[Zapowiedź]Brandia Akt.I: Zagłada
Aktualny czas: 20-06-25, 22:01 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[VXAce] [Zapowiedź]Brandia Akt.I: Zagłada
egzudus Offline
*


Liczba postów: 24
Dołączył: 22-08-13

Pomógł: 0



Post: #1
[Zapowiedź]Brandia Akt.I: Zagłada

Brandia Akt.I: Zagłada


Kilka słów na start.
Cześć, chciałem tutaj przedstawić zapowiedź gry którą traktuję jako Projekt,trening w cierpliwym i solidnym wykonywaniu zadania jak i możliwość ciekawego przekazania swojej kreatywności drugiej osobie. Dodam, że nad grą zacząłem pracę parę dni temu lecz zamieszczam zapowiedź już teraz z uwagi na możliwą ocenę(w tym krytykę) z Waszej strony prac, których postępy będę aktualizował w tym poście. Sama gra także obrazuje trochę moje zirytowanie aktualną sytuacją na rynku muzyki dotyczący przejmowania owego rynku przez badziewia typu Justin Bieber. Tak więc do rzeczy.

Opis fabuły i bohatera:
[Obrazek: E2ysLe4.png] Connor Kartner

Mamy rok 2016, świat nie rozwinął się przez te dwa lata w zakresie technologii zbyt szczególnie lecz coraz częściej można spotkać się z maszynami posiadającymi sztuczną inteligencję lub też swego rodzaju robotami sterowanymi przez proste programy polegające na algorytmach. Wcielamy się w siedemnastoletniego Connor'a uczęszczającego na Uniwersytet w Nowym Jorku ucząc się w kierunku informatyki. Chłopak nie jest lubiany w szkole ani poza nią z głównego względu, ubioru. To, że Connor woli ubrać pasującą na niego niebieską koszulkę bez dekoltu i zwykłe jeansy zamiast żółtych rurek czyni go wręcz wybrykiem natury wśród rówieśników. Rok temu chłopak zaprzyjaźnił się z pewną dziewczyną o imieniu Katie, przez dość krótki czas zbliżyli się do siebie, nie przeszkadzał jej styl Connora lecz fascynowało ją to jaki jest. Obaj nie zagłębiali się nigdy za bardzo w muzykę, a szczególnie od roku 2013 w którym jak to na prawdę nie liczni nazywają wybuchła "Epidemia". Owa epidemia polegała na zaskakująco szybkim rozprzestrzenianiu się na rynku muzyki wykonawców typu One Direction czy Nici Minaj. Gdy Connor i Katie byli ze sobą na prawdę blisko siedemnastolatek jako, że nigdy nie miał przyjaciółki, a tym bardziej dziewczyny, wpierw pomarzył, zaś zaczął na prawdę wyobrażać sobie z nią stały związek. Connor miesiąc myślał i myślał czy Katie jest gotowa na to pytanie i czy sam Connor jest. W końcu, zdecydował się. Umówił się z Katie około 19:00 przy pobliskim jeziorze, uznał że zachód słońca przy wodzie będzie idealnym miejscem na takie wyznanie. Connor wydał całe swoje kieszonkowe na oryginalny perfum,nowe buty i parę róż dla Katie, zaś cały zdenerwowany ruszył na miejsce spotkania. Mijały minuty, jej nie było. Minęła godzina, jej nie było, a Connor cały zdenerwowany czekał nie zwracając uwagi na godzinę. Minęły niecałe dwie godziny, a chłopak podziwiał zachód słońca całkiem sam gapiąc się czasami na zakochań ców krążących wokół jeziora. Connor nigdy nie był zbytnio sentymentalny lecz teraz widać było, że to było dla niego ważne. Nadal zdenerwowany brakiem Katie, chłopak idzie w kierunku jej domu w międzyczasie próbując się do niej dodzwonić lecz jak idzie się domyślić, bez skutku. W końcu dociera do miejsca skąd już widać drzwi do jej domu, Connor zaślepiony wyłącznie myślą, że coś się jej stało wbiega na klatkę schodową i wręcz niezauważalnie znajduje się pod jej drzwiami. Parę dobrych minut walił w drzwi,dzwonił dzwonkiem,ciągle próbował się dodzwonić lecz bez skutku. Uspokajając się na chwile przestaje walić w drzwi i nasłuchuje dźwięków z mieszkania, słyszał jakieś głosy, parę ale nie ten Katie, który rozpoznałby wszędzie. Nadal mając w głowie najgorszy scenariusz chłopak dzięki dawce adrenaliny wyważa drzwi i wbiega do pokoju skąd dochodzą dźwięki. Gdy wszedł do pokoju widział Katie dziwnie ubraną i podobnie do niej parę innych dziewczyn które Connor kojarzył ze szkoły. Patrzył się rozkojarzony na Katie zaś ona i reszta dziewczyn na niego jak na idiotę po czym usłyszał słowa spod psującej jego zmysły muzyki (Justin Bieber - Baby), a dokładnie usłyszał je od Katie..."Wyjdź stąd i więcej nie wracaj". Wtedy cały świat Connora zawalił mu się pod nogami, wiedział o co chodzi, aż za bardzo. Wtedy zaczął wierzyć w pojęcie "Epidemii". Connor bez słowa wybiegł z domu Katie i wrócił do domu.

