasz sobie kawałkami papieru, a nie postaciami które naprawdę walczą jest mi średnio rajcowny ,bo jaką niby ma być rajcownością sam fakt, że kawałki papieru, które zostały wylosowane mają większą przewagę od kart oponenta ? Pomysł ciekawy, ale to tylko kawałki papieru to mi nie daje emocji, że tak napiszę.

@Mateusz: 2 tygodnie w miękko wyścielonej sali z klamkami lub bez.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-10-14 13:56 przez X-Tech.)
04-10-14 13:54
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Deuce Offline
*


Liczba postów: 312
Dołączył: 11-05-13

Pomógł: 34



Post: #12
RE: Pomysły na ciekawą walkę na mapie (Niezręcznościową)

Może jak by dopracować ten system, przykładowo karty można traktować podobnie do talizmanu Doshi, dzięki któremu możemy kontrolować daną istotę, Rycerz Cienia zostaje złapany do karty(coś w stylu uwięzienia ducha) później możesz go wykorzystać podczas walk.
Karty nie będą losowe, myślałem o łapaniu stworów do tych kart.
Przytoczyłem Yu-Gi-Oh dlatego że myślałem bardziej o uwalnianiu tych stworków podczas walk, tak jak ma to miejsce w Yu-Gi-Oh, potwór wychodzi z karty na pole bitwy i razem z bohaterem walczy przeciw wrogą.
Dlatego nie myśl o tym jak o kawałku papieru, tylko jak o potworach lub duchach uwięzionych w tych kartach.

Do tego kiedyś udało mi się zrobić coś podobnego na zdarzeniach, szybkie w wykonaniu a i przy modyfikacji trudno nie było.

[Obrazek: 240x4ye.jpg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-10-14 14:18 przez Deuce.)
04-10-14 14:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
X-Tech Offline


Liczba postów: 876
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 23



Post: #13
RE: Pomysły na ciekawą walkę na mapie (Niezręcznościową)

Dla mnie to nadal karty nawet jeśli się powie, że w jednej siedzi setka żołnierzy z bazukami, ale mimo wszystko system może być naprawdę ciekawy - problem jedynie taki dla mnie- to nie jest frajda coś takiego robić, bo to są nadal papierowe karty. Nie jara mnie to, ale może komuś się spodoba.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-10-14 16:02 przez X-Tech.)
04-10-14 14:23
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Dragon Kamillo Offline
*


Liczba postów: 330
Dołączył: 28-04-13

Pomógł: 24



Post: #14
RE: Pomysły na ciekawą walkę na mapie (Niezręcznościową)

Mateusz nie łatwiej wyłączyć blokowanie mapy na czas walki XD, W twoich RMach to prosto zrobić, po co się męczyć z bitmapami itp.

A walkę podstawową z tłem w mapie najłatwiej jest zrobić w RM95, wystarczy na tło walki ustawić obrazek o wymiarach 1x1 piksela i co prawda wyświetli on się w rogu, ale nie powinien przeszkadzać XD.
05-10-14 00:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Yoroiookami Offline
*


Liczba postów: 983
Dołączył: 01-05-13

Pomógł: 135



Post: #15
RE: Pomysły na ciekawą walkę na mapie (Niezręcznościową)

(04-10-14 13:05)Deuce napisał(a):  Ja zawsze chciałem zobaczyć system walki w którym zamiast czarów mamy magiczne karty, coś w stylu Yu-Gi-Oh.
Przykładowo wybrałem klase wojownika, na start do dyspozycji dostaję trzy karty,
np. Legion, wzmocnienie i Rycerz Cienia.
System:
-Każdy bohater i przeciwnik ma poziom umiejętności, im wyższy poziom umiejętności tym więcej kart może przyzwać.
Walczyć może bohater przeciwko karcie i na odwrót.
-Każda karta zużywa się po upływie iluś tur, kiedy karta zniknie nie może zostać użyta drugi raz w tej samej walce.
-Karty bojowe można wyposażać w ekwipunek jak bohatera.
Wygląd walki:
--------------------------------------------------------------------------------------------|
Przeciwnik:np.Lodowy Czarodziej _____________________Poziom Umiejętności:3

Karty na polu:
-Szlam [Obrazek: 092-Monster07.png]

--------------------------------------------------------------------------------------------|

Gracz:Nick_______________________________________ Poziom Umiejętności:5

Karty na polu:
-Rycerz Cienia [Obrazek: general.png]

Menu --| |Atak| |Karty| |Plecak| |Ucieczka|
--------------------------------------------------------------------------------------------|

Bardzo ciekawy pomysł, Deuce. smiles

[Obrazek: mt4dzY7.png]
[Obrazek: k5KQGOe.png]
05-10-14 18:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Deuce Offline
*


Liczba postów: 312
Dołączył: 11-05-13

Pomógł: 34



Post: #16
RE: Pomysły na ciekawą walkę na mapie (Niezręcznościową)

Yoroi, jeżeli zrobił byś grę z takim systemem i swoimi kartami :lala:
marzenie...

[Obrazek: 240x4ye.jpg]
05-10-14 18:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Mateusz SSJ8 Offline
*


Liczba postów: 510
Dołączył: 10-05-13

Pomógł: 40



Post: #17
RE: Pomysły na ciekawą walkę na mapie (Niezręcznościową)

Można też zrobić walkę w iście samurajskim stylu.

Są 3 rodzaje ataków:
+zwykły
+z obrony
+przez obronę
Oraz cięcia podczas dobywania broni (dostępne tylko, jeśli nasza postać jeszcze nie dobyła miecza).

Jeśli weźmiemy:
Atak: zwykły, przez obronę, z obrony
Obrona: zwykły, zwykły, zwykły

A nasz przeciwnik:
Atak: zwykły, z obrony, przez obronę
Obrona: z obrony, z obrony, przez obronę

To przebieg walki jest następujący:
1. przeciwnik atakuje nas zwykłym atakiem i my się bronimy, po czym odpowiadamy mu zwykłym atakiem, przed którym on nie może się obronić, ponieważ oczekiwał ataku z obrony.
2. szarzujemy na przeciwnika, ponieważ on czeka, aż my potraktujemy go atakiem z obrony, po czym on nas uderzy z obrony. Mimo, że bronimy się przez zwykłym atakiem, nie dostajemy, bo on nie może atakować, gdyż wykonujemy atak przez obronę, którym go trafiamy.
3. przeciwnik atakuje przez obronę i nas trafia (broniliśmy sie przed zwykłym atakiem), ale my bo nie możemy uderzyć, bo broniliśmy się przed zwykłym atakiem, po odparciu którego sami moglośmy atakować.

Wynik:
1. My 1, przeciwnik 0
2. My 1, przeciwnik 0
3. My 0, przeciwnik 1
T. My 2, przeciwnik 1

Jeden z bardzo skomplikowanych systemów.

Nienawidzony i nienawidzący. Przez nienawiść tego drugiego obaj będą martwi.
06-10-14 17:28
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.