Założenie małego studia ekipy
Aktualny czas: 28-04-26, 21:04 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja

Wątek zamknięty 
[VX / VXAce] Założenie małego studia ekipy
ReKk Offline
*

Liczba postów: 6

Założenie małego studia ekipy

Witam otóż poszukuje kilku ludzi do założenia małego studia.Oczywiście do robienia gier w RPG MAKERZE.Ja mógłbym pisać fabułe,dialogi i zająć się mapingiem.Niestety w tworzeniu titelsów i skryptowaniu jestem kompletnie zielony.Wszystkich zainteresowanych proszę o post lub o napisanie pod ten adres madnessrekk@gmail.com w temacie wpisać Rpg maker.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-08-13 01:48 przez ReKk.)
23-08-13 17:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
hans Offline
*

Liczba postów: 19

RE: Założenie małego studia ekipy

Czyli ty robisz najłatwiejsze i najprzyjemniejsze, a inni odwalają czarną robotę? Nie Dzięki. :-?

"Nienawidzę cytatów" - Ralph Waldo Emerson

W tworzeniu:
INSIDE
Postapokaliptyczne Rpg
23-08-13 21:22
"Pomógł" przyznał(a):
PaayJer Offline
*

Liczba postów: 38

@Zajonc
A wypluj to i najlepiej jeszcze Domestosa wypij! Uważasz, że wymyślanie fabuły to łatwe zadanie? Uważasz, że dobre dialogi może zrobić każdy? Jeśli Rekk specjalizuje się w czymś takim oznacza to, że zrobi to dobrze. A że to najprzyjemniejsze? Jak ktoś robi grafiki to dla niego one są najprzyjemniejsze.

[Obrazek: 20481.gif]
Kursy PJ!!!
[Kurs 1] Kliknij tutaj!
[Kurs 2] Kliknij tutaj!
[Kurs 3] Kliknij tutaj!
[Kurs 4] Kliknij tutaj!
23-08-13 22:30
"Pomógł" przyznał(a):
Rave Offline
*

Liczba postów: 327

Dokładnie. Ja np. lubię bawić się eventami i ogólnie programować (grafikę też lubię).

Każdy robi to co umie i lubi - w ten sposób powstają najlepsze gry.

Ja niestety się na to nie piszę, bo nie widzę w RM dobrej drogi do sprzedaży gier - po za wyjątkami jak To The Moon, ciężko sprzedać makerówkę.

Ale jak będziecie potrzebować speca od CraftStudio, Unity albo GameDevelop to chętnie się na to piszę ;).