W tym momencie zaczyna się gra lecz co do fabuły mam jeszcze drugi opis, który opisuje fantastyczną część gry.

Brandia to świat w którym trudno by nie wiedzieć nic o muzyce, ba! To świat który istnieje i funkcjonuje dzięki niej. Brandia jest podzielona na osiem królestw, zaś każde z nich odpowiada poszczególnemu gatunkowi muzycznemu jakimi są: Muzyka Elektroniczna,Metal,Rock,Rap,Pop(Ten starszy i normalny pokroju Michaela Jacksona itd.),Klasyczna,Reggae i królestwo neutralne w którym rolę muzycznego patrona pełnią Soundtracki z gier i filmów. W Brandii może znaleźć się każdy gdy tylko muzyka trafi do jego serca, oddziałuje wtedy tak zwane "połączenie" i człowiek funkcjonuje w tym świecie. To w właśnie neutralnym królestwie pojawia się osoba która pierwszy raz odwiedza Brandię, znajdują się tam także mędrcy którzy pomagają nowym zrozumieć co właściwie się dzieje i dlaczego. W Brandii nie zawsze panował swego rodzaju pokój, lata temu wszystkie królestwa walczyły ze sobą nieustannie lecz był jeden wróg którego pokonali wspólnie i dzięki temu uznali, że wojna między nimi nie jest potrzebna. Tym wrogiem z początku były swego rodzaju Boysbandy lecz później przeradzały się w to co teraz znamy pod pojęciem "epidemia" bo z Brandii to pojęcie pochodzi. Dla "epidemii" został stworzony specjalny świat w którym zostali zamknięci i zapieczętowani dzięki wielu muzycznym artefaktom.

To tyle jeżeli chodzi o wprowadzenie gracza w fabułę i klimat gry.



Cechy gry:
-Występowanie w grze unikalnych co do gier postaci od Beethovena, przez Michaela Jacksona, po Ozzyego Osbourna!
-Bardzo humorystyczny klimat
-Bardzo muzyczny klimat!
-ULTRA rozmaity soundtrack ze względu na tyle gatunków muzycznych, lecz postaram skupić się na piosenkach mniej znanych aby gracz mógł poznać coś nowego
-"Epickie" grafiki wykonane/przerobione przeze mnie
-System walki w którym walczy się muzyką
-Grę w dwóch światach, teraźniejszym i w Brandii
-Lepsze utożsamienie się z grą i sytuacją dzięki pisanym animacją i czasami uczuciom np: <opiera się ręka o blat i rozmyśla>
-I wiele więcej, ale nie chce psuć niespodzianek :)

Dodam, że "Akt" w nazwie określa jedną całą część gry, a nie małą jej cześć.
Po wyjściu pierwszego Aktu w międzyczasie tworzenia drugiego planowane są małe dodatki do gry, a mianowicie takie jakby DLC dodające jakiś wątek poboczny czy inne urozmaicenia.



