Upadek Wielkich
Aktualny czas: 20-06-25, 21:08 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VX] Upadek Wielkich
Allemov Offline
*


Liczba postów: 75
Dołączył: 29-07-13

Pomógł: 2



Post: #1
Upadek Wielkich

Witajcie!

Cóż, nad swoim pierwszym projektem siedzę już ponad dwa lata. Czasem zdarzało się, że zadawałem Wam w związku z nim pytania i w zasadzie tylko z nich ktoś może mnie tutaj kojarzyć. Albo z "Morza Studów" aczkolwiek wątpię. W każdym razie - to i jego pierwszy zwiastun.

KLIKNIJ BY PRZENIEŚĆ SIĘ DO FILMU YT

Znając życie pewnie zdarza się robić Wam bardziej skomplikowane rzeczy. Chociażby przez sam fakt, że część z Was posiada umiejętność pisania skryptów. Niemniej wydaje mi się, że choć rzuciłem się na głęboką wodę udało mi się już teraz zrealizować moje główne ambitne dość założenia - jak np. podział mapy na kwadraciki 13x17, do których dostęp trzeba sobie wywalczyć oraz połączenie tego z ideą otwartego świata, czyli iść można niemal zawsze do góry, w prawo, w lewo i w dół. Kratek takich jest już 130, a docelowo ma być jakieś 150. Gra wg. beta testerów trwa 8-9 godzin i gra się dobrze. Pracuję jeszcze nad drobiazgami i częścią mapy. ;)

O wszystkim więcej powiem kiedy zaprezentuję Wam już samą grę. Choć przyznam długo zastanawiałem się, czy pisać tutaj o swoim projekcie, bo to co podoba się (na razie kilku wybranym) osobom nieobeznanym w Makerze, wcale nie musi podobać się Wam i mam tego świadomość... Boję się, że wylejecie na mnie kubeł zimnej wody i będę miał poczucie straconego czasu. :/

Opis fabuły:
Spoiler: (Otwórz)
Screeny:
Spoiler: (Otwórz)
Pozdrawiam serdecznie!
Ryszard 'Allemov'
17-10-14 22:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
X-Tech Offline


Liczba postów: 876
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 23



Post: #2
RE: Upadek Wielkich

Jestem ciekaw gry i rozgrywki i prowadzenia fabuły.

Ogólnie używasz grafik w japońskim stylu i miej tego świadomość, że to są grafiki w stylu anime. Japońskie erpegi charakteryzują energetyczna muzyką (najczęściej opartą na elektronice), oraz wieloma postaciami pełnymi energii (która wynika z dialogów i ich zachowań i tego co robimy wskutek ich wybryków), częstymi zwrotami akcji i niespodziewanymi przygodami. Muzyka w trailerze w ogóle stylowo mi nie pasuje do tego co pokazujesz na screenach. Gra może być dobra, ale ja ci tego nie określę, bo w to nie grałem.


Co go wyglądu map to wyglądają dobrze te lokacje, na których jest sporo ludzi i widać, że coś się dzieje. Ma to żywy klimat, który kojarzę z jrpgów. To ciekawi.



Ogromna ilość przedmiotów, które mają jakiś użytek jest interesująca. Dopóki nie dasz gry nic się nie da o niej napisać. Nie wiem też nic o muzyce i na czym ma głównie polegać rozgrywka i co oferuje od strony rozgrywki - co tutaj możemy robić.

Ciekawi mnie ta idea odkrywania kwadratów. To może być naprawdę ciekawa gierka z pomysłem, ale trudno to stwierdzić czy ciekawie zrealizowanym. W sumie to czekam. Ciekawi mnie ta gra.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-10-14 22:44 przez X-Tech.)
17-10-14 22:35
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Yoroiookami Offline
*


Liczba postów: 985
Dołączył: 01-05-13

Pomógł: 137



Post: #3
RE: Upadek Wielkich

Gra prezentuje się bardzo ładnie. :klaszcze: Nie mogę się doczekać. smiles

[Obrazek: mt4dzY7.png]
[Obrazek: k5KQGOe.png]
17-10-14 23:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Allemov Offline
*


Liczba postów: 75
Dołączył: 29-07-13

Pomógł: 2



Post: #4
RE: Upadek Wielkich

@X-Tech
Nie ukrywam, że grafika postaci i przeciwników jest tym co najmniej z całej gry pasuje do klimatu świata w którym akcja gry się toczy. Bo jest to świat jasno określony i zarówno on, jak i historia w grze opowiedziana powstały w mojej głowie zanim w ogóle o gry utworzeniu pomyślałem. Uznałem, że wygląd nawiązujący do anime, mogę zaakceptować w ramach kompromisu - nie można przecież zrobić wszystkiego, szczególnie jak się studiuje kulturoznawstwo, a nie informatykę. Oczywiście, najlepiej do tego pasowałaby grafika obrazująca idealnie charakter mojego świata fantasy, dedykowana mu. Ale gdybym coś takiego sobie założył gra nigdy by nie powstała...

Za to soundtrack idealnie pasuje do tego co przedstawia sama fabuła i jest wybrany z setek przesłuchanych w tym celu utworów Creative Commons. ;p

Przedmiotów jest rzeczywiście naprawdę dużo. To jedna z rzeczy na którą położyłem nacisk. I bynajmniej takie np. przepisy nie są przepisami tylko z nazwy. Bohater może za ich pomocą, ze wskazanych składników wytworzyć strawę, a po opróżnieniu miski, jeśli nadal ma odpowiednie składniki może sobie zrobić nawet dokładkę, bez kupowania nowej - bo naczynia nie znikają, jak w co poniektórych grach bywało. ;)

@Yoroiookami
Cieszę się niezmiernie. :)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-10-14 23:52 przez Allemov.)
17-10-14 23:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
ReetzO Offline
*


Liczba postów: 101
Dołączył: 03-05-14

Pomógł: 1



Post: #5
RE: Upadek Wielkich

Wygląda schludnie :) Wyjątkowo liczę na prostego RPGa.
Powodzenia.
17-10-14 23:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Altan Offline
*


Liczba postów: 88
Dołączył: 16-07-14

Pomógł: 1



Post: #6
RE: Upadek Wielkich

Czy to będzie jedyny pierwszy projekt który wypali?
Gra jak na razie prezentuje się bardzo dobrze. Ja też liczę na prostego rpg jak ReetzO.
:D

Nudzi mi się... ;__;
18-10-14 10:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Allemov Offline
*


Liczba postów: 75
Dołączył: 29-07-13

Pomógł: 2



Post: #7
RE: Upadek Wielkich

[Obrazek: 16019698167_6e48c1438e_o.png]

W ramach pewnej ciekawostki wrzucam screen mojego planu świata gry pokazujący postępy w kwestii jego tworzenia. :P

Jest też mini-artykulik na blogu: http://morzestudow.wordpress.com/2015/01...step-prac/

Mam cichą nadzieję, że uda mi się opublikować grę jeszcze w tym tygodniu, aczkolwiek niczego nie mogę obiecać. ;)

PS. Jak coś to tylko mapa części naziemnej. Z oczywistych względów nie zaznaczyłem tutaj podziemi. :P
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-01-15 17:14 przez Allemov.)
05-01-15 17:11
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Lamira Offline
*


Liczba postów: 1
Dołączył: 04-02-15

Pomógł: 0



Post: #8
RE: Upadek Wielkich

Zapowiada się interesująco. Lubię ostatnio gry idące w tym kierunku.

Komputerowe Akracing
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-09-15 12:27 przez Lamira.)
04-02-15 13:28
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Athanor Offline
*


Liczba postów: 143
Dołączył: 10-11-13

Pomógł: 7



Post: #9
RE: Upadek Wielkich

(05-01-15 17:11)Allemov napisał(a):  [Obrazek: 16019698167_6e48c1438e_o.png]

W ramach pewnej ciekawostki wrzucam screen mojego planu świata gry pokazujący postępy w kwestii jego tworzenia. :P

Jest też mini-artykulik na blogu: http://morzestudow.wordpress.com/2015/01...step-prac/

Mam cichą nadzieję, że uda mi się opublikować grę jeszcze w tym tygodniu, aczkolwiek niczego nie mogę obiecać. ;)

PS. Jak coś to tylko mapa części naziemnej. Z oczywistych względów nie zaznaczyłem tutaj podziemi. :P

Wiedziałem, że krówka lego nie jest przypadkiem na twoim avku, dzięki za bloga, poczytam sobie mrgreen

Trochę mało widać, ale mam nadzieję będzie piknie.

To jest sygnatura która nikogo nie obchodzi, bo informacje tutaj wypisane są kłamstwem.
Slave:
Gra nigdy nie wyjdzie. Demo gotowe do wrzucenia.
Pożoga:
Gra ma wyjść przed końcem roku (prawdopodobnie).
The Room:
Ruszyły pierwsze szkice.
04-02-15 19:41
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Adrapnikram Offline
*


Liczba postów: 571
Dołączył: 04-10-13

Pomógł: 45



Post: #10
RE: Upadek Wielkich

(04-02-15 13:28)Lamira napisał(a):  Zapowiada się interesująco. Lubię ostatnio gry idące w tym kierunku.


Gra jest już do pobrania od miesiąca. :D
04-02-15 23:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.