Arcadowa Gra. (Jest całkiem długa i ma system zapisu co poziom) Jest również nieliniowa i daje super moce co pozwala przechodzić etapy na różne sposoby. Zrobiłem ją w 2009 przyznaję pod fora po zagraniu w parę gier, które siliły się na zręcznościowe w rmie (chciałem zrobić coś bardziej nesowego i arcadowego), a więc jakość wyższa niż w grach do szuflady, które kiedyś robiłem dla siebie - co akurat jest dobre, bo odbiło się na jakości gry - ale gra nie jest fabularną grą tylko gierką zręcznościową w stylu arcade na nesa co dla fanów zręcznościówek ze starych konsol może być wyjątkowo dobre.
Fabuły tu prawie nie ma, a scenki które są są tylko usprawiedliwieniem dla gierki.
Głównym motywem przewodnim dla mnie było zrobienie rozgrywki do wielu z moich ulubionych utworków w formatach modułowych wykorzystania ścieżek - do czegoś grywalnego i dopasować te utwory do etapów gry. W sumie się udało.
Cała ta gierka to rozwinięta nieco idea zbieractwa z gier pokroju Pacman, Mappy, Milk&Nuts i innych tego typu rzeczy z nesa.
Wzbogaciłem ją o wiele rzeczy, których nie ma w tego rodzaju grach.
Fabuła:
To nie jest gra fabularna, ale scenki fabularne z humorem są na początku i końcu gry. (Da się pominąć rzecz jasna)
W zamian za lepsze życie więzienne bohater ma wykonać pewne zadanie dla króla - choć jest to nieco bardziej rozbudowane.
Mechanika/Skrypty:
Cały system gry, skypty i dodatkowe grafiki zrobiłem sam.
*Gra polega na zbieraniu przedmiotów z plansz (w większości trzeba zebrać wszystko i uciekać przed przeciwnikami) Kiedy zgarniemy broń możemy czasowo eliminować hordy wrogów.
*Eliminacja wrogów daje punkty podobnie jak zbieranie przedmiotów.
Im więcej i szybciej zbieramy przedmioty tym więcej garniemy punktów za etap.
*Podział gry na etapy połączone jedną mapą, oraz podział etapów na kilka rodzajów ze względu na cel przewodni tych etapów - NIE TYLKO musimy zbierać przedmioty, ale mamy też inne arcadowe zadania.
*W grze są do zdobycia sekrety i bonusy wbudowywane na stałe w postać.
*W grze występuje licznik punktów.
*Poziom etapów i ich trudność rośnie stopniowo tak jak ilość punktów, które można zdobyć.
*W grze stworzyłem sklep, a do całej gry liczne umiejętności, które można dokupować za zdobyte pieniądze.
*System spowalniania czasu jak w filmie matrix. Wystarczy wcisnąć 0, a czas gry spadnie 2x natomiast bohater będzie nadal całkiem szybki.
*System Skilli odpalanych na guziki.
*System czasu i liczenia czasu.
*Zdolność wślizgu.
*Zdolność ataku.
*Zdolność skakania.
*Zdolność teleportowania.
*Zdolność zamrażania.
*Zdolność wyłączania wszystkich pułapek na mapie na chwilę.
*System zapisu.
Grafika:
Grafika stworzona przez DE
Grafika stworzona przez X-Tech
Muzyka:
Modułowa i energiczna. Coś wyjątkowego.
Tłumaczenie:
Pantera
Co gra oferuje:
Arcadowy/Konsolowy klimat rozgrywki.
Super szybką i dynamiczną rozgrywkę.
Wysoką grywalność.
Modułową, energiczną muzykę.
Rosnący poziom trudności i satysfakcję z każdego etapu.
Możliwość zdobycia sekretów.
Możliwość kupowania limitowanych zdolności.
Możliwość pobicia rekordów.
Trzy rodzaje etapów.
Power Mode - szalone rozszerzenie, którego nie jestem autorem.
Jeśli ukończycie grę możecie zapisać grę i zrobić screenshota i pochwalić się wynikiem. Ciekawe kto z was będzie w to najlepszy.
Recenzja RPGMAKER.NET (4/5)
http://rpgmaker.net/games/2128/reviews/1449/
Recenzja GONIEC (5/5)
http://www.goniecrm.pl/recenzje/8bit.html
Download (wersja polska)
http://tsukuru.pl/index.php?link=gra&tit...-8bitquest
Download (wersja angielska)
http://rpgmaker.net/games/2128/
Jeśli ukończycie grę możecie zapisać grę i zrobić screenshota i pochwalić się wynikiem. Ciekawe kto z was będzie w to najlepszy.