The darkness of IrusNar
Aktualny czas: 20-06-25, 21:12 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VXAce] The darkness of IrusNar
dobiko Offline
*


Liczba postów: 80
Dołączył: 16-05-13

Pomógł: 0



Post: #1
The darkness of IrusNar

[Obrazek: 483d-ghost-ship-print.jpg]

-----------------------------------------------wstęp-----------------------------------------------------
Witajcie ponownie drodzy forumowicze, chciał bym wam przekazać zapowiedź mojego drugiego projektu ( Ponieważ tymczasowo pierwszy zawieszam z powodu rozsypania się ekipy :< ). Tytuł projektu jak w temacie to "The darkness of IrusNar" . Co ta Ciemność oznacza i czemu akurat IrusNar? Już śpieszę z wyjaśnieniem :)


Na pograniczu pustyń SandNor i gór Martis zostało wzniesione królestwo IrusNar. Niegdyś potężne, wyniosłe miasta IrusNar dziś nie są nawet cieniem dawnej chwały. Do tej krainy nie wchodzi nawet sama śmierć! Sam Mrok który doprowadził do Upadku Królestw omija to miejsce.
Powiadają że przed laty do tych ziem przybył Upadły. Gdy przekroczył granice IrusNar całe królestwo spowił cień gorszy od samego Mroku. Im dalej Upadły szedł przez te ziemie tym bardziej królestwo niszczało, gniło nawet powietrze.
A gdy Upadły doszedł na sam środek wzniósł wierze , gdzie zamieszkał na wieki rządząc krainą śmierci, której strzegą mroczne istoty sprowadzone z samego środka piekieł gdzie nawet Stwórca się nie zapuszczał.



-----------------------------------------------Opis Gry-------------------------------------------------------


W The darkness of IrusNar zapuścimy się w odległe miejsca tego zapomnianego królestwa, zwiedzimy miasteczko Warnas na pograniczu, przetrząśniemy katakumby na pustkowiach KurasDur w poszukiwaniu skarbów, zawalczymy o przetrwanie na granicach pustyni SandNor gdzie spotkamy groźne skorpiony i krwiożercze moskity ( niech was ich widok nie zwiedzie ! Te Pustynne Moskity potrafią w ciągu minuty zabić słonia, a co dopiero człowieka!). Im bliżej serca krainy tym więcej niebezpieczeństw będzie czekało na nas.. Tajemniczy Las Suranti stoi otworem na podróżników.. pełno w nim zwierzyny łownej i roślin potrzebnych do alchemii, ale także pełno w nim Elfów.. Niegdyś te dumne rody pomagające ludziom, teraz zabiją bez ostrzeżenia każdego kto wkroczy na ich święte ziemie.
The darkness of IrusNar fabuła jest nieliniowa, głównym zadaniem będzie zabicie upadłego w jego wierzy, poza tym będzie na was czekać około setka misji pobocznych, hordy przeciwników, spotkacie towarzyszy którzy wam pomogą albo was zabiją a to wszystko po to by wypędzić całe zło z tej krainy by mogła odżyć.
Wciągająca muzyka rodem z takich produkcji jak "The Witcher" czy " Gothic 3 ", walki znane z serii "Final Fantsy", dwa ogromne główne miasta a w nich ludzie którzy zawsze mają coś do powiedzenia, księgi w których opowiedziana jest cała historia krainy i pokrótce opis krain pięciu królestw ( link ).

--------------------------------------------------Zdjęcia z gry------------------------------------------------


Spoiler: (Otwórz)



Projekt zacząłem dziś więc dużo w nim nie jest. Co o tym sądzicie ? Przejdzie takie coś? Czy dać sobie spokój ? Liczę na pozytywne jak i negatywne opinie :) Także jeśli macie jakieś pomysły co dodać lub zmienić.. to chętnie wezmę je pod uwagę i poprawie/dodam wasze pomysły :) Pozdrawiam dobiko!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-06-13 15:42 przez dobiko.)
18-06-13 15:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Saskio Offline
*


Liczba postów: 12
Dołączył: 25-06-13

Pomógł: 0



Post: #2
RE: The darkness of IrusNar

Ocenię Cię w kilku punktach:
1.Wierza? Serio? Nie mówiąc już o "bez glejta" i innych błędach :-)
2.Właściwie, to nie opowiedziałeś nawet historii naszego bohatera, ba! Nie pomyślałeś nawet, aby takiego bohatera stworzyć. Nie opisałeś nawet co będziemy w Twojej grze robić, nie ma tu fabuły, a jedynie pokraczny opis świata
3.Co do mapek, ujdą, ale nie są jakieś specjalne. Jedyny plus jest taki, że nie popełniasz aż tak często błędu początkujących- nie ma tak wielkiej pustki na mapach.

