Anaztazja
Aktualny czas: 20-06-25, 21:17 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VXAce] Anaztazja
Pokuta Offline
*


Liczba postów: 46
Dołączył: 12-08-14

Pomógł: 0



Post: #1
Anaztazja

Witam, pozwólcie, że na początek przedstawię krótką historię tego małego projektu.
"Anaztazja" startowała jako malutki projekt treningowy który miał mnie przygotować na stworzenie czegoś większego, gry którą śmiało mógłbym umieścić do pobrania na tej stronie ;) Pobrałem więc demo RPG Maker VX (wtedy jeszcze testowałem który Maker mi najbardziej odpowiada) i zacząłem projektować.
Potem okazało się, że mogę wysłać na pewien mały konkurs grę zrobioną w RPG Makerze i postanowiłem zrobić krótką grę, niestety się spóźniłem o parę minut i konkurs zawaliłem :P
Zostałem więc z projektem którego szans w VX dokończyć nie miałem bo licencja się kończyła, dla zabawy dobudowałem parę lokacji i na tym się skończyło... ;)
Parę miesięcy temu kupiłem na Steamie RPG Maker VX ACE i z ciekawości zacząłem sprawdzać w internecie czy nie da się projektu przenieść z VX na VX ACE i ku mojemu zaskoczeniu udało się :)
A więc zamiast robić nowy projekt postanowiłem rozwinąć ten bo okazało się, że podczas tworzenia tego "treningowego" projektu poszedł on dalej niż się spodziewałem i stał się dla mnie osobiście czymś więcej. Stąd też potrenowałem na innych i następnie rozwinąłem "Anaztazję" której zapowiedź dziś wam pokazuję :)
Jestem po prostu ciekawy czy pomysł spodoba się innym ludziom i warto go rozwijać (oraz dalej naprawiać) czy też nie i lepiej brać się za inny projekt.

Dziękuję za przeczytanie wstępu i zapraszam do opisu projektu :)

Fabuła:
Budzisz się w jakimś dziwnym miejscu przypominającym piekło, dookoła same gorące skały i lawa. Nie pamiętasz kim jesteś i jak się tu znalazłeś, jedyne co sobie przypominasz to imię "Anaztazja" a w głowie słyszysz szepty które każą iść ci dalej. Nie mając innego wyboru podążasz za głosami by odkryć prawdę o sobie... oraz odnaleźć tajemniczą kobietę.
Czy uda Ci się odkryć kim tak naprawdę jest Anaztazja oraz odzyskać wspomnienia?

Tak mniej więcej można opisać fabułę gry nie zdradzając zbyt wiele, historia jednak w kluczowych momentach zmieni tor i z prostej z pozoru opowieści o odnalezieniu kobiety i odzyskaniu wspomnień zamieni się w coś o wiele większym znaczeniu.

Zalety gry:
Duża liczba dialogów
Wybór pomiędzy "Drogą umysłu" i "Drogą Walki" pozwalający graczowi przejść kluczowe fragmenty gry rozwiązując zagadki lub podjąć się walki! Każda ze ścieżek często prowadzi do innych sytuacji i lokacji oraz w pewnym sensie modyfikuje misję (ale nikt nigdy nie jest stratny!).
Bogata ścieżka dźwiękowa*
System szacunku- postacie z drużyny reagują na zachowanie gracza i patrzą na niego z szacunkiem lub pogardą. Każda z dróg daje inne dialogi a także zmienia się ich reakcja podczas walki.
Konsekwencje wyborów- wybory dokonane przez gracza mają swoje konsekwencje w dalszej grze.*
Swój własny świat- żadnego odgapiania od innych twórców i wielkich produkcji typu "Gothic". Świat w "Anaztazji" jest moją własną wizją i jedyne rzeczy które mogą wydać wam się znajome to ester eggi.

