Hitler Story 1.0 Beta
Aktualny czas: 28-04-26, 13:50 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja

Odpowiedz 
[VX] Hitler Story 1.0 Beta
Pronto Offline
*

Liczba postów: 1

Hitler Story 1.0 Beta

Gra opowiada o znanym nazistowskim przywódcy Hitlerze. Starałem się zachować fakty historyczne, ale nie mogłem umieścić w grze ich wszystkich. Na początku Hitler dowiaduje się o zdrajcy, który przedostał się przez struktury obronne i zaatakował bazę. Jednakże potem okazuje się, że nie jemu jednemu się to udało...

W grze będzie dostępne wiele atrakcji, między innymi jazda czołgiem czy dowodzenie żołnierzami, którzy w czasie rzeczywistym atakują najeźdźców i wiele więcej.

W Hitler Story możemy podejmować decyzje fabularne, na przykład decydować o śmierci lub życiu zdrajców albo o sposobie bombardowania miast. Można także unikać niektórych wydarzeń.

Niestety nie jestem dobrym grafikiem, tak więc grafika... no nie jest zbyt ładna. Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś mi podesłał linka do współczesnych graficzek.

[Obrazek: Zrzut_ekranu_2013_12_21_20_21_23.png]

[Obrazek: Zrzut_ekranu_2013_12_21_20_22_02.png]

[Obrazek: Zrzut_ekranu_2013_12_21_20_22_51.png]

Link:
http://www.speedyshare.com/FV75e/Hitler-Story.exe

Proszę o szczere opinie.
21-12-13 21:33
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Sevard Offline
*

Liczba postów: 20

RE: Hitler Story 1.0 Beta

Hmm... Grafika faktycznie dupiasta. Muzyka - taka sobie. Pierwszy skrin: co to w ogóle ku*wa jest?!
A mapping słaby.
3/6
21-12-13 21:41
"Pomógł" przyznał(a):
helio108 Offline
*

Liczba postów: 208

Mój kolega robił podobną grę xD
Maping leży, fabuła...
Szkoda gadać.
I na dodatek wersjabet w pełnych grach /;
21-12-13 21:42
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
PaKiTos Niedostępny

Liczba postów: 48