Dungeons & Dragons tears of heaven
Aktualny czas: 20-06-25, 21:43 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja


Odpowiedz 
[XP] Dungeons & Dragons tears of heaven
MichessGamess Offline
*


Liczba postów: 5
Dołączył: 16-10-13

Pomógł: 0



Post: #1
Dungeons & Dragons tears of heaven

Gatunek: Rpg na podstawie serii książek D&D
Czas gry:12 do 14 godzin
Demo:I kwartał 2014r

Fabuła:
Pewien młodzieniec mieszkał z żoną w małej osadzie. Pewnego dnia
śniło mu się że znajduje się w obozie szkoleniowym. Tego samego dnia
gdy wraca z potrzebną żonie przyprawą zaczyna mu się kręcić w głowie
gdy się budzi jest ciemno żony nie ma w domu a drzwi są otwarte.
Gdy wyszedł zobaczył że niebo poszarzało a jego żona i inni mieszkańcy
osady nie żyją. Po osadzie szwendały się dziwne małe humanoidy gdy podszedł do żony jeden z nich go zaatakował wtedy odkrył specjalne umiejętność których w ogóle nie trenował. Poza osadą pomaga kupcowi który dowozi go do miasta. W tamtejszej karczmie dowiaduje się od
syna pradawnego maga że wyznawcy tego bractwa toczyli wojnę blisko jego osady może to oni stoją za tą katastrofą?


Galeria:

[Obrazek: hvnx.jpg]

[Obrazek: 1lua.jpg]

[Obrazek: 1ttu.jpg]

[Obrazek: dap4.jpg]


http://imageshack.us/photo/my-images/59/dap4.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/9/1ttu.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/189/1lua.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/163/hvnx.jpg/
13-12-13 22:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Deuce Offline
*


Liczba postów: 312
Dołączył: 11-05-13

Pomógł: 34



Post: #2
RE: Dungeons & Dragons tears of heaven

To jest twoja pierwsza gra?,jeżeli tak to nie wydawaj jej,maping leży a fabuła jest nie za ciekawa,odradzam tworzenia tego projektu ze względu na to że porywasz się na D&D które jest bardzo trudne do przełożenia na RM a po tym widać że twoje umiejętności nie są zbyt duże,więc po prostu sobie nie poradzisz i zhańbisz ten fantastyczny system.

[Obrazek: 240x4ye.jpg]
13-12-13 22:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
aron155 Offline
*


Liczba postów: 70
Dołączył: 12-08-13

Pomógł: 0



Post: #3
RE: Dungeons & Dragons tears of heaven

Zgodzę się z przedmówcą. Jeśli zależy Ci na jak najlepszym odwzorowaniu D&D, to lepiej pomyśleć nad stworzeniem własnego silnika, który odwzoruje jak najdokładniej mechanikę z oryginału. Tamten system jest oparty na rzutach kostkami, tutaj jest zwykła kalkulacja. Kolejny mankament, który przyciągnął moją uwagę, to nadmierne powtarzanie tych samych słów w opisie gry. Poza tym na początek nie zabieraj się za coś poważnego i rozbudowanego.

Jeżeli faktycznie zależy Ci na grze opartej na silniku D&D, to RPG Maker odpada. Najlepiej zrobić własny. Jeśli się na to zdecydujesz, to chętnie pomogę na ile będę mógł.
13-12-13 22:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Aki Stratego Offline
*


Liczba postów: 69
Dołączył: 26-05-13

Pomógł: 0



Post: #4
RE: Dungeons & Dragons tears of heaven

Pamiętaj ,że D&D to marka, przez duże MARKA. Nie tylko fabuła i świat (Feyrun czy Greyhawk), ale cała mechanika, której każdy fan D&D się domaga w każdej wychodzącej na tym systemie gry. Jeśli nie czytałeś podręcznika (choćby 3.0 na którym powstał Neverwinter Nights) to nie porywaj się na to. Możesz tym tylko rozczarować graczy, którzy będą oczekiwać testów umiejętności, rozbudowanego generatora postaci, masy zróżnicowanych klas oraz wszystkich zdolności i magii (kapłańskiej i wtajemniczeń) zawartej w podręczniku gracza.

