Trochę o sobie
Aktualny czas: 28-04-26, 20:01 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja

Odpowiedz 
Trochę o sobie
Adrapnikram Offline
*

Liczba postów: 571

zarowa Trochę o sobie

Temat został założony abyście mogli w nim napisać czym się intresujecie poza rm. Ew. Możecie podać nr Konta rodziców.

Trochę o sobie:
Czynnie biegam w klubie jeżdżę na zawody wojewódzkie [mazowieckie],
Jestem uczniem srebrnego liceum [mieści się w pierwszej 200 szkół średnich w Polsce.
Uwielbiam małe gadżety i bawić się nimi.
Mieszkam na kurpiach i jestem z tego dumny.
Oglądam tylko i wyłącznie dobre kino i filmy animowane pixara disneya i coś pokroju "W krainie bogów".
Czytam książki fantasy i horrory ew. Psychologiczne
Pozatym interesuje się fizyką i chemią doświadczalną oraz astronomią.
No i tworzę dla przyjemności pixelarty.
20-11-14 20:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
X-Tech Offline

Liczba postów: 876

RE: Trochę o sobie

Na forach o rm wwieracam się w gry jak w masło i je szybko analizuję.
Tworzę różne rzeczy. RM to moje hobby. Nie bierzcie sobie moich opini do serca jesli macie swoja wizja ktora naprawde dziala w waszej glowie to i zadziala w rmie a ja bede siedzial cicho jak mysz dziwiac sie waszym cudom rmowym i chwalac.

Interesują mnie w rmie projekty z gatunków horror/sci-fi oraz pomysły których nie spotkałem w innych grach, ale także jakieś przygody / elementy rpg - po prostu lubię grać w gry fabularne które mnie zaskakują i takie znajduje w rm glownie zagranicznych
TO co najważniejsze jest w grach RM to nie ich długość, ale fabuła, motywacja postaci i często muzyka - mrok przede wszystkim( z wyjątkami), ale i szaleństwo. Grafa ma być spójna. Rozgrywka zróżnicowana.