*Gwiazdką oznaczyłem te zalety których w demie za bardzo nie widać. Ścieżka dźwiękowa jest bogata i na dysku mam całą masę utworów (żadnych wycinek z wielkich produkcji, tych mniejszych też ;)) ale ostatecznie nie są one jeszcze do końca wklejone w grę i zastępują je "placeholdery" muzyki z RPG Maker VX i VX ACE. Oczywiście w pełnej wersji muzyka z tych programów też będzie użyta ale trochę rzadziej niż ma to miejsce w demie. Czemu tak się stało? Po prostu nie miałem czasu oddzielić muzyki dla jednej i drugiej produkcji i nie chciałem by się coś namieszało. "Placeholdery" występują też w lokacjach (te przeklęte góry ;)) i dla tego ostatecznie nie gwarantuję, że lokacje które widzicie w demie są finalnej jakości bo zamierzam je poprawiać (zastanawiam się tylko w jakim kierunku pójść).
Drugą "gwiazdką" są wybory moralne, te rzecz jasna mają przełożenie na całą opowieść a demo zawierające fragment nie pokazuje ich zbyt dobrze, musicie mi wierzyć na słowo :)

Screeny:
Jako, że wszystkie screeny pochodzą z dema nie umieszczam ich wiele, nie chcę psuć zabawy.
AKTUALIZACJA (31.07.2015)
Nowy screen:
Spoiler: (Otwórz)
UWAGA! Opis może zawierać drobne spoilery początku historii w grze.
Opis Świata:
Spoiler: (Otwórz)

Opis bohaterów:
Ty- Nie pamiętasz jak się nazywasz stąd też jesteś zwany w grze jako "Ty" ;) Masz luki w pamięci i musisz szybko odkryć prawdę kim jesteś.

UWAGA!
Reszta opisów jest w spoilerze, jeżeli nie chcesz psuć sobie zabawy przed zagraniem chociażby w demo zalecane jest nie otwieranie spoilera.

Spoiler: (Otwórz)
Najważniejsze przedmioty:
UWAGA- zawiera drobny spoiler początku.
Spoiler: (Otwórz)
Z opisu to by było na tyle na obecną chwilę, tak myślę ;)
Proszę, żebyście zagrali i wystawili opinię o demie, jak wam się podobało i co najlepiej zmienić. Zdaję sobie sprawę, że mapping jest słaby ale grafikiem dobrym nie jestem, staram się jak mogę i może w końcu się wyrobię ;)
Testowałem demo wielokrotnie próbując doprowadzić je do stanu idealnego, niestety "Anaztazja" przeszła naprawdę długą i ciężką drogę (mocno zahaczała się o skasowanie projektu i porzucenie) przez co mogłem nie wychwycić niektórych błędów. A więc jeśli znaleźlibyście jakiś błąd (np. wychodzący za ekran i nieczytelny tekst, błąd mapy itp.) to proszę byście dali mi znać, z chęcią naprawię :)
Proszę też o trochę wyrozumiałości, to mój pierwszy projekt który można faktycznie nazwać grą. Zdaję sobie sprawy, że z początku widać, że była robiony na konkurs i używałem głównie tillsetów z oryginalnego RPG Makera VX ale w pełnej to się zmieni, obiecuję :)

Odpowiedzi na niektóre pytania które mogą paść ;):
Czy to twoja pierwsza gra?- Wcześniej robiłem tylko projekty na których się uczyłem, "Anaztazja" jest pierwszą grą którą pokazuję innym :)
Z ilu osób składa się twój zespół?- Jestem tylko ja.
Czemu pokazujesz tu grę robioną na konkurs?- Bo ostatecznie tam nie trafiła i ją rozbudowałem.
Boisz się krytyki?- Nie, liczę, że będziecie szczerzy ;)
Ile zajmuje przejście dema?- Nie powinno zająć dłużej niż godzinę, góra półtoraj. Można też skończyć o wiele szybciej, zależy od pewnego wyboru.
Jaki jest system zapisów?- Zapisywanie ręczne, jednak jeżeli gracza czeka trudny fragment gry automatycznie pojawi się możliwość jej zapisania.
Czy będziesz coś jeszcze w grze zmieniał?- Tak, wciąż balansuję walkę, myślę nad uatrakcyjnieniem map i nowymi misjami oraz dialogami.
Ponad 343 MB? O-O Czemu aż tyle?- Pewnie przez konwersję z VX zwiększyła się i objętość. Przepraszam i obiecuję, że zrobię wszystko by ją zmniejszyć!

AKTUALIZACJA:
Usunąłem starą wersję demo ponieważ nie jest już ona aktualna. Nowa wersja pojawi się za jakiś czas.
Planuję wydać ją max do końca wakacji.

