Absorbcja HP w RTAB
Aktualny czas: 20-06-25, 23:25 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Wątek zamknięty 
[XP] Absorbcja HP w RTAB
Soul Offline
*


Liczba postów: 89
Dołączył: 14-05-13

Pomógł: 4



Post: #1
Absorbcja HP w RTAB

Szukam skryptu, który umożliwia tworzenie umiejętności, które mogą absorbować hp tak samo jak w 2k3. Czyli uleczać używającego, o tyle ile obrażeń zada przeciwnikowi.

Używam RTAB i nastąpił problem z absorbem z Tons Of Addons, ponieważ blokował on zatrucie (lecz sam działał dobrze xD).

Znalazłem również inny skrypt na absorb:
http://houseslashers.b1.jcink.com/index....wtopic=221
Ale niestety demo wygasło i nie wiem zbytnio jak zdefiniować skille.

Więc jeżeli znacie jakieś skrypty na absorby, albo wiecie jak użyć skryptu powyżej to piszcie :D
10-10-14 18:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Deuce Offline
*


Liczba postów: 312
Dołączył: 11-05-13

Pomógł: 34



Post: #2
RE: Absorbcja HP w RTAB

Może pokombinuj z warunkami, zmiennymi i typowym zdarzeniem.
Albo zobacz tutaj, może coś z tego wyciągniesz -->Umiejętność Wampir

Drugi skrypt na absorbcje --> Absorb

Może któryś zadziała z RTAB

[Obrazek: 240x4ye.jpg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-10-14 19:10 przez Deuce.)
10-10-14 18:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Soul Offline
*


Liczba postów: 89
Dołączył: 14-05-13

Pomógł: 4



Post: #3
RE: Absorbcja HP w RTAB

Skrypt Kaina Nobela wymaga tego całego ciulowego sdk xD A z tego co wiem to potem mogą być z tym jakieś problemy (jeżeli nie to mnie poprawcie).

A co do pierwszego sposobu to spróbuję, ale trudno zrozumieć to po polsku, a po angielsku wygasło.
10-10-14 19:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Deuce Offline
*


Liczba postów: 312
Dołączył: 11-05-13

Pomógł: 34



Post: #4
RE: Absorbcja HP w RTAB

Przy SDK zazwyczaj są problemy ;)
Zaraz spróbuję coś wykombinować z typowymi zdarzeniami, może się uda.

[Obrazek: 240x4ye.jpg]
10-10-14 19:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Mateusz SSJ8 Offline
*


Liczba postów: 511
Dołączył: 10-05-13

Pomógł: 40



Post: #5
RE: Absorbcja HP w RTAB

Soul.

Możesz też sam napisać skrypt na absorbcję. Nikt cię nie zmusza, żebyś używał gotowych skryptów (przy których różne kwiatki wyskakują).

Wszystkie Ataki, jakie w Bazie Danych zdefiniujesz, mają klasę "RPG::Skill".
Mogę ci z tym pomóc, ale potrzebne ci będą:
+program "Notepad++"
+ten skrypt
module RPG
def self.local(filename)
  requireFile.expand_path('./' + "/#{filename}")
end
local('root/skill')
local('root/def')
end

1. W folderze głównym gry utwórz folder "root"
2. Otwórz "Notepad++" i daj w nim 2 pliki.
3. W pierwszym zdefiniuj klasę "RPG::Skill", determinując w niej wszystko, co chciałbyś użyć, po czym zapisz w folderze "root" jako plik skryptu Ruby o nazwie "def".
4. W drugim pliku wprowadź skrypt
$data_skills = []
size=x #ile ataków chcesz w swojej grze?
if size >= 1
id = 1
$data_skills[id] = RPG::Skill.new(id)
...
#tu wprowadź parametry ataku, a wielokropki usuń.
...
end
. Przekopiuj warunek tyle razy, ile ataków chcesz mieć w swojej grze. Jeden warunek dalej od pierwszych dwóch to id w nim o 1 większe. Zapisz w folderze "root" gry jako plik Ruby o nazwie "skill".
5. W edytorze skryptów znajdź linijkę w "Scene_Title" definiującą wartość "$data_skills" i usuń ją.
6. W edytorze skryptów utwórz pusty skrypt, nazwij go jakoś i wklej do niego ten skrypt, co ci podałem przed punktami.
7. Jeśli w trakcie testu wyskoczy ci jakiś kwiatek, po prostu przeczytaj zawartość okna, po czym wejdź do Edytora skryptów, gdzie już ci zaznaczyło problematyczną linijkę. Jeśli linijka ma numer 0, sprawdź "def" i "skill".

Na początek zdefiniuj klasę "RPG::Skill".

Nienawidzony i nienawidzący. Przez nienawiść tego drugiego obaj będą martwi.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-10-14 07:51 przez Mateusz SSJ8.)
11-10-14 07:49
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
"Pomógł" przyznał(a):
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.