Screeny:
Spoiler: (Otwórz)

To na tyle jeżeli chodzi o zapowiedź, jak mówiłem postępy prac będę pokazywał lub informował o nich w tym temacie.
Gdy będę miał więcej materiałów skręcę fajny trailer :)

Tak więc czekam na Wasze oceny,wrażenia itd. Mam nadzieję na dobre lecz spodziewam się, że ludziom się nie spodoba lub zauważą błędy które dzięki krytyce poprawię.

"Jeżeli zadanie jest warte, by je wykonać, warte jest również, by umrzeć je wykonując." - Żołnierz Imperialny (WH40K)

[Obrazek: fairytail.gif]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-03-14 17:18 przez egzudus.)
24-03-14 02:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
egzudus Offline
*


Liczba postów: 24
Dołączył: 22-08-13

Pomógł: 0



Post: #2
RE: [Zapowiedź]Brandia Akt.I: Zagłada

#1 Edit:
-Zmienione trzy podstawowe screeny
-Pokój Connora wygląda teraz jak pokój, nie jak cały dom
-Miasto w Intro jest "pełniejsze"
-Obszerniejsze teksty dialogowe
-Zmieniony WindowSkin

#1 Postępy prac:
-Dodane dwie nowe mapy
-Baza piosenek do soundtracku wzbogacona o 20 kawałków
-Pierwsze zadania są w trakcie tworzenia
-Dodana nowa mapa testowa na której testowany test tryb tactical(W następnym up'ie informacje jak poszło)

"Jeżeli zadanie jest warte, by je wykonać, warte jest również, by umrzeć je wykonując." - Żołnierz Imperialny (WH40K)

[Obrazek: fairytail.gif]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-03-14 23:59 przez egzudus.)
24-03-14 23:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Jehowy Offline


Liczba postów: 1
Dołączył: 25-03-14

Pomógł: 0



Post: #3
RE: [Zapowiedź]Brandia Akt.I: Zagłada

Zapowiada się nieźle, zaciekawił mnie pomysł na grę.
Lol tylko bardziej przypomina to opowiadanie. Myślę że to może być tak fajne jak Luna autorstwa Viuu.
25-03-14 14:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
egzudus Offline
*


Liczba postów: 24
Dołączył: 22-08-13

Pomógł: 0



Post: #4
RE: [Zapowiedź]Brandia Akt.I: Zagłada

Co do opisu fabuły, tak jest to fragment opowiadania którym na początku cały pomysł miał być, ale uznałem, że zrobienie takiej gry także będzie ciekawym pomysłem, a już na pewno odskocznią od ciągłego pisania.

"Jeżeli zadanie jest warte, by je wykonać, warte jest również, by umrzeć je wykonując." - Żołnierz Imperialny (WH40K)

[Obrazek: fairytail.gif]
25-03-14 15:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
egzudus Offline
*


Liczba postów: 24
Dołączył: 22-08-13

Pomógł: 0



Post: #5
RE: [Zapowiedź]Brandia Akt.I: Zagłada

#2 Postępy prac:
-Zdecydowanie się na umieszczanie w grze Easter Eggów
-Soundtrack wzbogacony o kolejne 40 piosenek
-Zdecydowanie się też na dodanie w grze postaci muzycznych nie tylko realnych, jak i też z gier,anime itd. (Krok ten podjęty głównie przez moje uwielbienie postaci Jaskra z książek Wiedźmin)
-Prace nad trybem Tactical idą zaskakująco dobrze!
-A tutaj randomowy screen, tak po prostu żeby czasem dodać jakieś zdjęcie :D
Spoiler: (Otwórz)
Co do screena w owym miejscu i okolicach będzie mapping jeszcze do kreowany "wykończeniami naturalnymi" i NPC. Postawiłem tam teraz Chara ze względu potrzeby screena.

PS: Przepraszam za ten przeokropny Mapping, staram się jak mogę, ale i tak za dobry w tym nie jestem. Pozostaje mi skupiać się bardziej na fabule aby nadrobić braki w Mappingu lecz z założenia i tak fabuła w grze jak i soundtrack miałby być najbogatsze.