Nie ma co tu dużo oceniać, bo i sama zapowiedź jest krótka i licha. Jak poprawisz, to ocenię po raz drugi.
26-06-13 19:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
NatsuDragneel Offline
*


Liczba postów: 64
Dołączył: 14-05-13

Pomógł: 0



Post: #3
RE: The darkness of IrusNar

Dobrze więc, ja też się wypowiem. Na pierwszy ogień opis świata: sztampowy, ale w jednak nie przekombinowany - w sumie na plus. Jedyne, co irytuje to nazwy: "IsusNar" i "SandNor", a dokładniej to ta duża litera w środku słowa. To nie jest ani trochę fajne. Isusnar i Sandnor brzmiałyby definitywnie lepiej! Opis gry mówi o wszystkim i o niczym - wywnioskowałem tylko, że to po prostu gra RPG. Mapki są całkiem ładne pod względem mappingu, ale drzwi w domach byłyby OK, a screeny 4 i 5 są... dziwne. Za ciemno jest poza "światłem", a w sumie to co wydziela tyle światła? Latarnie? Bez jaj, one robią światło dookoła siebie, a nie łączą się tworząc święcący kształt zagłady. Widać jednak twoje zaangażowanie i to mi się bardzo podoba. Podpicuj trochę projekt, wydaj demko i ocenimy. Liczę na ciebie ;),
NatsuDragneel
26-06-13 20:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
tracersgta Offline
*


Liczba postów: 237
Dołączył: 09-06-13

Pomógł: 0



Post: #4
RE: The darkness of IrusNar

Cytat:projekt zaczalem dzis

Z wypuszczeniem zapowiedzi mogles poczekac, bo mozesz byc teraz w "szale tworczym" a pozniej Ci sie znudzi.

Pomijajac to... bardzo ladne screeny, wazna jest tu rola oswietlenia. Moglbys jedynie dodac troche szczegolow, np. trawy. Gra z RTP to niezle wyzwanie, ale ladnie Ci to wychodzi.

Fabula jest jaka jest. Nie powala. Moja rada: dodaj powod wyprawy naszego bohatera i dodaj takie niejednoznaczne zakonczenie, np.:

"Bohater byl pewny siebie, ale chyba nie docenial potegi Upadlego".

Oczywiscie to przyklad. To ma zachecic do zagrania.

Ocena zapowiedzi: 8.5/10

Pracuj, pracuj... a cos z tego bedzie ;-)

@Natsu

Ta ciemnosc na ostatnich screenach bardzo dobrze wyglada. Sprawia wrazenie pustki i sygnalizuje, ze nie powinienes opuszczac swiatla.

I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
[Obrazek: userbarrf.png]
[Obrazek: LbEbK.gif]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-06-13 20:54 przez tracersgta.)
26-06-13 20:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Nexis Offline


Liczba postów: 17
Dołączył: 25-06-13

Pomógł: 0



Post: #5
RE: The darkness of IrusNar

Zapowiedź czytało się tak sobie. Na przyszłość, jeśli ktoś ma problemy z ortografią to polecam pisanie postów w wordzie, lub przeglądarkę z automatycznym sprawdzaniem pisowni, bo takie błędy jak "wierza" trochę szkodzą wizerunku gry, a także samego autora. Tracersgta dobrze zaznaczył fakt robienia zapowiedzi w ten sam dzień, w którym wogóle wymyśliłeś grę, bo wtedy piszemy rożne rzeczy, których potem często w grze nie ma (o ile sie wogóle ukazuje). W każdym razie na dzisiaj opis świata i fabuły średnio mnie zaciekawił nie ma nic specjalnego. Wygląda to na prostą fabułę taki typowy motyw z gier makerowych (i większości rpg). Screeny jak screeny mocno średni poziom choć ta ciemność nie jest raczej zbyt kiepskim pomysłem więc to na plus. W każdym razie jeśli wyjdzie demo lub pełniak to zagram chociażby z ciekawości.

Pozdrawiam i życzę powodzenia i wytrwałości w tworzeniu.