Jeśli jednak czytałeś podręcznik lub choćby ograłeś porządnie Neverwinter Nights poznając zasady i mechanikę świata to życzę powodzenia, ale pamiętaj tacy jak ja, którzy na książkowym D&D się wychowali mają ogromne wymagania.

Btw. Da się zrobić system D&D w RM. Niemal wszystko się da, nawet na RM2k3, gdzie w swoich grach mam testy umiejętności, modyfikatory, zdolności, rozdawanie punktów i takie inne pierdolamendo. Idzie trzeba tylko chcieć i umiec.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-12-13 21:48 przez Aki Stratego.)
17-12-13 21:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
aron155 Offline
*


Liczba postów: 70
Dołączył: 12-08-13

Pomógł: 0



Post: #5
RE: Dungeons & Dragons tears of heaven

Trzeba też liczyć się z ryzykiem przyczepienia się o prawa autorskie, z dużą firmą nie ma się szans. Dlatego sam zrezygnowałem z jednego projektu ;)
17-12-13 21:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Aki Stratego Offline
*


Liczba postów: 69
Dołączył: 26-05-13

Pomógł: 0



Post: #6
RE: Dungeons & Dragons tears of heaven

EE tam. Robię grę na podstawie anime, kożystam z ich muzyki, loga, grafik, wszystkiego. Zabiją mnie za to, że im robię darmową reklamę?
17-12-13 21:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
aron155 Offline
*


Liczba postów: 70
Dołączył: 12-08-13

Pomógł: 0



Post: #7
RE: Dungeons & Dragons tears of heaven

Zabić nie ale proces - owszem. Chciałem zrobić grę Dexter na silniku Hitmana 2 bądź Postala 2. Odpuściłem sobie, bo o ile Running with scissors nie robiłoby problemów, o tyle Showtime mógłby przyczepić się, ze względu na ewidentne wykorzystanie ich postaci i fabuły - plagiat. Muzycy wytaczają sobie procesy o wzięcie kawałka linii melodyjnej. W tym przypadku wszystko zależy od tego, czy osoba posiadająca prawo własności wie o takowym wykorzystaniu, oraz czy chce się jej bawić w dochodzenie swoich praw. Dlatego ważne jest jaką licencję ma oprogramowanie, w którym robimy grę; czy silnik, który wykorzystujemy został legalnie udostępniony; jaki rodzaj licencji posiada nasza gra (wbrew pozorom to również ma ogromne znaczenie).
18-12-13 18:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Aki Stratego Offline
*


Liczba postów: 69
Dołączył: 26-05-13

Pomógł: 0



Post: #8
RE: Dungeons & Dragons tears of heaven

Amela nie lubie, ale tym razem prawi mądrze. Jak chcecie to się bawcie w prawa autorskie. Pitu pitu, zamiast robic porzadne gry z polotem.
18-12-13 22:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Sevard Offline
*


Liczba postów: 20
Dołączył: 18-12-13

Pomógł: 0



Post: #9
RE: Dungeons & Dragons tears of heaven

Ponieważ każdy mój poprzednik Ci odradzał zrobienie tej gry - z czym się zgodzę, bo jest to cholernie trudne, to jednak dodam Ci troszkę otuchy ;) mianowicie, nie poddawaj się. Zmień system walki na walkę w czasie rzeczywistym, dodaj HUD'y, jakiś dziennik misji, dnie i noce (od KGC najlepiej, znajdziesz na starej ultimie - i oczywiście wydłuż trochę czas oczekiwania na daną porę dnia) i jakieś inne dobre skrypty, a może coś tam wyjdzie. Ale przede wszystkim - najpierw Wujek Dobra Rada doradza: weź jakiś kurs mappingu :)
19-12-13 08:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Aki Stratego Offline
*


Liczba postów: 69
Dołączył: 26-05-13

Pomógł: 0



Post: #10
RE: Dungeons & Dragons tears of heaven

Real time w D&D? To nie podziała.
19-12-13 11:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
"Pomógł" przyznał(a):
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Ultima Forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Powered By MyBB. © 2013 MyBB Group. All Rights Reserved.
Skórka by Ayene.