=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+= TYTUŁ: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia SILNIK: Rpg Maker XP WERSJA: 2.0 JĘZYK: PL TECHNOLOGIE: Gimp, Paint, Imperator I (Game systems) BETA: Poszukujemy testerów. Za dwa tygodnie ruszają testy wersji demo. Chętne osoby są proszone o kontakt. TEASER / ZWIASTUN:
=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=
Screeny
Oprawa dźwiękowa:
Muzyka użyta w grze będzie w 100% autorska dzięki współpracy z wieloma muzykami. Sam również coś sklecę na potrzeby swojej gry :). Dźwięki prawdopodobnie zostaną stworzone przez Red Octopus Music, lecz tu jeszcze nie wiadomo jak będzie. Opis fabularny:
Kontynuacja przygód słynnego pogromcy Talusa z Lorunu, który dociera tym razem do Kartaginy. Podczas pobytu w Tingis (miasto portowe w Kartaginie) napotyka on w karczmie swoją starą znajomą Afrentinę (zielarkę z pierwszej części gry). Podczas spotkania są oni świadkami dokonania nielegalnej egzekucji na jednym z wyznawców zakonu Wrzasku, któremu przewodniczy potężny i demoniczny arcymag Adys. Szybko okazuje się, że mroczny kapłan/mag uwikłany jest w wiele intryg. Sam Talus z Lorunu odkrywa, że skradziono potężny artefakt, który sprawuje pieczę nad światem, a jego zaginięcie może spowodować unicestwienie ludzkości. Musi on przeprowadzić wnikliwe śledztwo, które doprowadzi go do złodzieja artefaktu. A może to sam Adys jest odpowiedzialny za zniknięcie owego artefaktu?
ABS:
Autorski, znacznie usprawniony system walki na mapie względem poprzednika. Dochodzą elementy zręcznościowe. Szybkość zadawanych ciosów, blokowania ich, a nawet unikania.
Co tu dużo mówić. Zostało wiele rzeczy z części pierwszej, jednak:
- ROZWÓJ POSTACI:
a) Atrybuty (5 statystyk)
b) Zdolności cech rodowych (8 statystyk)
c) Umiejętności cech rodowych (12 statystyk)
d) Mistrzostwa (Wojna, Obrona, Biegłość, Alchemia, Nekromancja, Magia) - każde po 7 umiejętności
- PRZEDMIOTY
a) Broń
b) Tarcza
c) Pancerz
d) Esencja
e) Pierścień / Naszyjnik
f) Relikt
g) Potiony
h) Koń
i) Amunicja
j) Składniki
k) Schematy
- SKRZYNIE
Losowy drop ze skrzyń w tym procentowe szanse na przedmioty: a) zwykłe 67.9%
b) magiczne 26.7%
c) epickie 2.4%
d) legendarne 1.8%
e) unikaty 1.2%
- CHOROBY
- ALCHEMIA
- CRAFTING
- GOTOWANIE
- BUDOWANIE
- SYSTEM POTRZEB
- CYKL DNIA I NOCY
- CYKL ZMIENNEJ POGODY
Główne założenia projektu
- Fabuła
- Eksploracia
- Ciężki survival
Haxo, drobna tylko uwaga (kosmetyczna): przy wejściu w temat i zobaczeniu loga przeczytałem "Pogromca Rustki". Nie jest to rażące, ale no wspominam o tym, nie żeby się uczepić, tylko podsunąć uwagę ;-)
Jak znajdę chwilę, to może poprawie to, ale generalnie założenia były takie, by w logo ten "piorun" tak nachodził. No zobaczymy. Póki co mam ważniejsze rzeczy niż taki zabieg kosmetyczny na głowie jak chociażby oś fabularna :)
P.S. Nie ty jeden zwróciłeś na to uwagę, ale nie ulega wątpliwości, że zostanie to poprawione, nie wiem tylko kiedy :)