Pokemon AMR
Aktualny czas: 20-06-25, 17:05 Witaj! Przejdź do zakładki Logowanie lub Rejestracja

Odpowiedz 
[XP] Pokemon AMR
Pandemonium Offline
*

Liczba postów: 14

Pokemon AMR

Witam wszystkich!

Chciałbym z wami podzielić się projektem, nad którym pracuję od kilku miesięcy, mianowicie stworzonym na silniku Pokemon Essentials v.21 tworem nazwanym Pokemon AMR (All Moves Reimagined). Ów projekt zakłada stworzenie animacji wszystkich ruchów (moves) obecnych w grze + ataki z Pokemon Insurgence. Tworzone animacje z założenia mają być niepikselowe (czyli poziom graficzny conajmniej IV generacji) szybkie oraz efektowne, dlatego większość z nich nie przekracza 30 klatek.
Nie udostępniam screenshotów, bo nie widzę w tym sensu. Zamiast tego odsyłam do mojego kanału na YT, a konkretniej do dedykowanej playlisty, gdzie znajdziecie krótkie nagrania każdego z ruchów.
Projekt aktualnie posiada 73 gotowych animacji, z czego jak dotąd zrobiłem nagrania do 30 z nich i będę je regularnie dorzucać. Jak dobiję do 100, zamierzam każdą z nich wyeksportować oraz umieścić, wraz z grafikami oraz SE, na hostingu MediaFire, aby możliwe było ich pobranie i zaimplementowanie do własnego projektu.
Pozostała zawartość dema/silnika pozostaje niezmieniona.
Nie gwarantuję kompatybilności z poprzednimi wersjami silnika Pokemon Essentials tj. wersje poniżej v.18
Do stworzenia animacji korzystam głównie z zasobów pokemon essentials po graficznym upscalingu, RTP z Rpg Maker VX Ace oraz MV, grafik z Pokemonów generacji 3 i 4, gier z serii Final Fantasy (wersja IOS), dodatkowych, bezpłatnych paczek z animacjami i wszystkiego co wpadnie mi w ręce (creditsy i wykorzystane zasoby w opisie każdego video i przy każdej animacji na liście).
Projekt powstał z racji na dramatycznie zrealizowane animacje zawarte w silniku gry (bądź też ich brak). Finałem będzie wypuszczenie dema z zawartymi wszystkimi animacjami. Każdy komentarz, zarówno pod postem jak i filmami na YT mile widziany ^^

Link do playlisty: