Yoroiookami
Liczba postów: 985
Dołączył: 01-05-13
Pomógł: 137
|
Kejbyl III: Zrodzony ze Spamu
Nazwa Gry: Kable III: Zrodzony ze Spamu
Obecna Wersja: 3.5.9
Wprowadzenie
Jest to pełna wersja gry Kable III wraz z dodatkiem nad którym pracowałem około trzy miesiące. Głównym celem gry jest wywołanie śmiechu, uśmiechu i czasami zakłopotania. Zdecydowanie nie polecam przechodzenia całej gry za jednym zamachem, bo można przy tym sporo przegapić. Mimo, że dużo pracowałem nad zbalansowaniem walk, których zresztą jest całkiem sporo, nadal jest to tylko jeden z mniej ważnych elementów projektu. Jeżeli walka z kimkolwiek wydaje się wam za łatwa, gratuluję - użyliście odpowiedniej broni, nosicie odpowiedni pancerz, albo jestem parufką i zupełnie coś przeoczyłem. I pomimo kilku niedociągnięć, niektóre walki mogą okazać się wyzwaniem. Najważniejsza jest oczywiście eksploracja. Można oczywiście ominąć większość zadań i po prostu "polecieć na bossa", jednak osobiście nie polecam. Radzę też rozpocząć grę od nowa, ponieważ wybierając dodatek przegapicie wiele zabawnych scenek i alternatywnego rozwoju wydarzeń. Co do humoru, to scenki z CrasheR'em chyba nigdy nie przebiję, bo sam miałem głupkowaty uśmiech gdy ją tworzyłem. Mimo to, jest kilka zabawnych momentów, które może się wam spodobają.
Fabuła: Na Ultimie po raz kolejny pojawił się wyjątkowo wredny tyran. Tym razem jest nim sam Zrodzony ze Spamu. Nie dosyć, że planuje podbój, to na dodatek wszędzie śmieci spamem. (Wiem, jak to brzmi, ale nie mówię o X-Techu)
Czas Przejścia Gry: 4-7 godzin
Rozmiar Gry: 200MB
Screeny:
Występują:
- Kable
- Ayene
- Lartarin
- SeIVoth
- Yoroiookami
- CrasheR
- Pat32
- Angius
- Viuu
- Amelanduil
- X-Tech
- Naoo
- Malian
- Melvin
- Rahim/Ozzaku
- Zombik
- Rasha
- Mateusz SSJ8
- Noruj
- Ravenone
- Fireblade
- CREEPER_CRYSIS
- Athanor
- Avara
- SaE
- Nhadala
- Masta_Artista
- Sunshine
- Fate
- ADI
- GamesBytes
- ShiroEsu
- MrDawnok
- Kryzz333
- Avaron
- WestGames
- SpartanPAGE
- Kanumerki
- Laura
- Sojita/Ska'ciu
- Aki Stratego
- Diablo
- Unnamed
- Cyklop
- Ozzma
- Cynamonek
- Maker Owiec
- Revlis
- Finwe
- DarknessXIII/Feniks
- RPU
- Aruka
- Adrapnikram
- Zvarr
- RIP
- Sabikku
- Pw115
- Rambo
- Jajco2
- Keibi
- Etmes
- Yotta
- Nokachi
- Deuce
- Valdali
- KacpiPL
- Eleanor
- INRE
- Leoś
- Rave
- Soul
- Mekuso
- Dr. Man
- Jazzwhisky
- McLaren
- Yoshu
- HaxoTV
- Deathwing
- Prometherion
- Preki
- Klonoa
- Sefiro
- Dante
- BH Daimaouji
- lorak
- Necromo
- Axer
- Piotr I
- Omnom
- Venesard
- Daisetsu
- Ekhart
- Michu
- Gedharm
- Kleo
- Gameboy
Bardzo przepraszam, jeśli o kimś zapomniałem.
Kredytki:
Fabuła:
- Yoroiookami
- Wszyscy użytkownicy Ultimy
- Niektórzy użytkownicy Gospody RM
Grafika:
- Gianaraa ( http://gianaraa.tumblr.com/)
- Yoroiookami (głównie generator + photoshop)
- Ayene <3
- Inni rozmaici twórcy
Muzyka/Efekty Dźwiękowe:
- Myuuji ( https://www.youtube.com/user/myuuji/)
- Kevin MacLeod
- Yoroiookami
- Inni rozmaici twórcy
Mapping i Inne Pierdoły:
- Yoroiookami
Podstępnie Skradzione Pomysły:
- Tag Team
- Mario Bros
- Wiele innych gier
Skrypty:
- Ayene
- IceDragon
- OriginalWij
- SojaBird
- Woratana
- BulletXt
- Berka
- Moghunter
- Parasite
- Trickster
- Ozzma
Testy:
- Noruj
- Yoroiookami
Wsparcie Moralne:
- Lartarin
=================
MOŻLIWE SPOILERY
Wrogowie
- Angius
- Viuu
- Amelanduil
- Lartarin
- Latliari
- Yoroiookami
- Ayene
- Ozzma
- Malian
- Melvin
- Athanor
- Ozzaku
- Zombik
- X-Tech
- CrasheR
- Cairax
- Avara
- SaE
- Masta_Artista
- Konrad King
- Konrad God
- Sunshine
- Fate
- Finwe
- Naoo
- ADI
- Ska'ciu
Większość z tych wrogów jest zupełnie opcjonalna.
Towarzysze (Party)
- CrasheR (Epizodycznie)
- Amelanduil
- Feniks
- Yoroiookami
- Lartarin
- Kleo
Większość z tych towarzyszy jest zupełnie opcjonalna, czasami wymaga odkrycia sekretów.
Bronie
- Konradobójca -> Konradobójca 1.46 Beta
- Weaboo Slayer -> Otaku Slayer
- Repost A
- Topór Craava -> Stępiony Topór Craava
- Lunatera
- Nóż z Agnosco
- Miecz Typowy -> Miecz Nietypowy
- Łuk Typowy -> Łuk Nietypowy
- Katana Delier -> Krfista Katana Delier
- Maczuga Hi-Ji-Tha
- Vocaloidu Blejdo -> Superbu Vocaroidu Brejdo
- Halabarda Latliari
- Bicz Viuu -> Motywator Viuu
- Kostur Tiliaan -> Umagiczniony Kostur Tiliaan
- Sztylet Barowego Leszcza
- Miecz Złoczyńcy -> Miecz Bohatera
- Banhammer
Zbroje
- Ultimowa Wstążka, Ultimowa Kiecka, Ultimowa Broszka
- Bucowata Zbroja, Bucowata Rękawica, Bucowaty Hełm
- Zbroja Nooba, Buciki Nooba, Hełm Nooba, Tarcza Nooba
- Zbroja Lorda Piksela, Czerwony Kapturek, Puszkowa Zbroja
- Ulti-Pralka 2000, Beczka Drachusia
- Amulet Shikimy, Amulet Ayus, Amulet Antymagiczny, Amulet Nooba, Amulet Arkany
- Pierścień Asgun, Pierścień Konradów, Pierścień z Hope
- Odznaka Ultimiątka, Magiczny Kaktus, Medalion Krwawego Księżyca, Wisiorek Heleden
- Wąsy Ayene, Utracone Oko SeIVotha =================
Q&A
1. Jak pokonać tego tam przeciwnika?
W razie problemów użyj piwa, lub załóż odpowiedni pancerz/broń.
2. Zgubiłem/Zgubiłam się. Co mam zrobić dalej?
Założenie Amuletu Nooba daje ci umiejętność "Łzy Casuala", która powinna ci pomóc.
