Crashykk
Liczba postów: 368
Dołączył: 30-04-13
Pomógł: 36
|
|
23-02-14 21:48 |
|
"Pomógł" przyznał(a): | |
Crashykk
Liczba postów: 368
Dołączył: 30-04-13
Pomógł: 36
|
|
03-03-14 01:04 |
|
"Pomógł" przyznał(a): | |
X-Tech
Liczba postów: 876
Dołączył: 03-05-13
Pomógł: 23
|
RE: Dawnville
Crasher kiedy będziesz robił następny horror spróbuj zapomnieć o dodawaniu grafik, które do siebie nie pasują. Pomyśl o tym, by ciągle budować klimat, a nie wrzucać kogoś w zamknięte miejsce i atakować ciemnością i jakąś ciężką mp3 łupanką, bo wg. mnie to nie tak. Wg. mnie horror powinien ciekawić rozwijającą się fabułą, która będzie budować klimat/pomysłami, wciągać i przekonywać. Tutaj fabułą zapowiadałeś inną grę i to jest problem. W tej grze po prostu zostajesz wrzucony w jakieś pozamykane lokum i atakuje cię ciężka muzyka . Pomyśl jak ciekawa byłaby gra gdyby np: przez 90% gry szukało się o co chodzi w tych snach, a dopiero na końcu dowiedzielibyśmy się o tej dziewczynie i domu i się tam udali. Ja dlatego nie przekonałem się do tego począwszy od tego, że najważniejsze zdradziłeś na początku gry, a nie na końcu. Nie podoba mi się ta fabuła uważam, że to nie ma żadnego sensu. Polecam zagrać w Longing Ribbon i Desert Nightmare to są arcydzieła horroru w rmie, a na doczepkę TAUT. To są gry zrobione w makerach 2k i 2k3 a jest totalna przepaść między tym co zaprezentowałeś, a wspomnianymi tytułami jeśli chodzi o budowanie klimatu fabułą i postaciami, a nawet przemyśleniem lokacji i rozgrywką. LR to arcydzieło pomijając grafikę, a Deset Nightmare jako całość to rewelacja, Taut to arcydzieło klimatu. Co łączy te gry ? Każda coś opowiada kiedy w nie grasz.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-03-14 13:27 przez X-Tech.)
|
|
05-03-14 12:14 |
|
"Pomógł" przyznał(a): | |
Crashykk
Liczba postów: 368
Dołączył: 30-04-13
Pomógł: 36
|
RE: Dawnville
Zacznijmy od tego, że ja nie starałem się stworzyć arcydzieła. Projekt miał być krótki oraz prosty, nie miało to być kolejne wciągające i wzruszające "To the Moon", ponieważ nawet gdybym chciał, to nie potrafiłbym stworzyć czegoś takiego. Jak już pisałem, niektórym taki klimat odpowiada, inni (jak ty) wolą budować go we własny sposób. Ja zrobiłem to tak jak potrafiłem i mniej więcej jestem zadowolony, ponieważ po trzech latach w końcu udało mi się skończyć coś "większego". Nareszcie wydałem projekt, dłuższy, niż 20 minut i nie był on grą konkursową. Dodatkowo udało mi się go skończyć w półtora miesiąca XD
Jeżeli chodzi o kolejny projekt, to mam pomysł na pseudo RPG z wampirami, więc nie będzie to horror. ^^
https://crashykk.itch.io/dunsas-prophecy
|
|
05-03-14 15:05 |
|
"Pomógł" przyznał(a): | |
Crashykk
Liczba postów: 368
Dołączył: 30-04-13
Pomógł: 36
|
|
12-07-15 20:24 |
|
"Pomógł" przyznał(a): | |