Na razie tylko jeden link z pobraniem, jutro postaram się wrzucić więcej.
Jest to wersja z RTP.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-08-15 16:38 przez Pokuta.)
15-12-14 01:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Amelanduil Offline
*


Liczba postów: 303
Dołączył: 30-04-13

Pomógł: 35



Post: #2
RE: Anaztazja

Masz jakieś dziwne te dźwięki w grze, bo praktycznie wszystko w BGM jest wrzucone po 2 razy. Stąd pewnie ta dziwna waga gry.

Co do samej gry...
...
Dlaczego można wejść w lawę?!
I dlaczego ta perspektywa jest tak okaleczona? W ogóle wszystko jest takie niestaranne, nie tam gdzie powinno, ze złym blokowaniem T_T
W dodatku te wszechobecne porady dają wrażenie jakbyś traktował gracza jak kompletnego bakłażana, dla którego szczyt możliwości intelektualnych to włączenie monitora.
Sprawdzanie tego dema to strata czasu.
15-12-14 14:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
X-Tech Offline


Liczba postów: 876
Dołączył: 03-05-13

Pomógł: 23



Post: #3
RE: Anaztazja

(15-12-14 14:45)Amelanduil napisał(a):  Masz jakieś dziwne te dźwięki w grze, bo praktycznie wszystko w BGM jest wrzucone po 2 razy. Stąd pewnie ta dziwna waga gry.

Co do samej gry...
...
Dlaczego można wejść w lawę?!
I dlaczego ta perspektywa jest tak okaleczona? W ogóle wszystko jest takie niestaranne, nie tam gdzie powinno, ze złym blokowaniem T_T
W dodatku te wszechobecne porady dają wrażenie jakbyś traktował gracza jak kompletnego bakłażana, dla którego szczyt możliwości intelektualnych to włączenie monitora.
Sprawdzanie tego dema to strata czasu.


I to ma być niby powód przez który polecasz demo jako stratę czasu ?
A co z resztą opisanych zalet ? Tutoriale do gier to dobra rzecz.
Co z resztą wymienionych elementów - gra je spełnia ?
15-12-14 15:32
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Pokuta Offline
*


Liczba postów: 46
Dołączył: 12-08-14

Pomógł: 0



Post: #4
RE: Anaztazja

(15-12-14 14:45)Amelanduil napisał(a):  Masz jakieś dziwne te dźwięki w grze, bo praktycznie wszystko w BGM jest wrzucone po 2 razy. Stąd pewnie ta dziwna waga gry.

Tak jest, sam to dzisiaj zauważyłem i pracuję już nad naprawieniem tego tak by gra się nie sypała.

Cytat:Co do samej gry...
...
Dlaczego można wejść w lawę?!
Znaczy jak wejść? Testowałem ją kilka razy i za każdym razem po wejściu w lawę kończyła się napisem "game over". Ma to za zadanie zmusić gracza by uważał na swoje kroki i nie wpadł do lawy.

Cytat: I dlaczego ta perspektywa jest tak okaleczona? W ogóle wszystko jest takie niestaranne, nie tam gdzie powinno, ze złym blokowaniem T_T
Możesz rozwinąć? Czemu według ciebie perspektywa jest okaleczona?
Gdzie dokładnie jest złe blokowanie? Gracza blokują tylko elementy które normalnie zablokowały by w każdej grze (typu drzewo).
Oczywiście może gdzieś się zdarzyć błąd którego nie wykryłem ale staram się naprawiać wszystkie.

Cytat: W dodatku te wszechobecne porady dają wrażenie jakbyś traktował gracza jak kompletnego bakłażana, dla którego szczyt możliwości intelektualnych to włączenie monitora.