"Jeżeli zadanie jest warte, by je wykonać, warte jest również, by umrzeć je wykonując." - Żołnierz Imperialny (WH40K)

[Obrazek: fairytail.gif]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-03-14 17:09 przez egzudus.)
25-03-14 16:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Amelanduil Offline
*


Liczba postów: 303
Dołączył: 30-04-13

Pomógł: 35



Post: #6
RE: [Zapowiedź]Brandia Akt.I: Zagłada

Jak będą jadalne nietoperze robiące za potiony to pobieram w ciemno.
I o ile screeny z pierwszego postu jeszcze jakoś wyglądają to ten najnowszy jakoś mnie do siebie nie przekonuje, takie sztywne to, płaskie. Jak chcesz mógłbym ci spróbować wytłumaczyć parę rzeczy co do mappingu. Oczywiście nie obiecuję nic wielkiego, bo mam antytalent do uczenia ludzi, ale...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-03-14 17:24 przez Amelanduil.)
25-03-14 17:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
egzudus Offline
*


Liczba postów: 24
Dołączył: 22-08-13

Pomógł: 0



Post: #7
RE: [Zapowiedź]Brandia Akt.I: Zagłada

Co do najnowszego ss odwołam się do swojego cytatu:
"Co do screena w owym miejscu i okolicach będzie mapping jeszcze do kreowany "wykończeniami naturalnymi" i NPC. Postawiłem tam teraz Chara ze względu potrzeby screena."
Ale i tak wiem, że mapping tragiczny, cóż nadrobię fabułą.

A co do wytłumaczenia mappingu nie wiem co za bardzo jest do tłumaczenia, bo i tak zapewne nie zrozumiem lub nie będę potrafił wcielić tego w swój projekt ;D

"Jeżeli zadanie jest warte, by je wykonać, warte jest również, by umrzeć je wykonując." - Żołnierz Imperialny (WH40K)

[Obrazek: fairytail.gif]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-03-14 17:26 przez egzudus.)
25-03-14 17:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
egzudus Offline
*


Liczba postów: 24
Dołączył: 22-08-13

Pomógł: 0



Post: #8
RE: [Zapowiedź]Brandia Akt.I: Zagłada

#3 Postępy prac:
-Gra w większej części będzie mapowana w Parallaxie co polepszy gameplay
-Tryb tactical zostaje wyrzucony z projektu z następujących względów:
>Nużąca rozgrywka
>Wolna rozgrywka
>Bardzo trudna w ogarnięciu mechanika trybu
>Poza tym działa, ale wiadomo nikt nie chce się męczyć w ogarnianiu trybu żeby się w nim nudzić
-Trwają prace nad ulepszeniem dotychczasowych map Parallaxem
-Soundtrack powiększony o tym razem całe 100 kawałków
-Dzięki możliwościom które daje Parallaxowanie fabuła uległa lekkiej zmianie, a raczej wzbogaceniu

Ogólnie dumnie mogę stwierdzić, że prace idą dobrze.

"Jeżeli zadanie jest warte, by je wykonać, warte jest również, by umrzeć je wykonując." - Żołnierz Imperialny (WH40K)

[Obrazek: fairytail.gif]
26-03-14 17:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
ralfek123456 Offline
*


Liczba postów: 85
Dołączył: 18-12-13

Pomógł: 0



Post: #9
RE: [Zapowiedź]Brandia Akt.I: Zagłada

tak trzymać

Project:ATTYLLA- No nabiera już tępa
Fabuła:80%
Mapping:30%
QESTY:38%-poboczne.
QESTY:80%-główne.
Skrypty:100%-Tylko 2 dwa reszta na zdarzeniach.
Może wkrótce zrobię zapowiedź.
26-03-14 19:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Adrapnikram Offline
*


Liczba postów: 571
Dołączył: 04-10-13

Pomógł: 45



Post: #10
RE: [Zapowiedź]Brandia Akt.I: Zagłada

Wszystko ładnie ale mam nadzieje że nie użyjesz za dużo muzyczek aby nie była za duża waga gry
26-03-14 19:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.