-W zakładce "System" tworzymy atrybuty o nazwach i ID według wzoru poniżej:
Cytat:ID:Nazwa
17:Enhanced Weapon
18:2 Slots
19:3 Slots
20:4 Slots
21:5 Slots
22:Enhancement
23:1 Slot
24:Fixed Enhancement
25:TYPE Sword
26:TYPE Axe
27:TYPE Lance
28:Enhanced Armor
29:TYPE Shield
30:Equip Upgrade
31:0 Slots
32:TYPE Ring
-Teraz przechodzimy do zakładki Bronie, Zbroje i wykonujemy podane niżej czynności:
Tworzymy broń którą można ulepszyć:
-Dodajemy atrybut: Enhanced Weapon
-Następnie wybieramy ilość slotów w broni
robimy to atrybutem o nazwie 0,1,2,3,4,5 Slots
*Pamiętaj, możesz ustawić tylko jeden atrybut ze slotem np.2 Slots*
-Teraz wybierz typ broni, jest to atrybut:
TYPE Sword, TYPE Axe albo TYPE Lance
*Jak w przypadku slotów tu też użyj tylko jednego typu*
Tworzymy pancerz i akcesoria które można ulepszać:
-Dodajemy atrybut: Enhanced Armor
-Wybieramy ilość slotów w pancerzu lub akcesoriach
robimy to atrybutem o nazwie 0,1,2,3,4,5 Slots
-Oznaczamy typ
TYPE Shield - stosujemy do hełmów, tarczy, zbroi
TYPE Ring - stosujemy do akcesoriów
Tworzenie przedmiotów do ulepszania:
Jeżeli chcesz zrobić Kamień który doda nam obrony fizycznej postępuj według wzoru poniżej:
Cytat:-W zakładce bronie utwórz nową broń, nazwijmy ją np.Kamień Obrony(Broń)
-Ustaw jej atrybuty:
Enhancement
TYPE Sword, TYPE Axe lub TYPE Lance
*Możesz ustawić wszystkie typy broni, ten atrybut odpowiada za typ broni np.W mieczu z brązu jest użyty atrybut TYPE Sword a w tym kamieniu go nie ma, wtedy nie można dodać go do tego miecza.
-W ustawieniach tego kamienia wpisz np. Obrona Fizyczna:20
*Notka: W przedmiocie do ulepszania broni możesz użyć wszystkich atrybutów takich jak np. Ogień czy Odporny na demony*
*Notka: Możesz dodawać wszystkie cechy od Ataku po Inteligencje*
*Aby zrobić taki sam kamień dla zbroi czy akcesoriów wystarczy utworzyć go w zakładce Zbroje i zamienić atrybut na TYPE Shield lub TYPE Ring*
Tworzenie przedmiotów do zaklinania:
Najpierw mały wstęp, przedmioty zaklinające różnią się od tych ulepszających tym że:
-Przedmiot ulepszający możemy wyciągnąć z broni czy zbroi, przedmiot zaklinający po dodaniu go do broni lub zbroi zmienia jej statystyki bezpowrotnie.
Przykład utworzenia przedmiotu zaklinającego dla broni:
Cytat:-W zakładce bronie utwórz nową broń, nazwijmy ją np.10 ATK Plus(Broń)
-Ustaw jej atrybuty:
Equip Upgrade i Typ np. TYPE Axe lub wszystkie na raz
-W ustawieniach tego przedmiotu wpisz np. Moc Ataku:10
Tworzenie przedmiotu dodającego SLOT do naszej broni czy zbroi:
Cytat:-Tworzysz nową broń lub zbroję ustawiasz jej nazwę np. 1Slot lub coś takiego
-Atrybuty w przypadku broni:
TYPE Sword
TYPE Axe
TYPE Lance
Equip Upgrade
-Atrybuty w przypadku zbroi lub akcesoriów:
TYPE Shield lub TYPE Ring
Equip Upgrade
-Następnie wejdź w edytor skryptu:
;W skrypcie o nazwie "Configuration and Acknowledgements"
zjedź na sam koniec, linijka 61/62
Linijka 61 odpowiada za Przedmioty dodające Slot do broni
Linijka 62 odpowiada za Przedmioty dodające Slot do Zbroi
w nich możecie dodać swoje przedmioty które zwiększą ilość slotów.