A to ostatnie mnie zaciekawiło bo tutorial w tej grze jest normalny... jak w każdej innej. Podstawowe zasady poruszania się po mapce i informacja jak walczyć, typowe dla prologów. Nikogo tu nie traktuję jak bakłażana, po prostu wyjaśniam zasady gry.
Muszę przyznać, że ten fragment mnie najbardziej zdziwił bo trening został dodany po przeczytaniu masy komentarzy do innych gier z RPG Makera (nie na tej stronce, głównie na zagranicznych i przy płatnych grach z RPG Makera na Steamie) w których to ludzie narzekali na brak tutoriala do gry. Postawiłem więc na szczegółowy tutorial bo nie sądziłem, że komukolwiek w dzisiejszych czasach takie coś przeszkadza.
Jeżeli jednak ktokolwiek będzie czuł się obrażony to nie ma sprawy, tutorial wyleci ;)

Cytat:Sprawdzanie tego dema to strata czasu.
Mam delikatne wrażenie, że nie do końca w nie pograłeś i opinię wystawiłeś głównie po paru minutach.
Oczywiście, szanuję ją ale sam uważam, że by grę ocenić trzeba pograć przynajmniej parę minut a demo to nawet i do końca ;) To, że gra nie podoba się z początku nie oznacza, że dalej będzie taka sama.
Jednak rozumiem "Odepchnięcie" jakie "Anaztazja" powoduje i od razu spodziewałem się negatywnych komentarzy wszak gra pod względem prowadzenia fabuły jest... specyficzna (choć na pierwszy rzut oka tego tak bardzo nie widać).

Mimo wszystko dziękuję za zagranie i wystawienie opinii, przykro mi, że straciłeś czas.

Pozdrawiam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-12-14 18:09 przez Pokuta.)
15-12-14 17:58
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Venesard Offline
*


Liczba postów: 226
Dołączył: 07-11-14

Pomógł: 36



Post: #5
RE: Anaztazja

No więc tak: pobrałem te 350 MB i zagrałem. Samouczek faktycznie może trochę przesadzony, myślę że 4 okna dialogowe na temat wchodzenia do menu i zakładania broni to za dużo. Graficznie wyłapałem sporo błędów w mappingu, urywki ścian, czasem bezsensowne rozmieszczenie (kraty montowane w ścianach tak znikąd na środku płaskiej powierzchni chociażby). Muzyka po pewnym czasie zaczęła mnie męczyć. W dialogach wyłapałem drobne błędy, czasem też ucina końcówkę zdania która znika za windowskinem (niewykluczone że to tylko u mnie taki błąd). Pomysł na fabułę ciekawy, ale w demie jeszcze niedostatecznie rozwinięty. Pracuj dalej, włóż w to więcej zapału, i będzie dobrze :)

Sam nie wiem czy coś tworzę.
15-12-14 19:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Sefiro Offline
*


Liczba postów: 18
Dołączył: 15-11-14

Pomógł: 5



Post: #6
RE: Anaztazja

Cytat:Zdaję sobie sprawę, że mapping jest słaby ale grafikiem dobrym nie jestem, staram się jak mogę i może w końcu się wyrobię ;)

Graj w inne gry z rpg makera i ćwicz to się nauczysz, bo niestety mapy w grze są słabe.
No i walki... moim zdaniem są źle zbalansowane. Przeciwnicy mają za dużo HP (kapłani ognia itp)
a techniki zużywają za dużo MP, przez co walki są cholernie długie i irytujące.

Co do tych tutoriali, nie uważam ich za minus.
Ale mnie osobiście wkurzało, to tłumaczenie wszystkiego co chwilę.

Dla mnie to RMowy "trening"... a nie demo, wiec oceniać tego nie będę ;)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-12-14 20:13 przez Sefiro.)
15-12-14 19:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Pokuta Offline
*


Liczba postów: 46
Dołączył: 12-08-14

Pomógł: 0



Post: #7
RE: Anaztazja

(15-12-14 19:22)Venesard napisał(a):  No więc tak: pobrałem te 350 MB i zagrałem. Samouczek faktycznie może trochę przesadzony, myślę że 4 okna dialogowe na temat wchodzenia do menu i zakładania broni to za dużo. Graficznie wyłapałem sporo błędów w mappingu, urywki ścian, czasem bezsensowne rozmieszczenie (kraty montowane w ścianach tak znikąd na środku płaskiej powierzchni chociażby). Muzyka po pewnym czasie zaczęła mnie męczyć. W dialogach wyłapałem drobne błędy, czasem też ucina końcówkę zdania która znika za windowskinem (niewykluczone że to tylko u mnie taki błąd). Pomysł na fabułę ciekawy, ale w demie jeszcze niedostatecznie rozwinięty. Pracuj dalej, włóż w to więcej zapału, i będzie dobrze :)

Cóż powiedzieć, lubię pisać samouczki... ;)
Pewnie w końcu to zmontuję i dam opcję zrezygnowania z samouczka na początku gry, myślę, że taka opcja będzie najlepsza.