3. Utknąłem/Utknęłam w jakiś sposób w ścianie i nie mogę się ruszyć, co robić?
Kliknij "Q" i wpisz "ghostie" lub "GHOSTIE". Przesuń się w bezpieczne miejsce, po czym jeszcze raz wciśnij "Q" i wpisz "unbugme" lub "UNBUGME".
4. Dlaczego nie ma mnie w grze?
Możliwe, że mało udzielałeś/udzielałaś się na forum i cię nie zauważyłem, lub zwyczajne zapomniałem. To by było w moim stylu.
5. Moja postać zupełnie mnie nie odzwierciedla?
Jam nie jasnowidz, czasem zgaduję. Wybacz.
6. Dlaczego gra waży 200MB?
Ponieważ dodałem wiele utworów w formacie MP3. Przed konwersją było około 260MB, więc chyba nie jest tak źle.
7. Czemu ta gra jest taka łatwa? Gdzie moje wyzwanie??!1!
Najwyraźniej jesteś lepszy/lepsza w te klocki ode mnie, bo mi niektóre walki sprawiły bardzo wiele zachodu. Weź pod uwagę, że ta gra to taka "komedia". I szczerze mam nadzieję, że nie mówisz o walce ze Slime'em.
8. Wyskakuje mi jakiś błąd w niektórych momentach gry, coś o "Gąsienicy"?
Zwyczajnie zrestartuj grę i powinno działać. Czasami trzeba to zrobić kilka razy. Taki błąd nie powinien zdarzać się często.
9. Skończyły mi się pytania do zadawania. Co zrobić?
Pomęcz Ayene. Jej to zupełnie nie przeszkadza. Ani trochę.
Solucja
1. Udaj się wewnątrz Gospody Pod Niezarżniętym Prosiakiem i porozmawiaj z Lartarin. Da ci ona zadanie z zabiciem Wykarmionych Konradów w gospodzie i w studni znajdującej się na wewnątrz. Do walki najlepiej użyć podstawowej broni (Konradobójcy). W razie problemów, najlepiej użyć piwa, lub rumu.
2. Mieszkańcy Shoutboxa nie są zbyt rozmowni, za wyjątkiem kilku. Żeby wydostać się z Shoutboxa, potrzebujesz naładowanego Amuletu Antymagicznego, oraz Zwoju Zmiany Nicków. Aby zdobyć oba przedmioty, zaczep strażnika siedzącego obok Pata. Spowoduje to drobny wypadek, w skutku którego Pat zostanie zatruty. Lekarstwo znajduje się tuż obok. Kup Patowi jedno jabłko. Wdzięczny Pat powie nam wszystko co wie na temat Amuletu i skieruje nas na rozmowę z Viuu. Niestety ten nadęty gbur nawet z nami nie pogada, jeżeli nie wykonamy zadania od Lartarin i nie otrzymamy Amuletu Shikimy.
3. Viuu wspomina o turnieju, w którym możemy wygrać Zwój Zmiany Nicka. Niestety w zamian wymaga od nas odwiedzenia jego pracowni (Jaskini) i przekonanie Maker Owca do opuszczenia jej. Nie możemy do pracowni zajrzeć bez Lampki, którą możemy kupić od Cyklopa. W razie braku złota, możemy do woli naparzać w Weaboo ze studni, lub pograć sobie w Szkielecika dla Opornych. Po wejściu do pracowni, Maker Owiec domaga się dołączenia do grupy Ayus, należącej do Viuu. Poprawne odpowiedzi na pytania Viuu, to "Ayus", "Ma doświadczenie...", "RPG Maker VX Ace" i "Ma błyszczące futerko". Każda niepoprawna odpowiedź rezultuje powtórzeniem całej zgadywanki. Po rozmowie z Viuu możemy udać się z powrotem do jaskini i pogadać z Maker Owcem. Ten odblokuje nam przejście do dalszej części Shoutboxa, umożliwiając nam tym samym udział w turnieju.
4. Aby wziąć udział w turnieju, musimy mieć przygotowany (naładowany) Amulet Antymagiczny. Aby go naładować, musimy powędrować do tzw. Sh*tboxa (mrocznej części Shoutboxa), będącego siedzibą X-Techa i Rahima. Przejście do Sh*tboxa znajduje się tuż po prawej stronie od gospody. Przed podróżą, najlepiej porozmawiać z Norujem, który da nam broń do walki z duchami. Jeżeli chcemy być zupełnie pewni zwycięstwa, możemy też zgodzić się na quest od Yoroiookami, podczas którego możemy zdobyć "Pierścień z Hope", czyli przedmiot częściowo chroniący nas przed atakami duszków.
5. W Sh*tboxie możemy porozmawiać z CrasheR'em, który z chęcią zgodzi się dołączyć do naszego party w zamian za pomoc w wydostaniu się z tego podłego miejsca. Bez znaczenia, czy się zgodzimy, czy nie, CrasheR zawsze zdoła w jakiś sposób wydostać się z Sh*tboxa. Wzięcie go do drużyny ma na celu jedynie wyrównać szansę z najbliższym bossem. Możemy tu też znaleźć zamkniętą skrzynkę, która kryje niezwykle przydatny przedmiot.
6. Przechodzimy przez bramę i dochodzimy do dziwnego ołtarza. Przed jego dotknięciem musimy zniszczyć znajdujące się w pobliżu duchy. Pozwoli nam to w pewnym stopniu zapoznać się z ich atakami. W tym momencie warto zapisać grę w znajdującym się nieopodal krysztale, bo po dotknięciu ołtarza czeka nas walka z bossem. Pierwszy etap to zwyczajna walka z SaE. Walka nie powinna być specjalnie trudna, o ile użyjemy techniki Kamejameja, przy której SaE odzyskuje życie. Ataki SaE pozwalają jej na zdejmowanie negatywnych statusów, uciszanie przeciwnika i leczenie się. Po zwycięstwie, następuje krótka walka z bossem. Musimy użyć Beczki Drachusia do odbijania ataków SaE. Najpierw musimy zniszczyć jej barierę ochronną. Uderzenie w samą SaE spowoduje drugą walkę z jej "duchową" formą. Niekipnięta SaE ma zwiększoną silę ataków magicznych i jest o wiele bardziej odporna na ataki niektóre rodzaje broni. Aby wygrać, najlepiej użyć Noża z Agnosco.
7. Otrzymaliśmy Amulet Antymagiczny 2.0 i jesteśmy w pełni gotowi do wzięcia udziału w turnieju. Otrzymaliśmy też klucz do tajemniczej skrzynki w Sh*tboxie.
8. Wchodzimy do plecaka i używamy Zwoju Tele-Patacji, aby dostać się z powrotem do Shoutboxu. Możemy odwiedzić Pata, porobić inne zadania, albo od razu przejść do udziału w turnieju.
9. Pierwsza walka w turnieju jest z Finwe. Nie jest on zbyt wytrzymały, ale robi częste uniki i zatruwa nas. W tej walce kluczem jest cierpliwość i umiejętności, które atakują kilkakrotnie. (Np. Niesamowite Puknięcie)
10. Druga walka zależy od wyniku potyczki między Cairax'em a Avarą. Możemy wpłynąć nad przebieg walki, jeśli wcześniej porozmawialiśmy z Rashą. Oddanie Cairax'owi Boskiego Zwoju Cheatera spowoduje jego zwycięstwo. To z nim będziemy walczyć w następnej rundzie. Jeżeli zrezygnujemy z oddania mu zwoju, lub zwyczajnie postanowimy go zatrzymać, Cairax przegra, a naszym przeciwnikiem będzie Avara. Obie walki są dosyć wymagające. Cairax zadaje dosyć duże obrażenia, ale jest podatny na ataki z łuków i biczy. Avara leczy się "konradzimi" atakami, więc używanie Konradobójcy w tej potyczce nie jest wskazane. Uderzenia pięścią to już inna historia.
11. Ostatnia walka w turnieju jest z Angiusem, który jest bardzo wytrzymałym przeciwnikiem z dużą ilością HP. Najlepiej użyć piwa lub rumu, oraz Konradobójcy. Dodatkowo, noszenie Ultimowej Kiecki częściowo zredukuje zadawane nam przez Angiusa obrażenia. O manę nie musimy się martwić, ponieważ Angius jest wyjątkowo podatny na wysysanie many.
---------
12. Po wylądowaniu na Starej Ultimie (Martwej Ultimie), możemy się rozejrzeć, lub pójść w górę, do Nowej Ultimy. Znajdziemy tam Avarę, która pokieruje nas przez całą przygodę.
13. Avara da nam klucz i wyśle nas na pogawędkę z Rambo. Jego dom znajduje się tuż obok. Ten każe nam poszukać Sojity i poprosić go o naukę specjalnej techniki. Okazuje się, że Sojita spędza swój wolny czas stojąc w Wymiarze Zombika. Aby się do niego dostać, trzeba przejść przez kominek w domu Zombika.
14. Sojita zgadza się nam pomóc, ale nie za darmo. Nippończyk jest głodny, a jego głód może zaspokoić tylko dziesięć sztuk Sushi. Możemy je nabyć od Kanumerki, stojącego tuż przy magicznym krysztale do zapisu gry w Nowej Ultimie.
15. Zanosimy Sushi i uczymy się techniki, której użyjemy do pokonania Maliana. Po wyjściu z Wymiaru Zombika, okazuje się że jest już noc i powinniśmy się zdrzemnąć. Podczas snu, nasz mały Kabelek zostaje bezczelnie okradziony przez grupkę fanów Maliana. Każą nam przyjść na Cmentarz, znajdujący się na drodze pomiędzy Starą a Nową Ultimą.
16. Na miejscu przyjdzie nam walczyć z Sunshine. Jako, że podstępna dziewka potrafi świetnie wkurzać, w walce przyda nam się Zbroja Lorda Piksela, jeżeli ją posiadamy. Sunshine jest wyjątkowo podatna na ataki pięściami i wszystkim, co ma ostrze.
17. Po zwycięstwie, nadal pozostaje nam problem zaginionej broni - Konradobójcy. Diablo gdzieś czmychnął z naszą ukochaną bronią. Możemy jednak łatwo domyślić się, gdzie uciekł, przechodząc się po Nowej Ultimie. Przed wejściem do Zapowiedzi Gier i Dem stoi Fate i za nic nas nie przepuści.
18. Fate nie jest ani bardzo wytrzymały, ani nie unika zbyt często. Posiada on jednak serię ataków, które uciszają, ogłuszają i powodują krwawienie. A do tego skubaniec potrafi się leczyć. Najlepszym sposobem na zwycięstwo jest używanie ataków, które nie mają żadnych szczegółnych efektów.
19. Po pokonaniu Fate'a, możemy wejść do działu Zapowiedzi Gier i Dema i rozprawić się z Diablo. W ten sposób odzyskaliśmy Konradobójcę. Mamy też technikę służącą specjalnie do pokonania Maliana. Czas porozmawiać z Avarą.
20. Avara odciągnie uwagę wszystkich strażników, jeżeli ją o to poprosimy. Nie powinniśmy tego robić przed zakończeniem wszystkich interesujących nas zadań pobocznych. Po odciągnięciu uwagi strażników, możemy zdecydować się na walkę z Konrad Kingiem, lub zwyczajnie udać się do zamku Maliana.
21. Wewnątrz znajduje się pomieszczenie po lewej, gdzie możemy zapisać grę. W pokoju znajduje się też Sake, które może nam się przydać podczas nadchodzących walk. Naszym pierwszym przeciwnikiem jest Ozzma SSJ2. Jeżeli pomogliśmy jej odzyskać Cynamonka we wcześniejszej części gry, będzie bardziej wymagającym przeciwnikiem.
22. Następnym przeciwnikiem jest sam Malian. Konradobójca to broń, która jest niezbędna do wygrania tej walki. Dosłownie. Zwyczajnie nie da się go zabić inną bronią. Malian używa Kryształu Ultimy, który chroni go przed atakami. Możemy jednak tymczasowo zdjąć mu tego buffa, stosując "Technikę Tysiąca Spoilerów". Przez krótki okres czasu pozwoli nam to na zadawanie mu obrażeń. Malian jest bardzo wymagającym przeciwnikiem i nie polecam z nim walczyć nie używając Sake, lub "Pijanego Prosięcia". Tyran potrafi się leczyć, wywoływać ślepotę i odbierać nam manę. Jeżeli udało nam się odblokować "Czerwonego Kapturka", jest to bez wątpienia najlepszy wybór przy walce z tym bossem.
23. Kolejna walka jest z Ayene i Lartarin, lub Ayene i Yoroiookami. Zależy to od naszych wyborów i interakcji z postaciami podczas gry. Ayene zadaje dosyć duże obrażenia, szczególnie swoimi umiejętnościami. Do tego ma pokaźną ilość HP i potrafi wywoływać ogłuszenie. Lartarin ma umiejętność częściowo chroniącą ją przed atakami, potrafi kraść życie i potafi wkurzać. Yoroiookami jest odporny na ataki, szybki, a do tego potrafi nakładać klątwy, które nas osłabiają. Pierścień z Hope, Ulti-Pralka 2000 lub Medalion Krwawego Księżyca mogą okazać się przydatne. Dodatkowo, Ayene jest wyjątkowo podatna na egzorcyzmy (Nóż z Agnosco), a Yoroiookami i Lartarin są podatni na wiele rzeczy. Skuteczną bronią przeciw nim byłaby Lunatera, Bicz Viuu, lub Halabarda Latliari. Dodatkowo, Lartarin łatwo wkurzyć.
24. Gratuluję, prześliśmy podstawkę! Czas na dodatek.
-----------
25. Zabieramy Macki ze skrzynki w siedzibie Maliana i wychodzimy z pomieszczenia. Odbywamy krótką pogawędkę z RPU o naszym planie pokonania Zrodzonego ze Spamu. Zostajemy wysłani z misją cofnięcia się w czasie, ale żeby to zrobić, musimy zyskać przepustkę do Starej Ultimy. (Martwej Ultimy)
26. Przepustkę zyskamy od Aruki, za wykonanie jego zadania. Znajduje się on w piwnicy, w dziale Zapowiedzi Gier i Dema. Wykonanie jego zadania polega na wepchnięciu Avarona w szczelinę w podłodze. Po uzyskaniu przepustki możemy udać się do Starej Ultimy. Po wschodniej stronie jest wejście do działu VIP. To do tego miejsca służy zdobyta przepustka.
27. W nowo znalezionej lokacji możemy od razu przejść przez drzwiczki, prowadzące nas prosto do przeszłości Ultimy. No, nie prosto, ponieważ po drodze kończymy w zupełnie złym miejscu. Aby się z niego wydostać, musimy pozbyć się złowrogiego misia, którego Kable rozpoznał z drugiej części gry. Następnie podchodzimy do stołu i pijemy "piwo". Scenka odeśle nas do przeszłości Ultimy.
28. Na miejscu szukamy Melvina, którego planujemy się pozbyć. Znajduje się on w sekcji dla VIP'ów. Możemy pozwiedzać, lub przejść do rzeczy, po czym powrócić do teraźniejszości, używając wehikułu czasu. (Drzwi)
29. Lądujemy z powrotem w Starej Ultimie. Możemy śmiało wrócić na Nową Ultimę i porozmawiać z RPU. Portal do Gospody RM jest teraz dla nas otwarty.
------------
30. Po przejściu przez portal, natrafiamy na wredne drzwi, które nie chcą nas przepuścić. Możemy zdobyć hasło, czytając tabliczkę tuż obok. Brzmi ono "ciacho", "ciastko", "ciastka" lub "ciacha.
31. Możemy od razu przejść do pozbycia się Melvina, ale najpierw musimy pogadać z RPU. Stoi on na wschód od Gospody RM, tuż przy Gospoda RM Archive. RPU odda nam swoją broń, która jest niezbędna do pozbycia się Zrodzonego ze Spamu.
32. Nie możemy się dostać do portalu, ponieważ strych jest zamknięty. Okazuje się, że to Fate go posiada. Po wygłupach, odmawia nam oddania klucza bez pozwolenia Jazzwhisky.
33. Gabinet Jazza znajduje się na zachód od wejścia do Gospody RM. Jazzwhisky daje nam questa na pokonanie Ska'cia. Ruszamy wykonać zadanie prosto do Gospody RM! Ska'ciu jest dosyć silnym przeciwnikiem. Zadaje ogromne obrażenia, a do tego często unika ataków. Najlepszym wyjściem byłoby pokonanie go, zanim się przemieni. Najbardziej efektywne będą zwykłe uderzenia pięścią. Najlepszą bronią jest prawdopodobnie Katana Delier, lub jej ulepszona wersja.
34. Po pokonaniu Ska'cia ruszamy do Jazza, który daje nam pozwolenie na wzięcie klucza. Fate z radością nam go daje, prosząc o to, byśmy nigdy nie wracali.
35. Przechodzimy przez portal i pojawiamy się na uroczej pustyni pełnej spamu i Spamurajów. Możemy ich pominąć i ruszyć prosto do bazy Melvina.
36. Wewnątrz bazy dochodzi do walki z Rahimem i Zombikiem. Rahim używa głównie klonów, okazjonalnie zatruwając cię. Nie jest jednak zbyt wytrzymały na ataki. Zombik sam nie jest zagrożeniem, ale nie dosyć, że ma zmutowane zwierzątko, to okazjonalnie leczy siebie, stwora i Rahima. Zombik jest podatny na ataki nie mające nic wspólnego z magią.
37. Pokonaliśmy Zespół Tsukuru i pozostaje nam przejście przez jakiegoś rodzaju bramę. Aby przez nią przejść, należy zwyczajnie odegrać scenkę zapisaną w notatkach Melvina, stając na odpowiednie miejsca. Prawidłowa kolejność, to Bohater -> Wróżka -> Smok -> Mnich -> Strażnik -> Wiedźma -> Kupiec.
38. Wewnątrz znajduje się Melvin, wraz z pomagierami. Twoimi pierwszymi przeciwnikami w komnacie jest X-Tech i Viuu. Zależnie od naszych wyborów podczas gry, może im asystować Amelanduil. Najlepszą bronią do walki przeciw Viuu jest Halabarda Latriari, Weaboo lub Otaku Slayer. X-Tech ma bardzo silny pancerz, jednak jest bardzo podatny na ataki żywiołami. Lunatera lub Weaboo/Otaku Slayer są dobrym wyborem, także jeśli do walki dołącza Amelanduil. Feniks jest prawdopodobnie najlepszym partnerem w tej walce.
39. Po pokonaniu grupki przeciwników, X-Tech zmienia formę. Nadal jest podatny na żywioły, ale niektóre z innych rodzajów ataków nie przynoszą żadnych efektów. X-Tech jest wyjątkowo podatny na wkurzenie.
40. Ostatnim przeciwnikiem jest sam Melvin. Nie walczy on jednak sam, ma bowiem grupkę zmutowanych, dziwacznie wyglądających Konradów. Najlepiej od razu skupić się na zbanowaniu Melvina używając Banhammera, zupełnie ignorując Kondzie i skupiając się na leczeniu Kable.
Gratulacje! Ukończyłeś/Ukończyłaś grę! <3
Proszę o zgłaszanie wszelkich błędów na PW.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-11-15 05:34 przez Yoroiookami.)
|
|