Btw. Czemu nie można napisać, że muzyka z Wiedźmina? W końcu to Polska gra :P
27-06-13 01:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
dobiko Offline
*


Liczba postów: 80
Dołączył: 16-05-13

Pomógł: 0



Post: #6
RE: The darkness of IrusNar

No więc tak pierw coś o projekcie. Prawda może i się trochę pospieszyłem z zapowiedzią dodając ją tego samego dnia ale ten projekt pierw sobie rozpisałem więc wiedziałem już jak i co mniej więcej będzie wyglądać, dla tego dodałem od razu zapowiedz :)
Po drugie fabuła. Tu was chyba zaskoczę ponieważ nie planuję jakiejś konkretnej fabuły zrobić ^ ^" Oczywiście będzie wątek główny z tym Upadłym ale chce się skupić na otwartym świecie w którym gracz w większości będzie mógł robić co chce :) Czyli rozwijać swoją postać i korzystać z takich rzeczy jak alchemia czy kowalstwo itp. Chce zrobić coś takiego że nawet po wykonaniu głównej misji gracz mógł przejść wszystkie poboczne misje i odkryć wszystkie sekrety. Może to ryzykowne i rzucam się z motyką na słońce, ale chociaż spróbuję, a może coś wyjdzie z tego :) Jeśli projekt zakończy się sukcesem, zacznę przenosić go na inny silnik. Mam możliwość zrobienia gry na nowym silniku CryEngin 3 :) Uczę się go dopiero więc to główny powód tego że zajmuję się Maker'em. Ale nie porzucę potem tego program bo mnie wciągną i się spodobał ;)

No ale przejdźmy już dalej. zdjęcie nr 5 jest już poprawiane i dużo więcej także nie bójcie się , projekt rozwijam nadal. Aczkolwiek tymczasowo muszę zawiesić pracę nad wszelkimi projektami.. ponieważ komputer na którym pracowałem odmówił posłuszeństwa i się spalił zasilacz, dla tego też nie zdążyłem wrzucić poprawionej wersji :( Aczkolwiek jest jedna rzecz którą zdążyłem zrobić! Na stronie http://facebook.com/ckgamestudio zamieściłem wersje testową ( Ponieważ zostałem o to poproszony ) więc jeśli ktoś chce pograć chwile , zobaczyć jak to wygląda to zapraszam :) Niestety ta wersja ma mnóstwo błędów, chociaż by z Alchemią jest problem bo np. z kawałka trawy wydobywa się ryba O_o ale to kwestia zmiany numerka przy przedmiocie więc jak tylko komp wróci z naprawy postaram się to w pierwszej kolejności naprawić.

Tak więc podsumowując cieszę się że ktoś się zainteresował i wytknął wszystkie błędy i za to że podsuwacie pomysły co dodać. Liczę na dalsze uwagi i mam nadzieje że z waszą pomocą wejdę na wyższy poziom i kolejne projekty będą coraz lepsze :) Pozdrawiam Dobiko ;)
28-06-13 11:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Nexis Offline


Liczba postów: 17
Dołączył: 25-06-13

Pomógł: 0



Post: #7
RE: The darkness of IrusNar

dobiko napisał(a):Prawda może i się trochę pospieszyłem z zapowiedzią dodając ją tego samego dnia ale ten projekt pierw sobie rozpisałem więc wiedziałem już jak i co mniej więcej będzie wyglądać, dla tego dodałem od razu zapowiedz :)

Tu chodziło o to, że dodając zapowiedź gry w pierwszym dniu jej tworzenia nic z tego co napisałeś jeszcze w grze nie jest.

Btw. Na przyszłość poważnie polecam pisanie postów w Wordzie i sprawdzenie pisowni, ponieważ literówek w tym poście powyżej jest "sporo" :)
29-06-13 21:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
dobiko Offline
*


Liczba postów: 80
Dołączył: 16-05-13

Pomógł: 0



Post: #8
RE: The darkness of IrusNar

Za literówki przepraszam xD Mimo mojego wieku nadal mam problemy z dysleksja i dysgrafią ( taki mój urok xD ) :(
Co do tego co jest w grze, owszem nie ma wszystkiego co opisałem w zapowiedzi, ale którzy producenci gier tak nie robili ? ;> zapowiadali coś czego jeszcze nie ma :D A dzięki tej zapowiedzi wiem co potrzebuję i co chcę dokładnie stworzyć i czego potrzebuję. Ta zapowiedź to tak na prawdę spis tego co chce zrobić a przy okazji potencjalni gracze wiedzą czy opłaca się czekać na taką grę czy nie :D Może źle rozumie może nie :) Jeśli nie to zwracam honor :)
30-06-13 19:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
tracersgta Offline
*


Liczba postów: 237
Dołączył: 09-06-13

Pomógł: 0



Post: #9
RE: The darkness of IrusNar

No o to chodzi. W koncu to zapowiedz, prawda? Rob, byle Ci starczylo checi.

I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
[Obrazek: userbarrf.png]
[Obrazek: LbEbK.gif]
30-06-13 20:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
dobiko Offline
*


Liczba postów: 80
Dołączył: 16-05-13

Pomógł: 0



Post: #10
RE: The darkness of IrusNar

Chęci mam sporo :D Plus wena cała czas trzyma ^^
01-07-13 19:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.