-Wchodzimy do Mr.Mo's ABS V5.5
Linijka 142/143
CAN_DASH = true #Can the player Dash?
CAN_SNEAK = true #Can the player sneak?
142(Czy gracz może biegać), 143(Czy gracz może się skradać)
Linijka 145
ATTACK_KEY = Input::Letters["S"]
(Klawisz którym atakujemy, domyślnie "S")
Linijka 147(Ustawienia obrony gracza)
# Can the player defend?
CAN_DEFEND = true
# Defend key.
DEFEND_KEY = Input::Letters["D"]
# Defend Animation that will be played if the player animation is turned on.
DEFEND_ANIMATION = "_defend"
# Defend Mash
DEFEND_MASH = 3
# How much percantage should the damge decrease by when
DEFEND_DAMAGE_PERCENT = 50
Linijka 185/186 Odpowiada za klawisz do biegania i skradania
SNEAK_KEY = Input::Letters["Z"]
DASH_KEY = Input::Letters["A"]
"A" Bieganie, "Z" - Skradanie
Linijka 188(Odpowiada za grafikę przy bieganiu i skradaniu, dodając przyrostek do nazwy grafiki w folderze characters, podczas biegu lub skradania nasza postać zmieni wygląd)
# Add Dash and Sneak animation_suffix here.
DASH_ANIMATION = "_dash"
SNEAK_ANIMATION = "_sneak"
Linijka 191(Ustawiasz w niej czy grafika podczas biegu lub skradania ma sie zmienić)
# Change characterset when dash or sneak?
DASH_SHO_AN = false
SNEAK_SHO_AN = false
No to teraz coś ciekawszego, ustawienia bronii dystansowej i skili:
#Ranged Weapons
RANGE_WEAPONS = {}
# RANGE_WEAPONS[Weapon_ID] =
#[Character Set Name, Move Speed, Animation, Ammo, Range, Mash Time(in seconds), Kick Back(in tiles),Animation Suffix,Number of Animtions of the suffix]
# Leave kickback 0 if you don't want kick back effect.
RANGE_WEAPONS[17] = ["Arrow", 6, 4, 35, 15, 3, 0, "_bow"]
RANGE_WEAPONS[18] = ["Arrow", 6, 4, 35, 15, 4, 0]
RANGE_WEAPONS[33] = ["Ammo", 6, 4, 34, 10, 4, 0]
RANGE_WEAPONS[22] = ["Ammo", 15, 4, 0, 12, 0, 1]
#--------------------------------------------------------------------------
#Ranged Skills
RANGE_SKILLS = {}
# RANGE_SKILLS[Skill_ID] = [Range, Move Speed, Character Set Name, Mash Time(in seconds), Kick Back(in tiles)]
RANGE_SKILLS[7] = [10, 5, "Magic Balls", 3, 1]
RANGE_SKILLS[35] = [10, 5, "Magic Balls", 3, 0]
RANGE_SKILLS[15] = [10, 5, "", 3, 1]
RANGE_SKILLS[81] = [15, 6, "Arrow", 3, 0]
#--------------------------------------------------------------------------
#Ranged Explosives
RANGE_EXPLODE = {}
# RANGE_EXPLODE[Skill_ID] = [Range, Move Speed, Character Set Name, Explosive Range, Mash Time(in seconds), Kick Back(in tiles)]
RANGE_EXPLODE[8] = [10, 6, "183-Rock02", 5, 3, 2]
#--------------------------------------------------------------------------
Ranged weapons - Inaczej broń dystansowa
Cytat:RANGE_WEAPONS[18] = ["Arrow", 6, 4, 35, 15, 4, 0]
przykładowy łuk: "18"(ID Broni w bazie danych) , "Arrow"(nazwa grafiki odpowiadającej za pocisk), "6" (prędkość pocisku), "4"(Animacja), "35"(ID przedmioty wymaganego do strzelania inaczej amunicja), "15"(Zasięg), "4"(Czas zaniku),
Ranged Skills - Skille dystansowe
Cytat:RANGE_SKILLS[7] = [10, 5, "Magic Balls", 3, 1]
"7"(ID umiejętności w bazie danych), "10"(Zasięg), "5"(Prędkość), "Magic Balls"(Nazwa grafiki odpowiadajacej za skill pokazany na mapie) "3"(Zanik)
Ranged Explosives - Dystansowe wybuchające
Cytat:RANGE_EXPLODE[8] = [10, 6, "183-Rock02", 5, 3, 2]
"8"(ID umiejętności w bazie danych), "10"(Zasięg), "6"(Prędkość), "183-Rock02"(Grafika pokazana na mapię), "5"(Zasięg wybuchu), "3"(Zanik)
Linijka 240 (Pytanie: czy gra ma zakończyć się po śmierci gracz)
Linijka 241 (Pytanie: Gdy postać główna umrze mam zmienić lidera?)
Linijka 246 (Ustawienie czasu pomiędzy atakami gracz)
Linijka 249 (Pokazywać obrażenia?)
Linijka 257/258 (Ustawienia animacji)
ANIMATE_PLAYER = false
ANIMATE_ENEMY = false
Linijka 260/261(Ustawienia prędkości poruszania podczas biegu i skradania)
DASH_SPEED = 5
SNEAK_SPEED = 3
Stany
#STATES[STATE_ID] = [DURATION in FRAMES, 0]
#if Duration is 0 the state will stay there until healed(item, skill).
#10 frames = 1 sec
STATES[1] = 0 #Until Healed
STATES[2] = 200 #20 seconds
STATES[3] = 200 #20 seconds
STATES[4] = 200 #20 seconds
STATES[5] = 200 #20 seconds
STATES[6] = 200 #20 seconds
STATES[7] = 200 #20 seconds
STATES[8] = 200 #20 seconds
STATES[9] = 200 #20 seconds
STATES[10] = 200 #20 seconds
STATES[17] = 200 #20 seconds
STATES[18] = 200 #20 seconds
STATES[19] = 200 #20 seconds
Cytat:STATES[2] = 200 #20 seconds
"2"(ID Stanu w bazie danych) "200"(Czas trwania, 100-10 sekund)
Linijka 305(Wyświetlić informacje o podwyższeniu lewela)
Linijka 306(Odpowiada za dźwięk wydany przy zwiększeniu poziomu naszego bohatera)