Studnia
Aktualny czas: 20-06-25, 21:44 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VXAce] Studnia
Nokachi Offline
*


Liczba postów: 59
Dołączył: 06-01-14

Pomógł: 0



Post: #1
Studnia

Na świecie nie zawsze byli ludzie. Przed nimi było wiele ras inteligentnych. Jednak wraz z przyjściem człowieka, przyszła wojna. Wyniszczony walkami i chorobami lud planety Khaak schronił się pod ziemią. Aby zapewnić sobie spokój i zwycięstwo, człowiek zapieczętował wejścia do jaskiń i ogłosił się panem Khaak. Tak skończyła się Złota Era planety.

Ludzie niepodzielnie władali zdobytymi ziemiami jednak z czasem społeczeństwo zaczęło dzielić się na grupy, zależnie od poglądów czy intencji. Przez wieki zawiązywano sojusze i unieważniano je aż pod koniec Trzeciej Godziny na Khaak stało sześć wielkich miast: Dagaz, Gebo, Jeran, Migard, Udgod i Wanaheim. Ludzie zatracili poczucie jedności a wojna na powrót ogarnęła planetę.

W Czwartej Godzinie trzydziestego dnia Wiosennego Król Migardu, Duke Stalowa Dłoń, zostaje zamordowany. Spiskowcy i zamachowcy zostają publicznie straceni. Ty jednak nie przyznajesz się do winy, nie pamiętasz bowiem niczego z dnia zabójstwa. Poza tym jako żołnierz Migardu przysięgałeś chronić Króla. Byłeś pewny swojej niewinności.

Postanowili skazać Cię na coś gorszego niż śmierć. Wrzucili Cię do Studni, podziemnego świata, który ciągnął się pod całą planetą, zamieszkanego przez resztki tego co kiedyś dumnie nazywano ludem Khaak. Jesteś sam a wokół tylko cienie. Jeszcze nie wiesz jak mroczne sekrety skrywa Studnia.

Zrzuty ekranu:
Spoiler: (Otwórz)
Mechanika rozgrywki

W grze występują klasy postaci, jednak nasz podopieczny nie będzie takowej posiadać. Gracz ma pełną kontrolę nad rozwojem postaci zaczynając od statystyk a na noszonym ekwipunku kończąc. Oprócz walki o przetrwanie w Studni, będziemy musieli rozwiązać niejedną zagadkę. Każdy spotkany skazaniec to potencjalny wróg jednak kilku z nich może do Nas dołączyć jeśli odpowiednio pokierujemy sytuacją. Nie zawsze taki sojusz wyjdzie nam na zdrowie. Jako, że znajdujemy się pod ziemią, nie przyjdzie nam często oglądać światła słonecznego. Niektóre mapy będą duże ale otwartych przestrzeni próżno szukać w Studni.
W menu głównym nie będzie opcji zapisu. Zamiast tego grę zapisujemy poprzez specjalny przedmiot zdobywany podczas gry. Nie będzie ich zbyt wiele, należy więc dawkować tą opcję. Brak również typowych przedmiotów leczących. Na ich miejsce wejdą Serca Wrogów. Bohater będzie miał określony limit ilości Serc w swoim ekwipunku. Gracz będzie mógł zdefiniować swój styl gry poprzez statystyki, Nanity oraz noszony ekwipunek. Różne wyposażenie da nam różne umiejętności podczas walki. Odpowiednie statystyki da nam dostęp do różnego sprzętu a Nanity pozwolą nam na używanie magii. Ta będzie się dzielić na Magię Krwi, Białą Magię oraz Magię Żywiołów. Będzie więc możliwe stworzenie postaci w ciężkiej zbroi używającej działka ręcznego i Magii Ognia opierającej się na sile postaci.

Główny bohater

Skirmir należał do Armii Migardu jak również do osobistej gwardii Królewskiej. Miał stopień i wyszkolenie Zaklinacza co dawało mu upoważnienie do używania magii wojskowej. Przed królobójstwem był poważany i lubiany przez dwór królewski. Udział Skirmira w spisku nie jest jasny, jego i resztę spiskowców znaleziono nad ranem nieopodal komnaty królewskiej. Byli nieprzytomni. Żaden nie przyznaje się do winy.

