Odpuszczający przeciwnik
Aktualny czas: 03-12-22, 23:47 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VXAce] Odpuszczający przeciwnik
Sharkingv2 Offline
*


Liczba postów: 79
Dołączył: 29-03-17

Pomógł: 0



Post: #1
wykrzyknik Odpuszczający przeciwnik

Witam, czy ktoś wie jak zrobić, żeby przeciwnik gdy zauważy bohatera zaczął gonić go a następnie gdy nie wiem, nie chcemy się z nim mierzyć tylko minąć, to po czasie lub jeśli bohater się oddali od niego na odpowiednią odległość, to przeciwnik odpuszcza i przestaje gonić bohatera?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-08-22 14:39 przez Sharkingv2.)
07-08-22 05:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Yoroiookami Offline
*


Liczba postów: 983
Dołączył: 01-05-13

Pomógł: 135



Post: #2
RE: Odpuszczający przeciwnik

Grubsza sprawa. Najłatwiej byłoby użyć skryptu:
https://yanflychannel.wordpress.com/rmvx...se-player/
https://github.com/Archeia/YEARepo/blob/..._Player.rb

[Obrazek: mt4dzY7.png]
[Obrazek: k5KQGOe.png]
08-08-22 16:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.