Podmiana tilesetów
Aktualny czas: 20-06-25, 18:50 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VX / VXAce] Podmiana tilesetów
Angius Offline
*


Liczba postów: 48
Dołączył: 30-04-13

Pomógł: 6



Post: #1
Podmiana tilesetów

~ Tile Swap 2.0 ~


Krótki opis:
Skrypt umożliwia podmianę tilesetów na inne, np. czystej wody na brudną, czy litej ściany na pękniętą.

Autor:
Tsukihime

Skrypt:
Spoiler: (Otwórz)
Screeny:
Spoiler: (Otwórz)
Dodatkowe informacje:
INSTRUKCJA używania skryptu
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-05-13 15:03 przez Angius.)
11-05-13 15:03
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
X-Tech Offline


Liczba postów: 876
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 23



Post: #2
RE: Podmiana tilesetów

pos_swap(x, y, tileID, layer, map_id) (WZÓR)

wpisuję na przykład:

pos_swap(15,16,17,A,2)

i wyskakuje błąd nawołujący do:

game interpreter A

Totalnie bez sensu, a przecież pisze wyraźnie
x,y, koordynaty
tileid - id klocka, na który się zmieni kloc z x,y
layer - warstwa
map_id - id mapy


coś jest nie tak ? Na logikę nie. Gdzie tu sens ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-07-14 13:59 przez X-Tech.)
19-07-14 13:57
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Ayene Offline
*


Liczba postów: 758
Dołączył: 09-04-13

Pomógł: 112



Post: #3
RE: Podmiana tilesetów

Bo "layer" nie jest zmienną typu "char" tylko "integer". Spróbuj zamiast "A" w argumentach wywołania wpisać np. "0".

[Obrazek: aye_furniture_pres.png]
19-07-14 14:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
X-Tech Offline


Liczba postów: 876
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 23



Post: #4
RE: Podmiana tilesetów

Już to ogarnąłem musi być:


pos_swap(26, 32, "A17", 2)

layer i id klocka to musi być jedno
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-07-14 14:16 przez X-Tech.)
19-07-14 14:05
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Ayene Offline
*


Liczba postów: 758
Dołączył: 09-04-13

Pomógł: 112



Post: #5
RE: Podmiana tilesetów

Nie musi być jedno, layer to layer, To co wpisałeś "A17" to połaczony tile z jego indeksem. Według Twojego wywołania zmieniasz element z warstwy (layer) drugiej na 17 z zakładki A. Możesz dodać jeszcze jeden argument - ID mapy.

[Obrazek: aye_furniture_pres.png]
19-07-14 14:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
X-Tech Offline


Liczba postów: 876
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 23



Post: #6
RE: Podmiana tilesetów

Zgadza się !

Nie czaję tego layer stąd ten problem.

Ktoś rozumie warstwy z VX ace ?

Zgaduję:

A1,2,3,4,5= layer 1
B= layer 2
C= layer 3
D= layer 4
E= layer 5

?

or

A1=1 layer
A2=2 layer
A3=3 layer
A4=4 layer
A5=5 layer
B=6 layer
C=7 layer
D=8 layer
E=9 layer

?

OR

A1,2,3,4,5 = layer 1
B,C,D,E = layer 2

?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-07-14 14:57 przez X-Tech.)
19-07-14 14:52
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Ayene Offline
*


Liczba postów: 758
Dołączył: 09-04-13

Pomógł: 112



Post: #7
RE: Podmiana tilesetów

Warstw masz 3, od 0 do 2:
0 to podłoga i ściany z A1-A5.
1 to elementy z A1-A2, które możesz nałożyć na wasrtwę 0, czyli dziury, pęknięcia, lilie, patyki na wodzie, itd.
2 to reszta elementów z B-E.

[Obrazek: aye_furniture_pres.png]
19-07-14 15:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
X-Tech Offline


Liczba postów: 876
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 23



Post: #8
RE: Podmiana tilesetów

http://forums.rpgmakerweb.com/index.php?...area-type/ To jeszcze bardziej popaprane niż sadziłem...Layery zmieniają się wg. ustawienia stylu tileseta. Warstwy są wg. pionowych kolumn.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-07-14 18:06 przez X-Tech.)
19-07-14 18:03
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.