[Obrazek: mj1v.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-04-15 10:59 przez Nokachi.)
23-04-15 00:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Yoroiookami Offline
*


Liczba postów: 985
Dołączył: 01-05-13

Pomógł: 137



Post: #2
RE: Studnia

Fabuła dosyć typowa. Nie wiem czy jest sens tworzenia całkiem nowego uniwersum dla krótkiej gry, dlatego mam nadzieję, że twoja będzie długa i ciekawa. :aww:

Co do map, to nie są jakieś przepiękne, ale nie są też brzydkie. Nie podoba mi się trochę tileset z tą zieloną podłogą, i ten dziwny kształt budynku na pierwszej mapie.

Ogólnie najbardziej podoba mi się motyw Studni. Powodzenia w tworzeniu. :klaszcze:

[Obrazek: mt4dzY7.png]
[Obrazek: k5KQGOe.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-04-15 00:55 przez Yoroiookami.)
23-04-15 00:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Nokachi Offline
*


Liczba postów: 59
Dołączył: 06-01-14

Pomógł: 0



Post: #3
RE: Studnia

Stworzyłem całkiem nowe uniwersum ale w "Studni" zwiedzimy tylko podziemia. Na powierzchnię przyjdzie jeszcze czas.

[Obrazek: mj1v.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-04-15 08:39 przez Nokachi.)
23-04-15 08:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Adrapnikram Offline
*


Liczba postów: 571
Dołączył: 04-10-13

Pomógł: 45



Post: #4
RE: Studnia

Ubogo. Nic o naszym bohaterze, ani o samej grze. Mamy tylko początek gry jako parę akapitów. Nic jak będzie wyglądała rozgrywka. Nawet nie wiem czy spodziewać się RPG, przygodówki czy może zręcznościówki. A z mechaniki mamy screena Menu. Ale z miłą chęcią zobaczę jak ktoś sobie poradził z tematem wędrowania w Podziemiach.
23-04-15 09:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Amelanduil Offline
*


Liczba postów: 303
Dołączył: 30-04-13

Pomógł: 35



Post: #5
RE: Studnia

Pierwszy screen, popsuta perspektywa i drabina która nigdzie nie prowadzi, bo przejście na górze jest i tak zablokowane. Ogólnie mało ciekawe te mapy, głównie przez zaburzoną symetrię: asymetryczne budynki i symetryczne detale. Nie rozumiem też sensu screena z menusa, bo czym tu się w nim chwalić?

Brak potworów na mapie sugeruje random encountery... albo, miejmy nadzieję, autor jeszcze ich tam nie wstawił. Byłbyś łaskaw rozwiać te wątpliwości, Nokachi?
23-04-15 11:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Nokachi Offline
*


Liczba postów: 59
Dołączył: 06-01-14

Pomógł: 0



Post: #6
RE: Studnia

Walki będą oparte na pułapkach i regionach, screeny są wstawione tak naprawdę po to, żeby były. Gra jest jeszcze w powijakach i te zrzuty ekranu nie będą wyznacznikiem kolejnych map.

[Obrazek: mj1v.png]
23-04-15 12:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Amelanduil Offline
*


Liczba postów: 303
Dołączył: 30-04-13

Pomógł: 35



Post: #7
RE: Studnia

Nokachi napisał(a):Gra jest jeszcze w powijakach i te zrzuty ekranu nie będą wyznacznikiem kolejnych map.
To po co w ogóle wstawiać zapowiedź, skoro nie za bardzo masz cokolwiek do pokazania? >_>
23-04-15 13:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Nokachi Offline
*


Liczba postów: 59
Dołączył: 06-01-14

Pomógł: 0



Post: #8
RE: Studnia

Opisałem mechanikę gry i fabułę. Gra to nie tylko to co widzisz.

[Obrazek: mj1v.png]
23-04-15 13:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
ADI Offline
*


Liczba postów: 274
Dołączył: 09-12-13

Pomógł: 12



Post: #9
RE: Studnia

(23-04-15 13:40)Nokachi napisał(a):  Opisałem mechanikę gry i fabułę. Gra to nie tylko to co widzisz.

Owszem, ale zapowiedź to też nie jest przedstawienie samego pomysłu na grę.

Życzę Ci oczywiście byś skończył projekt, i by był grywalny, no ale nie widzę sensu chwalenia się czymś, jeżeli nie ma się jeszcze nic do pokazania XD

Admini mnie obserwują XD

[Obrazek: rm1ftf.png]
23-04-15 16:02
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Nokachi Offline
*


Liczba postów: 59
Dołączył: 06-01-14

Pomógł: 0



Post: #10
RE: Studnia

Ruszyłem z pracami, dodałem zrzuty ekranu z pierwszych paru minut gry.

[Obrazek: mj1v.png]
26-04-15 00:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.