Adrapnikram
Liczba postów: 571
Dołączył: 04-10-13
Pomógł: 45
|
Najstarszy
Silnik: RPG Maker XP
Typ gry: Science fiction ala Dungeon
Fabuła
Pewien pobożny człowiek o imieniu Hans od dziecka, analizował życie ludzi, którzy mieli kontakt z bogami. Zauważył, że w miejscach objawień występuje dziwne promieniowanie. To promieniowanie doprowadziło go do dryfującego statku. Statku, na którym miał znajdować się Bóg. Na miejscu jednak nie znaleziono zbawienia. Wręcz przeciwnie...
Rozgrywka
Gra opiera się mechanikach stosowanych w dungeonach. To oznacza, że w grze będziemy szukali kart do drzwi, zbierali moduły walki i życia i tym podobne rzeczy. Gra jest krótka, a co za tym idzie mało urozmaicona. Przejście całej gry powinno zająć od pół godziny wzwyż, przy jednym podejściu.
Mechanika
Przede wszystkim jest to gra oparta na skrypcie 3D. Wprowadziło to ogromne ograniczenia do projektu, zarówno w skryptach, grafikach, czy chociaż w sposobie przekazania fabuły. W zasadzie gra została stworzona z kilku powodów, a jednym był ten skrypt i stworzenie w miare grywalnej gry 3D. Ogólnie nie polecam skryptu. Można się posiekać przy pracy. Tylko dla masochistów. Ale wracając na odpowiednie tory, gra oferuje autorski system walki. Zawiera śladowe elementy strategiczne oraz w większej ilości elementy zręcznościowe. Jeśli ktoś jednak nie czuję się zbyt zręczny to gra oferuje 3 poziomy trudności.
Screeny
Menu główne
Walka
Kod w drzwiach
Ekran z radarem
Credits
Grafika:
Ja :P
Christopher Hewitt - Textures
Cyanyurikage - Battlers
Prace z Deviantart
Athanor
Skrypty:
Ja :P
MGCrmxp "First Person Labyrinth Explorer" - skrypt 3D
squall - Minimapa (edytowana)
Dźwięki:
Nie ja ;(
clippysounds: ERH - "outer space ae.wav", "outer space ae 2.wav"
Głos postaci - Diablo aka Vlad
Obcy - Ósmy pasażer Nostromo
Szczególne podziękowania:
Diablo - za użyczenie głosu
Athanor - za pomoc graficzną
Kryzz333 - za pomoc przy tekście, testach itp.
Całej trójce dziękuję za podtrzymywanie mnie na duchu w trakcie tworzenia gry. Jesteście super![/size]
Kilka zdań od autora
Witam ponownie! (Może pobiję rekord Ozzaku z odchodzenia ze sceny. Kto wie?) Idea na grę powstała miesiąc temu dokładnie w dniu, w którym napisałem posta pożegnalnego. Jednak dopiero w tamtym tygodniu znalazłem czas i zacząłem tworzyć tę grę. Miałem taki cel, aby ukończyć ją w równe 14 dni i jakoś się wyrobiłem. Sprawdziłem również jak radzę sobie ze skryptami w projekcie. Jakoś walkę udało mi się skleić, ale nadal jest dość kiepsko :/ Dodatkowym motywatorem było skończenie jakiejkolwiek gry po tych dwóch latach z hakiem. I udało się w dwa tygodnie. Dobra kończę już bo zaczynam zanudzać, a Podziemia same się nie zrobią
Link do gry 35 Mb
|
|
07-04-16 23:28 |
|
"Pomógł" przyznał(a): | |