Na świecie nie zawsze byli ludzie. Przed nimi było wiele ras inteligentnych. Jednak wraz z przyjściem człowieka, przyszła wojna. Wyniszczony walkami i chorobami lud planety Khaak schronił się pod ziemią. Aby zapewnić sobie spokój i zwycięstwo, człowiek zapieczętował wejścia do jaskiń i ogłosił się panem Khaak. Tak skończyła się Złota Era planety.
Ludzie niepodzielnie władali zdobytymi ziemiami jednak z czasem społeczeństwo zaczęło dzielić się na grupy, zależnie od poglądów czy intencji. Przez wieki zawiązywano sojusze i unieważniano je aż pod koniec Trzeciej Godziny na Khaak stało sześć wielkich miast: Dagaz, Gebo, Jeran, Migard, Udgod i Wanaheim. Ludzie zatracili poczucie jedności a wojna na powrót ogarnęła planetę.
W Czwartej Godzinie trzydziestego dnia Wiosennego Król Migardu, Duke Stalowa Dłoń, zostaje zamordowany. Spiskowcy i zamachowcy zostają publicznie straceni. Ty jednak nie przyznajesz się do winy, nie pamiętasz bowiem niczego z dnia zabójstwa. Poza tym jako żołnierz Migardu przysięgałeś chronić Króla. Byłeś pewny swojej niewinności.
Postanowili skazać Cię na coś gorszego niż śmierć. Wrzucili Cię do Studni, podziemnego świata, który ciągnął się pod całą planetą, zamieszkanego przez resztki tego co kiedyś dumnie nazywano ludem Khaak. Jesteś sam a wokół tylko cienie. Jeszcze nie wiesz jak mroczne sekrety skrywa Studnia.
Zrzuty ekranu:
Mechanika rozgrywki
W grze występują klasy postaci, jednak nasz podopieczny nie będzie takowej posiadać. Gracz ma pełną kontrolę nad rozwojem postaci zaczynając od statystyk a na noszonym ekwipunku kończąc. Oprócz walki o przetrwanie w Studni, będziemy musieli rozwiązać niejedną zagadkę. Każdy spotkany skazaniec to potencjalny wróg jednak kilku z nich może do Nas dołączyć jeśli odpowiednio pokierujemy sytuacją. Nie zawsze taki sojusz wyjdzie nam na zdrowie. Jako, że znajdujemy się pod ziemią, nie przyjdzie nam często oglądać światła słonecznego. Niektóre mapy będą duże ale otwartych przestrzeni próżno szukać w Studni.
W menu głównym nie będzie opcji zapisu. Zamiast tego grę zapisujemy poprzez specjalny przedmiot zdobywany podczas gry. Nie będzie ich zbyt wiele, należy więc dawkować tą opcję. Brak również typowych przedmiotów leczących. Na ich miejsce wejdą Serca Wrogów. Bohater będzie miał określony limit ilości Serc w swoim ekwipunku. Gracz będzie mógł zdefiniować swój styl gry poprzez statystyki, Nanity oraz noszony ekwipunek. Różne wyposażenie da nam różne umiejętności podczas walki. Odpowiednie statystyki da nam dostęp do różnego sprzętu a Nanity pozwolą nam na używanie magii. Ta będzie się dzielić na Magię Krwi, Białą Magię oraz Magię Żywiołów. Będzie więc możliwe stworzenie postaci w ciężkiej zbroi używającej działka ręcznego i Magii Ognia opierającej się na sile postaci.
Główny bohater
Skirmir należał do Armii Migardu jak również do osobistej gwardii Królewskiej. Miał stopień i wyszkolenie Zaklinacza co dawało mu upoważnienie do używania magii wojskowej. Przed królobójstwem był poważany i lubiany przez dwór królewski. Udział Skirmira w spisku nie jest jasny, jego i resztę spiskowców znaleziono nad ranem nieopodal komnaty królewskiej. Byli nieprzytomni. Żaden nie przyznaje się do winy.