~ Battlebacks ~
Krótki opis:
Ten skrypt pozwala na wyłączenie battlebacks,zamiast niego jest tło mapy.
Według mnie jest on bardzo przydatny ponieważ gdy mamy np. mapkę
jakiejś biblioteki to w rtp nie znajdziemy battlebacksa pasującego do niej.
Szczególnie polecam ten skrypt gdy używacie sid viev battle system.
INSTRUKCJA:
Jedyne co trzeba ustawić to przełącznik jest ON
Domyślny przełącznik w skrypcie to 20
Autor:
Xypher (Skrypt podesłał Diablo i postanowiłem się nim podzielić)
Tłumaczenie:
Tłumaczenie jest niepotrzebne
Skrypt:
module Map_battleback_settings
On_switch = 20
end
class Spriteset_Battle
include Map_battleback_settings
#--------------------------------------------------------------------------
# * Get Battle Background (Floor) Bitmap
#--------------------------------------------------------------------------
alias xypher_map_battleback1 battleback1_bitmap
def battleback1_bitmap
if $game_switches[On_switch]
create_mapbattleback_bitmap
else
xypher_map_battleback1
end
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Get Battle Background (Wall) Bitmap
#--------------------------------------------------------------------------
alias xypher_map_battleback2 battleback2_bitmap
def battleback2_bitmap
if $game_switches[On_switch]
Bitmap.new(1, 1)
else
xypher_map_battleback2
end
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Create Battle Background Bitmap from Processed Map Screen
#--------------------------------------------------------------------------
def create_mapbattleback_bitmap
source = SceneManager.background_bitmap
bitmap = Bitmap.new(Graphics.width, Graphics.height)
bitmap.stretch_blt(bitmap.rect, source, source.rect)
bitmap
end
end
Screeny:
Niepotrzebny po prostu zwykła mapa
Demo:
Screeny ewenualnie podeślę jutro.