Skok
Aktualny czas: 20-06-25, 23:41 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Wątek zamknięty 
[VXAce] Skok
Kostek Offline
*


Liczba postów: 98
Dołączył: 16-07-14

Pomógł: 0



Post: #1
Skok

Mam zdarzenie które polega na przeskoczeniu postaci nad przeszkodą, jednak jak w grupie jest dodatkowa postać to główny bohater po wejściu na zdarzenie przeskakuje, a druga postać po prostu przechodzi jak gdyby nigdy nic i zostaje kilka kratek dalej od bohatera. Jak ustawić, by wszystkie postacie z grupy przeskoczyły? (pozostali bohaterowie dodani są przez zdarzenie).
http://i.imgur.com/GcHvTyf.png

Witaj!
Znajomi nazywają mnie Kostek!

Kostek! "Urodziny" już 1 lipca 2015! http://poyters.pl/kosuro.html


Zapraszam na moją stronkę: http://poyters.pl/
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-01-15 17:09 przez Kostek.)
29-01-15 17:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Mateusz SSJ8 Offline
*


Liczba postów: 511
Dołączył: 10-05-13

Pomógł: 40



Post: #2
RE: Skok

Niezła bajeczka. W RPG Makerze VX Ace gąsienica jest już w standardzie. Włącz ją i wtedy sprawdź.

Nienawidzony i nienawidzący. Przez nienawiść tego drugiego obaj będą martwi.
30-01-15 10:38
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Kostek Offline
*


Liczba postów: 98
Dołączył: 16-07-14

Pomógł: 0



Post: #3
RE: Skok

Jaka bajeczka? Jest gąsienica i normalnie postacie chodzą, jednak jak jest przeskok skacze tylko główna postać.

Witaj!
Znajomi nazywają mnie Kostek!

Kostek! "Urodziny" już 1 lipca 2015! http://poyters.pl/kosuro.html


Zapraszam na moją stronkę: http://poyters.pl/
01-02-15 17:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Ayene Offline
*


Liczba postów: 758
Dołączył: 09-04-13

Pomógł: 112



Post: #4
RE: Skok

Widzisz... brak reakcji ze strony "followersów" jest dość przemyślany. Dorzuciłam "update" towarzyszy. Sam zobacz, w czym rzecz:
class Game_Interpreter
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Set Move Route
  #--------------------------------------------------------------------------
  def command_205
    $game_map.refresh if $game_map.need_refresh
    character = get_character(@params[0])      
    character.force_move_route(@params[1]) if character
    if @params[0] == -1
      for follower in $game_player.followers      
        follower.force_move_route(@params[1])  
      end
    end  
    Fiber.yield while character.move_route_forcing if character and @params[1].wait
  end
end

[Obrazek: aye_furniture_pres.png]
03-02-15 22:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a): Kostek
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.