Jak pisałem w pierwszym poście, mapping cały czas zmieniam i próbuję uatrakcyjniać to jakoś, mapki w demie nie są ostateczne.

Znikające końcówki zdania są możliwe, po konwersji z VX wszystko zaczęło wychodzić poza ekran więc musiałem je naprawiać "ręcznie" (tzn. każdy dialog z osobna otwierać i "enterować"), poprawiłem większość ale możliwe, że coś zostało. Staram się wyśledzić wszystko i naprawiać jak tylko można.

Nie ukrywam, że to właśnie głównie na historie stawiam bo pisanie to moje hobby i chciałem spróbować napisać historię z wyborami moralnymi :)

Dzięki za zagranie i rady!

Cytat:Graj w inne gry z rpg makera i ćwicz to się nauczysz, bo niestety mapy w grze są słabe.

Gram i myślę, że małe kroki stawiam. Na pewno coś pozmieniam i trochę uatrakcyjnię.

Cytat:No i walki... moim zdaniem są źle zbalansowane. Przeciwnicy mają za dużo HP (kapłani ognia itp)
a techniki zużywają za dużo MP, przez co walki są cholernie długie i irytujące.

Sam zdaję sobie sprawę i dla tego wciąż grzebię w statystykach.
Przy okazji znalazłem pewien bug i chyba rozumiem o co chodziło Amelanduil. Po prostu w pewnym momencie gry mamy dużo hp i można wyjść na lawę (otrzymując obrażenia) która nas nie zabije.
Błąd oczywiście naprawię.

Postaram się zmniejszyć liczbę HP punktów wroga i zbalansować lepiej skille.

Dzięki za zagranie i rady!

Cytat:Sugerując w głupkowaty/niejasny sposób, że tutorial jest wadą (nie wiem - chodzi o jego jakość ?) czy może o faktyczną oczywistość akcji.
Chodziło mu pewnie o to, że tłumaczę całe sterowanie w grze :P
Czyli jak się poruszać, jak włączyć menu, jak wybrać broń, jak wybrać atak w walce, jak się bronić, jak używać skilli itd.
Jak napisałem, pewnie dorzucę opcję pominięcia tych tutoriali :)
Osoby które grają w gry z RPG Maker pewnie znają całe sterowanie i stąd informacje są dla nich zbędne.

Cytat:Niech ktoś napisze jakiś choć trochę WYRAZISTY post o tej grze, abym stwierdził czy warto grać, bo jeśli faktycznie tutorial do gry jest dobry
Tak naprawdę to przez głowę przeszła mi też myśl by zmienić tutorial na coś bardziej pasującego do fabuły niż suche opisy ale na razie kombinuję jak by to zrobić :)
15-12-14 22:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Venesard Offline
*


Liczba postów: 226
Dołączył: 07-11-14

Pomógł: 36



Post: #8
RE: Anaztazja

Co do lawy, przyszło mi do głowy żeby zamiast zadawania obrażeń po wejściu w zdarzenie, automatycznie wywoływało Game Over. Ewentualnie możesz dodać przed tym jakiś krzyk bólu, czy animację otrzymania obrażeń. Niby szczególiki, a będą cieszyć :)
Co do tutorialu, możesz po prostu zrobić osobny podpunkt w menu odnoszący cię do całkiem innej mapy na której rozgrywałby się tutorial + opis sterowania. Potrafię takie coś zrobić w XP, w VXAce niekoniecznie, ale to podstawy, więc myślę że albo sam ogarniesz, albo ktoś będzie ci w stanie pomóc.
No i na koniec, jeśli wybrałeś fabułę jako najmocniejszą kartę twojej gry, to skup się na tym żeby została jak najlepiej oddana poprzez dialogi, cutscenki itp.
Rób dalej :)

Sam nie wiem czy coś tworzę.
15-12-14 22:33
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a): Pokuta
Pokuta Offline
*


Liczba postów: 46
Dołączył: 12-08-14

Pomógł: 0



Post: #9
RE: Anaztazja

Cytat:Co do lawy, przyszło mi do głowy żeby zamiast zadawania obrażeń po wejściu w zdarzenie, automatycznie wywoływało Game Over.
Dobra myśl! Nie wiem czemu od razu tak nie zrobiłem :)
Na bank pójdzie to w tym kierunku, dzięki za radę :)
Cytat:Ewentualnie możesz dodać przed tym jakiś krzyk bólu, czy animację otrzymania obrażeń. Niby szczególiki, a będą cieszyć :)
Też ciekawy pomysł, dzięki! :)
Zastanawiam się też nad zrobieniem śmierci w jakiś inny sposób bardziej pasujący do fabuły i nawet mam już pewne pomysły i zobaczę który z nich najfajniej będzie wyglądał. Pewnie wyleci przez to system zapisywania w dowolnym momencie (albo będzie do dowolnego włączenia by nikt nie narzekał, że za trudno/łatwo ;)) ale za to będzie więcej miejsc punktów zapisów.

Cytat:Co do tutorialu, możesz po prostu zrobić osobny podpunkt w menu odnoszący cię do całkiem innej mapy na której rozgrywałby się tutorial + opis sterowania. Potrafię takie coś zrobić w XP, w VXAce niekoniecznie, ale to podstawy, więc myślę że albo sam ogarniesz, albo ktoś będzie ci w stanie pomóc.
Przez noc trochę pomyślałem i wpadłem na taki pomysł:
Dialog na początku będzie zmodyfikowany, w pewnym momencie szepty zapytają się postaci
coś w stylu "Pamiętasz w ogóle jak się poruszać?", jeżeli gracz odpowie "tak" tutorial zostanie wyłączony, jeśli odpowie "nie" odegramy kilka retrospekcji treningowych w kluczowych momentach. Myślę, że dzięki temu wpisze się to całkiem spokojnie w historię i nie zmusi do treningu tych co go nie chcą.

Cytat:No i na koniec, jeśli wybrałeś fabułę jako najmocniejszą kartę twojej gry, to skup się na tym żeby została jak najlepiej oddana poprzez dialogi, cutscenki itp.
Zdecydowanie kocham pisać i mam już ogólny obraz opowieści "Anaztazji" w głowie, wprowadzam jedynie drobne szlify. Dialogów będzie masa i będą one zależne od kilku czynników (chociażby wykonanych misji, punktów szacunku czy wyborów moralnych) wiem jednak, że muszę uważać by nie zalać gracza toną tekstu (a czasem jak się rozpiszę o ciężko mi się zatrzymać ;)) tylko w miarę odpowiednio to różnicować. Pomyślałem nad rozmową z drużyną i postawiłem, że najlepszym (i chyba dość klasycznym) rozwiązaniem będzie specjalna baza gdzie będziemy mogli pogadać z swoimi towarzyszami na różne tematy (od "luźnych rozmów" po poważniejsze skończywszy na rozmowach o misjach), oczywiście postacie będą też odzywały się podczas wykonywania zadań :)

Wraz z werbowaniem kolejnych postaci pojawią się też alternatywne drogi wykonywania zadań, chcę by gracz miał mniej więcej wybór np. dostania się do pewnych lokacji (siłowo, przekupstwem, sprytem czy też użyciem "odpowiedniego" przedmiotu ;)).

Dzięki za wsparcie, naprawdę fajnie przeczytać porady kogoś kto chce pomóc nowemu użytkownikowi RPG Makera (którym jestem bo nie kłamię, że robię od wielu lat ;)) zamiast go dołować :) Naprawdę przydadzą mi się porady kogoś kto dłużej jest na scenie :)

Pozdrawiam.
16-12-14 17:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Venesard Offline
*


Liczba postów: 226
Dołączył: 07-11-14

Pomógł: 36



Post: #10
RE: Anaztazja

Wcale tak długo na scenie nie jestem :)
Popracuj też nad interpunkcją i bardziej naturalnym brzmieniem dialogów. Odniosłem momentami wrażenie że starają się wręcz na siłę coś oddać.
Inna sprawa, że ambicje masz duże, ale jest taka zależność że im większe wymagania sobie postawisz, tym szybciej zrezygnujesz z projektu gdy coś przestanie wychodzić tak jakbyś chciał. Niemniej jednak trzymam kciuki że nie wypalisz się przed ukończeniem :)

Sam nie wiem czy coś tworzę.
16-12-14 17:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.